Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 10:26

Re: Boer zoekt vrouw

Darcy schreef:Ik vind Jan echt niet meer leuk (sorry Rush :P). Hij heeft echt het inlevingsvermogen van een koe.

Het kwam op mij over alsof ze dat niet van te voren aangegeven had. Ik denk dat hij dan heus wel op zoek was gegaan naar glutenvrij brood.
<<

Anoniem19

Bericht 23 Dec 2013 10:30

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:
Darcy schreef:Ik vind Jan echt niet meer leuk (sorry Rush :P). Hij heeft echt het inlevingsvermogen van een koe.

Het kwam op mij over alsof ze dat niet van te voren aangegeven had. Ik denk dat hij dan heus wel op zoek was gegaan naar glutenvrij brood.


Nou ja, het is meer hoe hij ermee omgaat. Maar op televisie wordt wel alles uitvergroot, ik kreeg niet echt het idee dat ze er zelf mee zat.
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 10:54

Re: Boer zoekt vrouw

Darcy schreef:
Rush schreef:
Darcy schreef:Ik vind Jan echt niet meer leuk (sorry Rush :P). Hij heeft echt het inlevingsvermogen van een koe.

Het kwam op mij over alsof ze dat niet van te voren aangegeven had. Ik denk dat hij dan heus wel op zoek was gegaan naar glutenvrij brood.


Nou ja, het is meer hoe hij ermee omgaat. Maar op televisie wordt wel alles uitvergroot, ik kreeg niet echt het idee dat ze er zelf mee zat.

Ja klopt, hij reageerde heel onverschillig. :yes:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 23 Dec 2013 13:49

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:Ik vond Aletta wel leuk in het eerste stuk, maar toen ze 'haar' mannen ging vergelijken met de vrijwilligers van een aantal jaar geleden vond ik het wel stom.

Het was toen gezellig en nu is het ook gezellig. Ja hallo, deze mannen komen niet voor de geiten, ze komen voor jou!


Dit vond ik ook wel een suffe reactie van Aletta ja. Ik heb het idee dat zij het eigenlijk wel prima vind om op Bonaire helemaal haar eigen ding te hebben. Als daar een man bij komt, prima, mant deze manier lijkt niet echt bij haar te passen. Ze heeft zichzelf ook niet opgegeven, maar 'moest' meedoen van Yvon.

Jan is zo heerlijk onhandig. Johan vind ik raar, Jos is leuk! En Wim moet ophouden met in de derde persoon te praten, irriteerde me vorige week al en deze keer zei Yvon er ook wat van :P .
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem19

Bericht 23 Dec 2013 13:51

Re: Boer zoekt vrouw

"Wim, waarom zeg jij altijd 'Wim' eigenlijk en niet 'ik' ?"
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Dec 2013 15:53

Re: Boer zoekt vrouw

Ik zit er nog niet helemaal in zoals voorgaande jaren, hebben jullie dat ook? Het gaat allemaal zo snel waardoor ik de boeren en hun vrouwen/mannen niet "ken".
<<

Anoniem19

Bericht 23 Dec 2013 16:40

Re: Boer zoekt vrouw

Lune schreef:Ik zit er nog niet helemaal in zoals voorgaande jaren, hebben jullie dat ook? Het gaat allemaal zo snel waardoor ik de boeren en hun vrouwen/mannen niet "ken".


Ik had dat vorig jaar juist, ik vond het gewoon geen leuk "jaar". Dit jaar wel!
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 16:43

Re: Boer zoekt vrouw

Die bestekbakactie van Johan was echt masterlijk trouwens!
<<

Anoniem19

Bericht 23 Dec 2013 16:46

Re: Boer zoekt vrouw

Ik las op internet ergens "Don Juhan" :D
<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2013 16:47

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Jos toch echt wel de 'normaalste'.

Jan vind ik een twijfelgevalletje (volgens mij is 'ie gewoon wat onzeker). En ik zou daar nooooooooit willen wonen. Ruimte vind ik belangrijk, maar dit is wel heel veel ruimte en daardoor erg kil, lijkt me.

Wim, aparte man. Volgens mij is hij vrij intelligent, maar die vreemde trekjes maken hem toch wat een 'moeilijk' persoon om een relatie mee te hebben, zo schat ik in.

Aletta moet gewoon alleen blijven met haar geiten. Ze heeft niks aan kerel. Ze is ook zeer afstandelijk.

Johan vond ik eerst wel sympathiek en aandoenlijk, maar sinds de aflevering van gisteravond vind ik hem toch wel wat 'engs' over zich hebben. Ik kan het moeilijk definiëren, maar mijn gevoel bij hem is dat hij niet helemaal oprecht is en zich anders voordoet dan hij werkelijk is, for some reason.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2013 16:48

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:Die bestekbakactie van Johan was echt masterlijk trouwens!


Jaaa, vonden wij hier ook :cheers:
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 16:48

Re: Boer zoekt vrouw

Exogenesis schreef:Johan vond ik eerst wel sympathiek en aandoenlijk, maar sinds de aflevering van gisteravond vind ik hem toch wel wat 'engs' over zich hebben. Ik kan het moeilijk definiëren, maar mijn gevoel bij hem is dat hij niet helemaal oprecht is en zich anders voordoet dan hij werkelijk is, for some reason.

Eens. Hij deed gisteren toen hij alleen met Yvon was ook weer heel 'sneuig' terwijl hij daarvoor bij de dames gewoon de player uithing.. :laughcry:
<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2013 16:53

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:
Exogenesis schreef:Johan vond ik eerst wel sympathiek en aandoenlijk, maar sinds de aflevering van gisteravond vind ik hem toch wel wat 'engs' over zich hebben. Ik kan het moeilijk definiëren, maar mijn gevoel bij hem is dat hij niet helemaal oprecht is en zich anders voordoet dan hij werkelijk is, for some reason.

Eens. Hij deed gisteren toen hij alleen met Yvon was ook weer heel 'sneuig' terwijl hij daarvoor bij de dames gewoon de player uithing.. :laughcry:


Precies. Hij was echt weer de zielepiet aan het uithangen.
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Dec 2013 21:22

Re: Boer zoekt vrouw

Ik ben achteraf toch wel blij dat ik niet door ben! ;) Ik moest er eigenlijk niet aan denken dat ik zo met mijn hoofd op tv kwam. Haha!
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Dec 2013 12:47

Re: Boer zoekt vrouw

Ik geloof dat ik het dit jaar niet zo leuk vind.
Jan vind ik vooralsnog gewoon een ' botte boer'. Weet niet goed hoe het te omschrijven verder, er komt in ieder geval maar weinig uit hem. Wel leuke vrouwen, hopelijk kunnen zij hem wat losser maken.
Aletta vind ik wel leuk, maar waarom zij mee doet?
Jos vind ik een saaie droplul. Hahah sorry, maar daar vind ik echt niks leuks aan, zo serieus.
Wim ook maar een rare, heel irritant dat in de derde persoon praten. Die vrouwen van hem vind ik ook niet leuk.
Johan vind ik aandoenlijk en gewoon een leuke vent volgens mij. Ik snap alleen niet dat hij die vrouw die in de schuldsanering zit heeft uitgekozen. Zij mag de komende drie jaar niet buiten NL gaan wonen en zal ook geen geld hebben voor bezoekjes.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Dec 2013 12:49

Re: Boer zoekt vrouw

Luisa, welke van zijn vrouwen zit in de schuldsanering dan?

Aletta is een soort van vriendinnen met Yvon, denk dat Yvon haar overgehaald heeft.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Dec 2013 12:52

Re: Boer zoekt vrouw

Die met dat lange grijze haar. Dat vertelde ze voordat hij zijn keuze maakte. Dat zij daarom drie jaar niet buiten Nederland mag wonen.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Dec 2013 12:54

Re: Boer zoekt vrouw

luisa schreef:Die met dat lange grijze haar. Dat vertelde ze voordat hij zijn keuze maakte. Dat zij daarom drie jaar niet buiten Nederland mag wonen.

Ohhhh, wij zaten ondertussen te gourmetten, dus heb misschien niet alles gehoord. Vind haar wel leuk, jammer!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Dec 2013 13:49

Re: Boer zoekt vrouw

Ingrid inderdaad, vind haar juist helemaal niet leuk en niet bij hem passen. Ik ga voor de andere Ingrid.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 24 Dec 2013 20:05

Re: Boer zoekt vrouw

Lune schreef:Ik zit er nog niet helemaal in zoals voorgaande jaren, hebben jullie dat ook? Het gaat allemaal zo snel waardoor ik de boeren en hun vrouwen/mannen niet "ken".


+1, ik heb afgelopen zondag niet kunnen kijken, maar heb ook totaal niet de behoefte om de herhaling te gaan kijken.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Dec 2013 21:38

Re: Boer zoekt vrouw

Het is echt kei gezellig daar bij Jan :laughcry:
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 30 Dec 2013 12:32

Re: Boer zoekt vrouw

Oh wat vind ik die Claire die daar bij Jan zit een vreselijke griet zeg. Ik hoop echt dat zij volgende week naar huis moet.
<<

Anoniem7

Bericht 30 Dec 2013 12:37

Re: Boer zoekt vrouw

Het lukt me dit jaar maar niet om al die namen te onthouden, vooral bij jan en Jos niet. Allemaal van die meiden met lang haar.
Ik vond alles bij Johan, dat clumsy gedoe vorige week nog heel aandoenlijk, maar nu begon hij me te irriteren. Dat hij ook drie van die enorm stijlloze vrouwen heeft uitgekozen, zonde eigenlijk gewoon.
<<

Anoniem12

Bericht 30 Dec 2013 13:18

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Johan z`n huisvrouwen eigenlijk precies bij 'm passen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Dec 2013 13:26

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind die vrouwen ook wel bij Johan passen, maar Johan zelf vind ik steeds stommer worden.
En ik zie nog niet echt vonken vliegen ergens he...jullie wel? Stelletje koele kikkers zijn het, behalve Jos uit Frankrijk (dat is toch Jos?).

Ik blijf het trouwens grappig vinden, Nederlandse boeren die in het buitenland wonen en dan spreken met een zwaar streekaccent :-D.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers