Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ikea vs keukenconcurrent

<<

Anoniem172

Bericht 27 Dec 2013 16:30

Ikea vs keukenconcurrent

Iemand enig idee welk van de 2 goedkoper is? Ik heb voor mijn nieuwe huis een keuken op het oog bij de ikea. Helaas moet de ikea zich aan allemaal richtlijnen houden waardoor een deel van de originele keuken (die al in het huis zit zoals het waanzinnige aanrechtblad en dubbele witte wasbak) eruit moet terwijl ik dat juist niet wil. Zijn ze bij de keuken concurrent net zo streng of is dit typisch ikea?
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 27 Dec 2013 17:39

Re: Ikea vs keukenconcurrent

Volgens mij is dat iets van Ikea, maar waar je ook nog eens zou kunnen kijken is bij een lokale keukenzaak. Dat hebben wij gedaan en weer waren ongeveer net zo duur uit als bij een keukenconcurrent o.i.d.
Leven en laten leven
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 27 Dec 2013 17:48

Re: Ikea vs keukenconcurrent

Waarom zou dat van Ikea eruit moeten? Of wil je de keuken ook door Ikea laten plaatsen?
Je kunt alle elementen los van elkaar kopen, dus ik zie de logica nog niet helemaal.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Dec 2013 11:43

Re: Ikea vs keukenconcurrent

Ons huis leende zich perfect voor een eiland maar we moesten ons wel aan wat maten houden. Doordat Ikea allemaal standaard maten heeft werkte dat bij ons totaal niet. Zo pastte er geen twee even grote lades naast elkaar en moesten we met allerlei passtukken gaan werken, teveel concessies dus! Uiteindelijk bij de Keukenkampioen terrecht gekomen en daar kon echt veel meer. Wij wilde/kunnen niet zelf plaatsen en met plaatsen was de Ikeakeuken niet eens goedkoper.

Ik raad je aan bij een stuk of 3 winkels dezelfde keukdn te laten tekenen, inclusief de Ikea en overal kijken hoeveel keus je hebt en wat het ongeveer gaat kosten, dit kan vrijblijvend.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers