Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 23 Dec 2013 20:15

Re: Datetopic

Oké :) Je kunt ook altijd PM'en, als je ergens mee zit!

Het is nog niet zeker dat ik daar een semester heen ga, het is een populaire bestemming, dus er is een selectieprocedure. Ik ga echt heel hard huilen als ik niet word geselecteerd, haha. Ik heb het voordeel dat ik een aanbevelingsbrief heb vanuit mijn honours programma, dus hopelijk maak ik daarmee iets meer kans (ook al wordt officieel geen voorkeur gegeven aan honours studenten, je mag wel een honours-aanbevelingsbrief inleveren, dus dat is dan een beetje vreemd). Maar mocht ik wel door de selectie komen, dan ga ik van augustus 2014 tot en met januari 2015.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 23 Dec 2013 20:21

Re: Datetopic

Haha Supergrover, nee dat niet, het was gewoon gezellig. Heb hem nu op fb maar hij is bezet zie ik...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Dec 2013 21:29

Re: Datetopic

@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 21:32

Re: Datetopic

Ik ken het, Caro! Die momenten blijf je toch houden. De feestdagen helpen daar ook niet aan mee helaas! Maar goed, laten we toch maar proberen positief te blijven(/worden) en genieten van dingen die ons wel gegund zijn. Ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Dec 2013 23:48

Re: Datetopic

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar hoe ik er in sta: soms vind ik het lastig omdat ik hem wel echt leuk vind, maar hebben aantal goeie gesprekken gehad waarin we gezegd hebben gewoon te gaan genieten van de tijd samen en te kijken waar we stranden en dat vind ik prima! Heb het heerlijk met hem en dat is voor nu goed :)

En de update van gister: voelde nogal veel toen ik thuis kwam en wist niet precies wat vandaar dat ik toen niet update heb geplaatst...

Eerst zn katjes gedag gezegt, een lag op bed dus daar samen wat mee gespeeld. .. toen jaagde hij het katje plagerig weg en begon wat te kriebelen (wat overigens heel fijn was), wat tegen elkaar gelegen, geknuffeld enzo en toen kwam van dat zoenen en zoenen werd wat meer... Toen nog wat korte filmpjes gekeken op zn foon en toen naar huis gebracht ^^ Had zo'n relax avond samen echt even nodig :redface:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem156

Bericht 24 Dec 2013 09:50

Re: Datetopic

Caro schreef:@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!


Ik voel me precies zo.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Dec 2013 10:15

Re: Datetopic

Caro schreef:@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!


Heb je ooit nog wat van je laatste date gehoord?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Dec 2013 10:42

Re: Datetopic

Poubelle, hoe is t met de mannen waar jij nog contact mee had? Die kledingman en die andere?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 47

Bericht 24 Dec 2013 13:00

Re: Datetopic

Mijn date heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking. Afgelopen vrijdag heb ik hem nog gesproken via Skype. Was leuk en gezellig. Zaterdag en zondag hebben we nog even gewhatsappt (bestaat dat woord?). Hij gaf aan dat hij veel sliep en zich niet lekker voelde en nu heb ik sinds zondag niks meer van hem gehoord. Ik had hem zondagavond nog een whatsapp bericht gestuurd en zijn vader reageerde daarop met dat zijn zoon al twee dagen sliep. Hij is bij zijn ouders. Ik heb niks meer van hem gehoord en hij is niet meer online geweest. Ik wacht maar af.
<<

Anoniem 53

Bericht 24 Dec 2013 14:30

Re: Datetopic

Poubelle schreef:
Caro schreef:@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!


Ik voel me precies zo.


Ik heb dat af en toe ook inderdaad, maar gelukkig maar echt af en toe. Ook als ik hier lees dat jullie zo snel een leuke man vinden op een datingsite of op Tinder bijvoorbeeld denk ik; ik kom daar echt nooit iets leuks tegen!
<<

Anoniem285

Bericht 25 Dec 2013 00:42

Re: Datetopic

Hola chicas,

Geen tijd om uitgebreid te reageren maar ik wil alvast even komen melden dat we het super leuk hebben samen... Ik was hartstikke nerveus toen hij bijna aankwam, ik liep wat rond te dwalen en hij was ook nog verdwaald dus hij was wat later, maar vanaf dat ik hem zag wist ik wel dat het goed zat! Het lijkt bijna alsof ik droom, ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen met vertellen. We kletsen aan een stuk door over vanalles en nog wat, het lijkt net alsof ik met een van mijn beste vrienden op pad ben maar dan is er ook nog meer. Super relaxt maar ook spannend op hetzelfde moment. Ik ben echt heel blij! Ik zou wel een pagina vol kunnen typen haha!

Voor de meiden die zich alleen voelen tijdens de kerst, ik wil jullie een dikke knuffel geven. Ik kan me het precies voorstellen, ik ben altijd graag single maar het is toch fijn om dingen te kunnen delen met iemand, en soms kan het gewoon heel alleen voelen en heb je behoefte aan iemand, al is het maar voor even. Dat ik er niet aan twijfel dat het absoluut goed komt met jullie neemt niet weg dat het gewoon klote is af en toe. Maar inderdaad, even balen en dan gewoon weer positief het nieuwe jaar in!

Fijne feestdagen iedereen!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Dec 2013 10:44

Re: Datetopic

Wat ben ik blij voor je Polly! :heart:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Dec 2013 11:17

Re: Datetopic

Ik ook, superleuk! Lekker genieten deze week, het is je van harte gegund!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Dec 2013 12:50

Re: Datetopic

Carrie schreef:
Caro schreef:@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!


Heb je ooit nog wat van je laatste date gehoord?


Nee! Dat is nog steeds en gek verhaal eigenlijk. Opeens verdwijnt ie.. nou: dan niet! Het ging gewoon een beetje maffig. Nu wist ik sowieso niet zo goed wat ik van hem moest vinden, maar ik werd wel enthousiast en vrolijk van hem. Maar goed. Niks aan te doen :-)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Dec 2013 12:54

Re: Datetopic

Poubelle schreef:
Caro schreef:@Toet: lief dat je naar me vroeg. Nee, er gebeurt hier echt weinig en ik baal er stiekem wel een beetje van. Ik ga er niet gekke wanhoopsdingen van doen maar me wel afvragen waarom het niet 'opschiet' en waarom mannen me blijkbaar niet zien zitten. En ja, dan kan ik natuurlijk rationeel zeggen dat het wel goedkomt, dat er echt wel iemand voor me rondloopt, dat ik niet 's werelds lelijkste mormel ben en dat ook ik liefde verdien. Maar goed.. soms voelt het even niet zo :-). Dat zijn baalmomentjes, en die probeer ik soms even toe te laten en daarna weer gewoon positief te zijn!


Ik voel me precies zo.


Ahhhh! Knuffeltje voor jou ook. Maar gisteren sprak ik met de vriend van mijn zus, ze kennen elkaar nu 1,5 jaar ofzo en nog steeds dolverliefd. Maar die had ook een soort van 'theorie' dat het voor mannen niet uitmaakt welk hoofd er opzit als het alleen voor de sex is, dan geldt het lichaam. Mijn vraag dan hoe het dan zat met de lange termijn 'ja nou kijk.. Ik ben blij dat je zus zowel een mooi toetje als een lekker lijf heeft'.
En nu zit me dit dus dwars. Dus als je geen maatje 36 hebt, ben je screwed? En zo voel ik me al, omdat ik geen maatje 36 en een mooi lijf hebt dat mannen me daarom niet willen. Dus nu weet ik niet hoe ik dat van hem moet interpreteren? Iemand geweldige ideeen daarover?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Dec 2013 12:56

Re: Datetopic

Polly: gewoon lekker genieten ervan! Het klinkt heeeeeeerlijk!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 25 Dec 2013 13:06

Re: Datetopic

Schat ik heb maat 36, maar mannen willen mij ook niet. :laughcry:

Sowieso slaat het nergens op wat hij zegt. Mannen gaan net zo goed als vrouwen voor een totaalplaatje. En wat voor de vriend van je zus aantrekkelijk is, is dat voor een andere man weer helemaal niet.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Dec 2013 13:11

Re: Datetopic

Carra schreef:Schat ik heb maat 36, maar mannen willen mij ook niet. :laughcry:

Sowieso slaat het nergens op wat hij zegt. Mannen gaan net zo goed als vrouwen voor een totaalplaatje. En wat voor de vriend van je zus aantrekkelijk is, is dat voor een andere man weer helemaal niet.

Nou inderdaad, wat een bullshit praat hij. Ongelooflijk. Zelden zoiets raars gehoord hoor. Iemand valt op je, of niet. Ze gaan heus geen seks met een plork hebben alleen omdat ze zo'n goddelijk lichaam heeft.
<<

Anoniem198

Bericht 25 Dec 2013 13:19

Re: Datetopic

Carrie schreef:
Carra schreef:Schat ik heb maat 36, maar mannen willen mij ook niet. :laughcry:

Sowieso slaat het nergens op wat hij zegt. Mannen gaan net zo goed als vrouwen voor een totaalplaatje. En wat voor de vriend van je zus aantrekkelijk is, is dat voor een andere man weer helemaal niet.

Nou inderdaad, wat een bullshit praat hij. Ongelooflijk. Zelden zoiets raars gehoord hoor. Iemand valt op je, of niet. Ze gaan heus geen seks met een plork hebben alleen omdat ze zo'n goddelijk lichaam heeft.


Mee eens! Mijn vriend vind slank ook niet mooi. Dik ook niet gewoon er tussenin, per man verschillend.
Dus ik zou mij daar niet op focussen en wat ze hier boven al zeggen het is het totaal plaatje.
Jij vind toch ook niet elke man aantrekkelijk?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Dec 2013 13:22

Re: Datetopic

Dat is echt reinste flauwekul hoor Caro.. 1 mening is het niet het gros he? Ik vraag het net mijn vriend en die sloeg zichzelf op het voorhoofd en zei: dit is dus waarom vrouwen zo onzeker worden.
Het is het totaalplaatje waar ze op vallen en niet elke man vindt maatje 36 zo aantrekkelijk hoor. Snel weer uit je hoofd zetten. Ik ken je niet, dus kan je positieve uiterlijk punten niet benoemen, maar neem aan dat je die zelf wel weet toch?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 25 Dec 2013 13:52

Re: Datetopic

Nouu Caro wat een stomme theorie!
Ik heb geen maat 36 maar ik kom vaker kerels tegen die me alleen even willen voor de sex dan een relatie. En zo'n geweldig lijf heb ik ook niet. Dus dan zou ik kunnen denken dat ik alleen een leuke uiterlijk heb (en zaadvragende ogen, volgens verschillende mannen :laughcry: ) maar verder een stom innerlijk. En dat valt volgens mij wel mee.
Volgens mij moet voor een man, net zoals voor ons, het totale plaatje gewoon kloppen.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Dec 2013 13:55

Re: Datetopic

Caro, eens met de rest, die theorie snel uit je hoofd zetten hoor! Ik heb je gezien en ik vind je een hartstikke leuke vrouw! En dat geldt ook voor Poubelle!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 25 Dec 2013 14:40

Re: Datetopic

Polly: wat heerlijk! Heel erg van genieten :heart:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Dec 2013 14:43

Re: Datetopic

Jaaa! Dat weet ik ook eigenlijk wel, maar het is wel een gekke theorie he! En als je dan net All you need is love aan het kijken bent, ach.. het viel gewoon even raar. Als ik er nuchter over nadenk is het natuurlijk onzin en zal hij het misschien ook niet zo bedoeld hebben. Maar toch!

Poubelle: ik hoor altijd dat ik ondeugende ogen heb. Dus niet zaadvragend maar ondeugend haha!

Ohhh en Carra: niet liegen ;-). De mannen willen jou wel!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Dec 2013 10:26

Re: Datetopic

Polly, leuke update! Geniet er nog maar fijn van de rest van de week :)

Poubelle, net als Bliss ben ik ook benieuwd. De laatste keer had je aardig wat mannelijke aandacht om je heen. En haha zaaddragende ogen, die heb ik ook weleens gehoord jah.

Liv, wat vervelend van je date. Hij moet dan wel aardig ziek zijn zeg!

Caro, inderdaad snel uit je hoofd zetten! En even om het aan te dikken, er zijn ook feeders die zelfs enkel een vrouw willen die moddervet is! Nou dan willen ze jou ook niet, want dat ben je niet, maar gewoon even ter vergelijking. Zelfs mannen vallen niet enkel op een lichaam en ik ken er ook genoeg die dat magere en die make-updozen echt niet willen. Nu ben ik ook geen maatje 36, en juist vallen mannen op mijn rondingen en mijn kleine tieten haha. Al kan ik ook enorm gek worden van mensen die zeggen "dat komt wel goed", "hij komt echt nog wel op je pad", etc. Kan daar helemaal moe van worden.

Carra, hoe denk je nu over je date?

En voor de rest van de singles hier, hoe hebben jullie de kerst doorgebracht? Ik met een fles wijn en home alone en heb heerlijk geslapen haha. Ook: het komt allemaal nog wel goed, onze tijd komt nog wel :muts:

Oh en ik heb kerstavond nog gezellig geappt met mijn vakantiegast. Hij wilde me een vrolijk kerstfeest wensen en dat hij mijn ogen zo mooi vind *zwijmel*, waarom kunnen er niet zulke mannen in nederland zijn? (en dan bedoel ik leuke, vrijgezelle mannen natuurlijk, niet de al lieve vriendjes van andere forummers)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers