Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Anoniem97

Bericht 18 Dec 2013 16:53

Re: Het hardlooptopic

http://www.youtube.com/watch?v=q0Z8vBiYsZw
Dit is mijn doel voor ergens in de toekomst :D Hahah

Maar de 18,5 km is een mooi begin voor 2014, dat is 2 februari.

@Suus, Let erop dat je echt heel voorzichtig begint ivm je bekken, beter is te wachten tot minimaal 6 maanden, maar eigenlijk 9. Je bekken zijn nog week van de bevalling en je kan zo hele nare blessure krijgen.
<<

Anoniem38

Bericht 18 Dec 2013 16:59

Re: Het hardlooptopic

Da's gewoon trailrunning! Gaaf!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 18 Dec 2013 17:05

Re: Het hardlooptopic

Gaaf hoor Gaia!

Ik heb gister lekker een easy rondje van 3 km gelopen.
Morgen weer!
Heb nu trouwens al 3 lopen voor 2014 op het programma staan.
Ga lopen in Schoorl, Rotterdam en Zandvoort :)
<<

Anoniem97

Bericht 18 Dec 2013 17:49

Re: Het hardlooptopic

Ja gaaf he :D

Ik zit vaker filmpjes te kijken van trailrunning, echt zo gaaf.
Dus dat is wel iets wat ik in de toekomst wil gaan doen en dan met die van dat filmpje, als doel.
( ik hoop stiekem dat ik dan iemand gevonden heb waarmee ik kan trainen)
<<

Anoniem97

Bericht 18 Dec 2013 17:51

Re: Het hardlooptopic

Leuk snirp! Zo;n kort rondje tussen door is ook fijn. Ik ga vanavond een klein rondje van 2,5 doen. Ben moe door de slapenloze nachten door zieke kinderen dus dit is dan echt prima. Het weekend loop ik wel weer meer.
<<

Anoniem38

Bericht 18 Dec 2013 21:30

Re: Het hardlooptopic

Het lijkt mij ook gaaf, maar ik heb -denk ik- te slappe gewrichten.. Doe je nu wel al korte crosswedstrijden of trails?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Dec 2013 01:21

Re: Het hardlooptopic

Gaia, ik dacht dat je vanaf 6 weken na de bevalling weer mocht beginnen met sporten? Ik doe het sowieso rustig aan hoor, heb maximaal 3 minuten achter elkaar hardgelopen tot nu toe en dan ook nog in een vrij rustig tempo.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem321

Bericht 19 Dec 2013 11:30

Re: Het hardlooptopic

Trailrunning is niks voor mij, denk ik.. Al heb ik enorm veel respect voor de mensen die dat doen. Die race in dat filmpje, dat is gewoon geweldig, dat je dat kunt doen!
Doe mij maar gewoon een vlak parcours in Nederland, haha.
<<

Anoniem97

Bericht 19 Dec 2013 17:04

Re: Het hardlooptopic

Nee jip nog niet, wil volgend jaar de marathon kunnen lopen en vanuit daar wil ik gaan afwisselen met trail en cross.

Suus, ja sporten mag idd vanaf 6 weken maar sporten zoals hardlopen, trampoline springen en dat soort dingen kan je beter even mee wachten.
Dus goed luisteren naar je lichaam! Als het niet gaat, stoppen :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Dec 2013 18:55

Re: Het hardlooptopic

Ik luister goed naar mijn lichaam hoor, dus komt goed :) Min conditie is inmiddels zo slecht dat ik min lichaam niet eens kan overbelasten volgens mij :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem38

Bericht 21 Dec 2013 17:02

Re: Het hardlooptopic

Ik heb vandaag 10km gelopen. Eigenlijk best ontspannen in hartslag zone 3 en ik liep net onder de 55minuten. Is niet snel genoeg, maar voor de hartslag die ik vandaag aan moest houden is het prima! Over 6 weken weer, deze mag ws wel volle bak..
<<

Anoniem186

Bericht 21 Dec 2013 20:23

Re: Het hardlooptopic

Ik ga met jullie mee kletsen (als dat mag :)). Ik wil heel graag gaan hardlopen. Het lijkt me voor mij de ideale manier om aan m'n conditie en lijf te werken. Lekker in de buitenlucht.
Eerst even op zoek naar hardloopschoenen. Ik denk dat ik evy maar ga downloaden, dat lijkt me de meest handige manier voor een beginneling. Of hebben jullie een beter advies?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 21 Dec 2013 20:53

Re: Het hardlooptopic

Lekker Jip!

Ik ga morgen lekker weer een rondje lopen!
Heb van mijn lief een Garmin Forerunner 210 gekregen :D.
Dus die morgen eens even uitproberen!

Jans, gezellig dat je mee komt kletsen!
Ik vond Evy wel fijn om mee te beginnen :)
<<

Anoniem38

Bericht 21 Dec 2013 20:59

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ooit begonnen bij de plaatselijke hardloopclub.

Wat lief van je lief!
<<

Anoniem186

Bericht 22 Dec 2013 14:03

Re: Het hardlooptopic

Ik heb de evy app gedownload. Dan ga ik dat eerst even doen. Ik wil daarna graag met een hardloopclubje mee rennen, maar dan moet ik wel iets meer conditie hebben dan nu. Want het is nu echt rampzalig.
Morgen even kijken voor hardloopschoenen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 22 Dec 2013 14:20

Re: Het hardlooptopic

Ik ben ook begonnen (en nog steeds bezig) met Evy. Het is prima om mee te beginnen en een beetje conditie op te bouwen, en je merkt ook dat het best snel gaat.
<<

Anoniem97

Bericht 22 Dec 2013 14:34

Re: Het hardlooptopic

Lekker jip, ik ben jaloers op je 55min ;)

Gaaf snirp!

Leuk jans, ik vind hardlopen heerlijk en met 2 kinderen goed te combineren.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Dec 2013 14:53

Re: Het hardlooptopic

Het komt er de laatste weken bijna niet meer van maar morgenavond ga ik weer. Ben er ook aan toe want loop momenteel op mn laatste reserves. Emmertje is meer dan overvol :nopompom:
30-04-2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Dec 2013 16:10

Re: Het hardlooptopic

Ik ben uiteindelijk vandaag ook niet meer gaan lopen...
Is me echt even te slecht weer en ben nog niet helemaal over mijn verkoudheid heen.

Dus heb het uitgesteld naar morgen. Op zich is het maar een klein rondje, dus moet morgen wel echt even gaan van mezelf!

Balen COW, dat het er niet meer van komt :(
Maar misschien is morgen een klein stukje lopen juist lekker, ondanks dat volle emmertje!
Succes in elk geval en geniet ook lekker van het lopen :)
<<

Anoniem97

Bericht 23 Dec 2013 14:07

Re: Het hardlooptopic

Ik ga vanavond ook weer een rondje rennen, samen met ons logeer hondje ( een huski :D) die rent mij vast eruit haha
<<

Anoniem38

Bericht 23 Dec 2013 14:10

Re: Het hardlooptopic

Haha, nou daar hoef je niet jaloers op te zijn hoor. Ik vind het voor mezelf niet snel genoeg... Ik hoop komend seizoen toch echt onder de 50' te duiken!
<<

Anoniem97

Bericht 23 Dec 2013 15:16

Re: Het hardlooptopic

Haha ja zo heeft ieder een eigen doel, ik vind t knap en snel! Hopelijk kan ik dat straks ook, 10 km onder t uur.
<<

Anoniem97

Bericht 24 Dec 2013 14:29

Re: Het hardlooptopic

Ik ben gister gaan rennen met onze logeer hondje. ( een husky)
Ze rende mij er keihard uit haha.
Toen we bijna thuis waren ( rondje van 5km) werd ze bang door vuurwerk en wilde ze terug, we waren bijna thuis maar kreeg haar echt niet mee, ze wilde persee terug dus wij terug gerent, weer 4 km. Dus in totaal 8km gerent in ongeveer 47 min ( dat is echt heel hard voor mij haha)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Dec 2013 16:32

Re: Het hardlooptopic

Haha, Gaia! Knap hoor!

Lookie, hoe ver ben je al met Evy?

Leuk, Jans, dat je ook met Evy gaat lopen.

Ik moet morgen les 5 lopen, maar 3 minuten achter elkaar valt me nog steeds erg zwaar!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem321

Bericht 27 Dec 2013 12:14

Re: Het hardlooptopic

Ik heb beide kerstdagen even gelopen. 1e kerstdag 6 km en 2e kerstdag bijna 8. Het lopen ging prima, het voelde ook wel goed.
Maar gisteravond nadat we bij mijn moeder hadden gegeten en naar huis liepen, kreeg ik ineens pijn aan de binnenkant en voorkant van mijn rechter bovenbeen waardoor lopen steeds moeilijker ging.
Het gaat om de voor- en opwaartse beweging van mijn rechterbeen. Zeg maar de normale loopbeweging. Dat is nu erg pijnlijk. :nopompom: Dat wordt voorlopig dus niet hardlopen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers