Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Dec 2013 10:41

Re: Datetopic

Wat een onzin, Caro! Idd uit je hoofd zetten. Iedere man heeft weer zijn eigen voorkeuren. Mannen willen mij ook vaker alleen voor de seks dan voor een relatie, wat ik eigenlijk best gek vind, want ik vind mn karakter leuker dan mn lichaam :laughcry: Is ook geen peil op te trekken dus.

Ik ben met kerstavond bij mn vader geweest en gisteren naar mn moeder gegaan, waar ik nog ben. Vanavond ff de kroeg in hier met een vriendin, jaarlijkse traditie.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Dec 2013 13:56

Re: Datetopic

.
Laatst gewijzigd door Bliss op 01 Jan 2014 20:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Dec 2013 14:10

Re: Datetopic

Aaaarrrhhh hele reactie getypt, en dan valt internet weg :(

Iig lijkt het me niet helemaal slim nee contact met ex-scharrels en zwakken, maar snap helemaal dat het fijn wat afleiding biedt. Ook helemaal begrijpelijk dat je een meganostalgische bui hebt, ik ook joh. Net alsof mijn huidige leven een hele andere wereld is dan de wereld als ik bij mijn ouders thuis ben.

Ik wil ook wel de kroeg in.. maar iedereen in mijn hometown zit met man en kinders gezellig op de bank.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 26 Dec 2013 21:28

Re: Datetopic

SG, dat is wel spannend! Ik hoop echt dat je door de selectie komt! Ik ga voor je duimen!

Polly, dat klink goed! Geniet ervan!

Caro, wat een rare theorie zeg, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik kan me voorstellen dat je er even onzeker van wordt, zeker op dat moment.

Tabbie, wat jammer dat je vakantieliefde niet wat dichterbij woont. En als antwoord op je vraag: ik ben bij m'n ouders geweest. In eerste instantie wel met een dubbel gevoel, want ik vind het altijd erg gezellig, maar ik voel me met dat soort dagen toch ook altijd een beetje eenzaam. Maar het was hartstikke gezellig en ik heb een leuke kerst gehad!

Bliss, een biertje in de kroeg moet wel kunnen vind ik. Ik zou niet zo snel bij je thuis afspreken, ik kan me zo voorstellen dat er misschien toch een bepaalde spanning hangt.
<<

Anoniem124

Bericht 27 Dec 2013 00:05

Re: Datetopic

Bliss, ik vraag me oprecht af waarom jij aan een man met vriendin en twee kinderen vraagt of ie zin heeft een biertje bij je te komen doen? (En ik vraag me hetzelfde af van die vent trouwens)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Dec 2013 10:31

Re: Datetopic

Om bij te kletsen waarschijnlijk, M-train. Denk niet dat Bliss nu een affaire gaat beginnen hoor.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Dec 2013 10:32

Re: Datetopic

Leuk dat je kerst toch leuk was Esperanza, maar ik snap ook het dubbele gevoel goed.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 27 Dec 2013 13:01

Re: Datetopic

@ Bliss, is het niet gewoon omdat je aandacht wil van mannen (ex-scharrels etc.) of echt alleen maar om bij te kletsen? Ik neem aan dat je namelijk ook gewoon kunt bijkletsen met vriendinnen. Neemt niet weg dat ik je verhalen over (ex)-scharrels etc. leuk blijf vinden om te volgen. Net een film. :popcorn:

Hier was kerst zoals altijd bij ouders lekker eten. Een filmpje op tv kijken en spelletjes spelen (voor de meeste onbekende spellen die niet in de standaard speelgoedwinkels te koop zijn en veelal niet echt een geluksspel zijn maar oa coöperatieve spellen zoals Pandemie, dus geen monopolie etc.).
<<

Anoniem58

Bericht 27 Dec 2013 13:09

Re: Datetopic

Polly dot, wat leuk om van je te lezen! Voor de ketst had je nog een hele reactie getypt, bedankt daarvoor!
Ik had m'n date nog geappt op kerstavond, om hem een fijne kerst te wensen, en gistermorgen kreeg ik een zelfde berichtje terug. Gelukkig, want ik hou niet van ruzie, heb er niet op geantwoord trouwens, en maandag is dat concert waar we heen gaan dus ben benieuwd of ik hem nog spreek daar.
Onze kerst was super gezellig, Christian heel erg verwend en super lekker gegeten.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 11:14

Re: Datetopic

Hebben jullie een beetje advies voor mij?

Gisteravond bij de buurman geweest. We hebben een lang en goed gesprek gehad. Zo eentje waar je iets mee kan. Vervolgens samen gaan slapen. Handje in handje, lepeltje lepeltje. Ik lag echt zo lekker en het enige wat ik dacht was, laat dit moment nooit voorbij gaan, want morgen weet ik weer niet hoe ik me moet gedragen. Ik ben net naar huis gegaan en inderdaad, geen idee hoe ik me vanaf hier moet gedragen.

Ik ben verliefd, wil mijn leven verder met hem doorbrengen, maar waarom blijft het toch continu steken op hetzelfde? Ik die niet weet hoe ik me moet gedragen...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Dec 2013 11:24

Re: Datetopic

Nyx, ik wil je graag advies geven, echter om een volledig beeld te hebben: wat is er gekomen uit het gesprek en wat vindt hij van jou?

En ja, ik ben altijd voorstander geweest van de buurman en jou.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 28 Dec 2013 11:43

Re: Datetopic

Zo ik kom ook weer onder mijn steen vandaan al heb ik wel steeds meegelezen maar had echt niets zinnigs te melden. Maar nu wel dus.

Met kerst ging ik bij een stel vrienden eten en daar was een man bij die ik wel soort van kende maar nooit een optie is geweest omdat of ik een relatie had of hij. Deze keer was dat dus niet zo en eind van de avond hebben we gezoend en nog een beetje meer. Nu slaat alleen de twijfel wat toe. Zal ik hem een berichtje sturen of niet en wat voor berichtje dan enz. dus als iemand een goed advies heeft dan houd ik mij aanbevolen. Ik ben wel een tas vergeten mee te nemen bij hem dus daar kan ik sowieso nog een berichtje over sturen.

Volgende keer zal ik ook weer op jullie reageren ,maar op mijn telefoon typen is niet bepaald mijn sterkste punt.
<<

Nyx

Bericht 28 Dec 2013 12:09

Re: Datetopic

Tabbie, ik ben ook een voorstander van mij en de buurman. :D

Ik deel mijn balkon met de buurman en gisteren riep iemand mij op de helft van zijn balkon. Ik kende stem niet en heb het dus genegeerd. Twee uur later kreeg ik een whatsapp van hem of ik even langskwam. Nu had ik mezelf net beloofd dat ook te negeren, maar eh dat kon ik toch niet.

Eenmaal binnen vertelde ik hem dat ik werd geroepen door een vriend van hem en hij zei dat het een collega was, dus er wordt kennelijk over me gepraat. :p Hij vertelde op zijn beurt dat ik hem de afgelopen week nogal raar had behandeld. Heel gehaast, bijna negerend. Dat was nou een keer niet bewust, telkens als ik hem tegenkwam was er iets waar ik haast mee had. (Haast om naar opa te komen, haast om ijs terug in de vriezer te brengen en de laatste was echt mijn schuld, want daar ben ik zelfs op aangesproken door nichtlief, dat ik hem negeerde toen hij hoi zei. Maar dat was niet bewust, ik was bezig wijn uit de doos halen voor vriendin) Is het nog te volgen trouwens, want ik ben best wel een beetje moe. ;)

Hem uitgelegd dat het echt niet aan hem lag, maar dat ik gewoon druk in mijn hoofd was. Dus uitgesproken, klaar. Hem gevraagd waarom hij niet reageerde op whatsapps die ik hem stuurde of dat hij de deur niet opendeed als ik aanbelde (aanklopte, want de bel doet het niet). Hij vertelde dat hij whatsapp tussen ons onzin vind, omdat we naast elkaar wonen en dat hij soms geen zin heeft in bezoek. Ik herken me daar wel in, want ik heb ook niet altijd zin in bezoek, maar hallo ??? it's me. Hij zal in het vervolg proberen om mij te laten weten wanneer hij even tijd voor zichzelf nodig is. Want het is niet zo dat hij mij niet wil zien, het is zo dat hij een avond nodig heeft om even helemaal alleen te zijn. En ik wil kennelijk continu langskomen als hij er echt even geen zin in heeft. En dat herken ik wel weer van mezelf, kan ik iets mee.

Vervolgens ben ik met mijn hoofd op zijn schoot belandt. We hebben muziek geluisterd en telkens als ik het muziek niet meer mooi vond mocht hij zappen. Ik vroeg hem wat hij eigenlijk echt van me vond/vind en hij zei dat hij me echt heel leuk vindt en dat niet iedereen zo bij hem mag liggen. Niemand eigenlijk. Wilde nog even pesten, maar ik heb mezelf echt een keer ingehouden. Gewoon even genieten van het moment.

We zijn vervolgens gaan 'slapen'. Tja, gewoon seks gehad. En daarna dus handje in handje, lepeltje lepeltje gaan slapen. Ik ben een uur geleden, zo ongeveer, uit bed gestapt en daar werd hij wakker van. Vroeg wat ik ging doen. Dus ik zei dat ik even mijn bril van de salontafel ging halen en dat ik naar huis ging. Beetje te onzeker 'slaap ze nog' gezegd en vertrokken.

Ik vond de onderwerpen die we hebben aangesneden wel erg handig. Hij werkt 40u per week en als hij nog steeds het idee heeft mij te moeten entertainen, dan heb ik liever dat hij even zijn moment pakt. Dat kan ik hebben. Ik voelde me alleen afgewezen. Anderzijds kan ik het ook weer voorstellen, zo'n leuke buurvrouw was ik niet en zeker afgelopen week niet. Tja, en dan moet je weer verder. Gesprekken tussen ons zijn wel vaker vruchtbaar. Maar dan komt de volgende stap en klappen we beiden weer in....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 15:05

Re: Datetopic

.
Laatst gewijzigd door Bliss op 01 Jan 2014 20:05, in totaal 2 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 15:10

Re: Datetopic

Oh en Nyx, ik snap niet zo goed wat nu eigenlijk het probleem is tussen jullie en waarom het steeds zo raar loopt! Jij bent verliefd, hij vindt jou ook leuk zegt ie. Dat is toch hartstikke mooi? Draai dan gewoon niet langer om elkaar heen en spreek je gevoel uit, hoog tijd om to the point te komen, lijkt me!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem124

Bericht 28 Dec 2013 15:41

Re: Datetopic

Maar...ben ik dan de enige die het heel gek zou vinden als mijn bijv. mijn man (heeft ook vrouw en kinderen) rond de kerstdagen een Appje zou krijgen van een oude scharrel en maar haar in de stad met haar biertjes zou gaan drinken?

Ik denk dat we allebei hard zouden moeten lachen om dat Appje en een beetje medelijden zouden hebben vanwege die nostalgische bui. Als ikzelf in jouw schoenen zou staan, zou ik daar ook wel bang voor zijn, dat z'n vrouw dat Appje zou lezen en ze samen zoiets zouden hebben van wtf? Snap je wat ik bedoel? Dat zou me echt m'n eer te na zijn gewoon.

Maargoed als ik het goed begrijp is die gast niet helemaal netjes.
<<

Anoniem58

Bericht 28 Dec 2013 15:51

Re: Datetopic

Nee M-train, ik vind dat ook gek. Ik vind het ook sneu over komen, maar ja wie ben ik. Buiten dat, het hele obsessieve bezig zijn met daten begrijp ik al niet.
Nyx, ik snap het hele probleem ook niet, je kunt toch een appje sturen met dat je het super leuk en fijn vond en dat je blij bent dat het zo gelopen is, en blij bent met het gesprek dat jullie gehad hebben?
<<

Anoniem32

Bericht 28 Dec 2013 15:59

Re: Datetopic

Nyx: Ik denk dat je gewoon duidelijk moet gaan uitspreken wat je voelt en wat je het liefste wilt. Ik heb het idee dat je buurman er zelf ook niks meer van snapt? Waarom ben je weg gegaan en niet lekker bij hem gebleven?
Durf je de gevoelens niet toe te laten? Want het lijkt net alsof je steeds weer opnieuw vlucht.
Daarnaast het is en blijft een man, en die hebben gewoon letterlijk duidelijkheid nodig.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 28 Dec 2013 16:33

Re: Datetopic

Ik heb een berichtje gestuurd en ga straks mijn tas ophalen. Whaaa spannend...
<<

Anoniem 49

Bericht 28 Dec 2013 16:38

Re: Datetopic

Veel plezier sokpop!
Bliss, hoe was het speeddaten?
Nyx, ik ben het eens met Stuiterbal. Wees duidelijk voor jezelf en tegen de buurman!
<<

Anoniem156

Bericht 28 Dec 2013 16:51

Re: Datetopic

Veel plezier vanavond Sokpop!
Nyx ik ben het ook eens met de meiden boven me. Wil je wat met hem, zegt het dan. Je kan het wel tegen ons en je vriendinnen zeggen maar daar kom je helemaal niet verder mee. Ik geloof ook niet dat je door dat gesprek van gisteravond duidelijk hebt gekregen. Ik vind het iig niet duidelijk.

Met mijn dates gaat het wel lekker, eigenlijk.
Morgenavond komt m'n ex langs. Dat is volgens mij gewoon puur voor de gezelligheid. En als er wel wat gebeurd is dat mooi meegenomen. Ik verwacht er niks van iig.
Met die vriend van m'n collega heb ik nog steeds elke dag contact. Donderdagavond kwamen we elkaar tegen met uitgaan en toen hebben we gezoend. Volgende week ga ik wat met 'm drinken en hij komt vanavond waarschijnlijk even langs als ik aan het werk ben.
<<

Anoniem23

Bericht 28 Dec 2013 16:57

Re: Datetopic

Ik ben blij dat jij er weer bent :heart: !
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 28 Dec 2013 17:12

Re: Datetopic

Hee meiden! Ik heb een tijdje niet gepost. Ik ga morgen even alles bijlezen, ik moet wel tien pagina's bijlezen denk ik.

Gisteren had ik een spontane date. Was helemaal niks.
Ik ging naar Amsterdam (daar woont hij) om iets met hem te drinken. Was ook weer via Intomylife.
Hij zat alleen maar te zeuren over zijn werk en nou ja, het was niks haha. Dat wilde ik even vertellen ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 28 Dec 2013 17:12

Re: Datetopic

Morgen ga ik even op iedereen reageren :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2013 18:11

Re: Datetopic

.
Laatst gewijzigd door Bliss op 01 Jan 2014 20:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers