Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Welke feestdag is het leukst?

Nieuwjaarsdag
0
Geen stemmen
Valentijnsdag
0
Geen stemmen
Carnaval
6
7%
Pasen
2
2%
Koningsdag
14
17%
Bevrijdingsdag
1
1%
Moederdag/Vaderdag
0
Geen stemmen
Sinterklaas
12
14%
Kerstmis
43
51%
Oudejaarsdag
6
7%
 
Aantal stemmen : 84
<<

Anoniem152

Bericht 24 Dec 2013 09:29

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerstmis. Ik houd van die gezellige sfeer.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Dec 2013 09:38

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerstmis, ik vind dat altijd zo gezellig. Lekker eten met de familie de sfeer eromheen.
<<

Anoniem123

Bericht 24 Dec 2013 10:01

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerst vind ik het leukst. Maar ik vind de weken er voor al gezellig met alle lichtjes en gezellig versierde huizen en winkels. Eigen huis gezellig maken met lichtjes en kaarsjes. :thumbup: Heerlijk als gezin samen zijn met kerst. Ja daar houd ik van.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Dec 2013 10:49

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Sinterklaas omdat wij dit echt met ons hele gezin vieren met heel veel cadeautjes voor elkaar en samen lekker eten. Super gezellig altijd.

Daarna komt voor mij kerst. De hele aanloop er naar toe met al die lichtjes en gezelligheid kan ik echt van genieten. Maar met kerst zelf (de 2 dagen dus) heb ik niet echt veel.
<<

Anoniem168

Bericht 24 Dec 2013 11:01

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst?

Intoxicated schreef:Kerstmis! Sowieso :D

Ik hou helemaal niet van Koningsdag. Te massaal, overdreven, nationalistisch, oranje.. Nee ik heb er niets mee haha.

Net als carnaval. Valt voor mij in hetzelfde genre als Koningsdag ;)


Dit had mijn tekst kunnen zijn! Ik heb ook helemaal niets met Koningsdag en carnaval. Laat mij dan maar lekker binnen zitten, al die massa's mensen is mij teveel. Kan dat niet zo goed hebben als het te druk wordt.
Geef mij ook maar de kerst (behalve dit jaar dan, maar dat heeft een reden). Lekker vroeg donker buiten, gezellige lichtjes en versiering. Lekker knus spelletjes doen, films kijken en lekker eten.
<<

Anoniem36

Bericht 24 Dec 2013 11:33

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerstmis is hier met stip favoriet! De lichtjes, de sfeer eromheen, kerstliedjes zingen, heerlijk!
<<

Anoniem 47

Bericht 24 Dec 2013 13:52

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerstmis. Ik vind dat altijd gezellig met familie en de kerstboom met lichtjes.
<<

Anoniem97

Bericht 24 Dec 2013 14:53

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Ik heb sinterklaas gestemd, omdat dat met de kindjes nu heel leuk en gezellig is.

Oud en nieuw en Koninginnedag waren vroeger mijn favoriet, lekker de stad in enzo.

Kerst heb ik nooit heel bijzonder gevonden behalve de lichtjes, de boom, dat is dan wel gezellig maar van mij mag het ook overgeslagen worden.

Pasen e.d. vieren we ook verder niet.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 24 Dec 2013 14:56

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Ik heb op Kerst gestemd!
Heerlijk al die kneuterigheid er omheen, lichtjes, kaarsjes en versieringen.
Daarnaast het gezellig samen zijn met elkaar, mooie kleding en lekker eten.

Tuurlijk kan dit op andere dagen in het jaar ook, maar het blijft toch een beetje specialer :kboom:
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 24 Dec 2013 15:24

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

ik vind oud en nieuw heel leuk maar dan de nacht, dus ik wist welke ik dan moest kiezen
ook vind ik koninginnenacht leuk maar die stond er ook niet tussen
Dus heb ik voor Sinterklaas gekozen
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Dec 2013 16:00

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Ik twijfelde tussen bevrijdingsdag en sinterklaas. Ik heb uiteindelijk toch gestemd op Sinterklaas. Kerst vind ik ook erg leuk. Koningsdag en oud en nieuw heb ik dan weer weinig mee. Carnaval vind ik ronduit afschuwelijk.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Dec 2013 16:12

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Kerst vind ik het leukst, gezellige sfeer met familie. Mooie versiering en overal lichtjes, ik hou daarvan.
Daarna oudjaarsavond en carnaval.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Dec 2013 16:28

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Oudjaarsdag. Van kinds af aan vind ik dat echt de leukste en spannendste dag van het jaar. Het gevoel van dat je de laatste uren van het jaar in gaat... vrolijke mensen om je heen, champagne, muziek en vuurwerk.

Kerst staat op nummer 2.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Dec 2013 02:02

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Lastig kiezen maar ik heb gekozen voor oudejaarsdag. Ik twijfelde tussen kerstmis en oudejaarsdag maar ik vind oudejaarsdag toch wel erg leuk met carbit schieten en vuurwerk... Kerst ook maar ik kon niet goed kiezen....
Afbeelding
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 25 Dec 2013 13:54

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Carnaval staat bij mij met stip 1. Daarna oudjaarsdag, ik vind het altijd een gezellige dag, meestal moet ik werken en iedereen zit nog in de feeststemming. 's avonds dit vieren met vrienden.
Kerst vind ik niet zoveel aan.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 25 Dec 2013 14:33

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Ik heb Pasen gekozen, vooral vanwege het voorjaarsgevoel en de manier waarop wij het meestal vieren: een lekkere paasbrunch waarvoor we onze familie uitnodigen. Daarnaast vind ik de sfeer met Pasen wat ongedwongener dan met Kerst.
2014 2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 25 Dec 2013 20:34

Re: Poll: Welke feestdag is het leukst? Nu met Sinterklaas

Ik vind ze allemaal niet zo leuk eigenlijk, hihi.
Maar als ik moest kiezen dan koningsdag (of eigenlijk Koninginnedag). Dat is toch wel de feestdag waarop het over het algemeen het leukst heb (gehad), zeker als het mooi weer is!
Juli 2015
Maart 2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers