Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoonmaken

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Sep 2013 19:43

Re: Schoonmaken

Ik hou van schoonmaken!! Niet altijd zin maar vind BLUE WONDER echt een aanrader!!
Je kan het voor veel dingen gebruiken en ook ideaal als glassex bijv
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 19:46

Re: Schoonmaken

kippetje schreef:Ik hou van schoonmaken!! Niet altijd zin maar vind BLUE WONDER echt een aanrader!!
Je kan het voor veel dingen gebruiken en ook ideaal als glassex bijv


Zoek je nog een adresje ;)

Hier kun je bezig blijven.
<<

Anoniem4

Bericht 07 Sep 2013 19:51

Re: Schoonmaken

Nee, ik vind het helemaal niet leuk en ben er ook niet goed in.
Het is iets waar de vrouwen in de familie van mijn moeders kant al generaties lang last van hebben. Ik ben dus gewoon erfelijk belast.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Sep 2013 20:08

Re: Schoonmaken

Ik vind het helemaal niet erg om schoon te maken. Maandag is mijn vrije dag en dan stof, zuig en dweil ik het hele huis. Ook doe ik de wc en de badkamer. De rest van de week hou ik het bij. Ik woon alleen en werk fulltime, dus heel vies wordt het niet.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem66

Bericht 07 Sep 2013 20:39

Re: Schoonmaken

Printje schreef:Ik vind er ook echt niets aan. Maar ja het moet natuurlijk het is alleen zo jammer dat met twee kleine kinderen het effect van een schoon huis ook weer zo snel verdwenen is... Ik zou enorm graag een poetshulp willen maar vind dat veel te duur.


+1. Het is net alsof je het voor niks doet. Net zoals de was. Toen we met z'n 2en waren was de was ook gewoon wel eens klaar. Nu is het nooit klaar, nooit af. De wasmand is áltijd vol. Echt vreselijk...
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Sep 2013 20:40

Re: Schoonmaken

Ik vind schoonmaken niet erg, maar het kostte ons teveel tijd.
Nu hebben we iemand voor de grote dingen en doen we zelf de kleine dingen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:41

Re: Schoonmaken

Luce schreef:
Printje schreef:Ik vind er ook echt niets aan. Maar ja het moet natuurlijk het is alleen zo jammer dat met twee kleine kinderen het effect van een schoon huis ook weer zo snel verdwenen is... Ik zou enorm graag een poetshulp willen maar vind dat veel te duur.


+1. Het is net alsof je het voor niks doet. Net zoals de was. Toen we met z'n 2en waren was de was ook gewoon wel eens klaar. Nu is het nooit klaar, nooit af. De wasmand is áltijd vol. Echt vreselijk...



hahaha ook dat is heeeeeeel herkenbaar. Er staat naast me wederom opvouwwas... Ik hou het echt goed bij maar er ligt gewoon echt altijd was, vroeger was er ook weleens gewoon geen was meer... die tijd is voorbij ;)
<<

Mouse10

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 03 Sep 2013 18:54

Bericht 08 Sep 2013 08:37

Re: Schoonmaken

Ik vind schoonmaken echt niks aan. Ik zou graag een schoonmaker willen, maar goed daar heb ik geen geld voor. Vind stofzuigen het stomst, dat geluid en het duurt zo lang voordat ik alles gestofzuigd heb. Ik doe alles op zondagmiddag.
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 08 Sep 2013 09:04

Re: Schoonmaken

Ik vind schoonmaken ook echt vreselijk. Het is fijn als het schoon is in huis, maar ik kan me er gewoon echt nooit toe zetten. Daarom ben ik best wel een viespeuk.

De meeste mensen in de familie zijn heel erg van het poetsen, elke dag afstoffen, stofzuigen etc. Die genen heb ik dus niet meegekregen. Ik vind het allemaal teveel tijd kosten en heb het gevoel dat het nooit af is.

Ik heb deze week voor de 2de keer in de 6 jaar dat ik hier woon mijn ramen gedaan. Ik ben blij dat ik weer naar buiten kan kijken, dat dan weer wel. Achteraf viel het me allemaal wel mee, dus dan neem ik me voor om het vaker te doen, maar vervolgens komt het er nooit van.
<<

Anoniem 47

Bericht 08 Sep 2013 15:53

Re: Schoonmaken

Ik vind het niet erg om schoon te maken. Ik doe elke dag wat in het huishouden, zodat ik niet het hele weekend (voor mijn gevoel) bezig ben met schoonmaken.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2013 12:27

Re: Schoonmaken

Ik heb een hekel aan schoonmaken, maar nog meer aan dat het vies is. Dus poets ik. Probleem is dat ik er gauw genoeg van krijg, dus ik rafel heel vaak dingen af. Waar ik later dan weer spijt van krijg en alsnog uitgebreid ga schoonmaken. Wat me dus nog meer tijd kost.
Ik maak altijd schoon op mijn vrije donderdag, maar eigenlijk vind ik dat dan ook weer zonde van mijn tijd, want ik wil altijd veel te veel op mijn vrije dag en dat lukt nou éénmaal niet allemaal.. Heel frustrerend.
Ik zou echt moeten gaan werken met een wekelijks schema dat ik af kan werken, zodat ik ook wat dingen op de avonden kan doen. Dat doe ik nu namelijk niet, ik plof op werkdagen altijd op de bank na het eten..
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 09 Sep 2013 18:31

Re: Schoonmaken

Ik heb ook een hekel aan schoonmaken, maar vooral aan het idee dat ik het moet doen.
Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel goed.
Ik probeer elke week of boven of beneden te doen.
Dan heb ik er tenminste nog een beetje regelmaat in.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers