Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


jollein slaapzak

<<

Anoniem106

Bericht 27 Dec 2013 09:49

jollein slaapzak

L heeft voor sinterklaas een slaapzak van jollein gekregen en nu heeft ze elke keer dat ik haar er uit haal watterige pluisjes op haar pyjama/kleren. Dit is niet normaal toch of wel?

Terug gaan naar de winkel is in ieder geval geen optie, want die bestaat niet meer. Maar wat nu dan wel?
<<

Anoniem121

Bericht 27 Dec 2013 10:18

Re: jollein slaapzak

De kwaliteit van jollein zou goed moeten zijn. Vanuit Jollein zelf is er wel een goede service. Wat je zou kunnen doen is even bellen met Smits Assen (de leverancier van Jollein). Als de winkel nog wel had bestaan had die ook gebeld met jollein.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 27 Dec 2013 10:19

Re: jollein slaapzak

Welke is het?
Ik heb er 1 van badstof en heb er geen last van.
Heb je hem al een keer gewassen?
December 2009
juli 2012
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 27 Dec 2013 14:30

Re: jollein slaapzak

Ik zou hem eerst een keer wassen (als je dat niet gedaan hebt al)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem106

Bericht 27 Dec 2013 17:17

Re: jollein slaapzak

Hij is al gewassen. Dat doe ik altijd voordat ze iets nieuws aan krijgt. En het is een van katoen, dus niet die van badstof.
Ik zal kijken of ik de bon nog weer kan vinden, dan heb ik tenminste bewijs wanneer ik hem gekocht heb.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers