Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onthoud jij dingen van andere forummers?

<<

Anoniem40

Bericht 07 Sep 2013 18:44

Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik vraag me af of jullie dingen onthouden van andere forummers? Ik zie zo vaak dat iemand aan een ander vraagt hoe een sollicitatiegesprek/vakantie/weet ik veel was, maar ik onthoud dat dus echt niet! En onthoud je dan alleen dingen van de mensen die je ook in het echt kent of alleen van bekende forummers? Of onthoud jij ook dingen van minder bekende forummers?

Ik weet wel wat dingen die vaak terugkomen natuurlijk, wie er kinderen heeft of wat voor baan sommige meiden hier hebben, maar verder dus echt niet. In mijn dagelijks leven ben ik ook niet zo attent, misschien ligt t daaraan.
<<

Anoniem9

Bericht 07 Sep 2013 19:17

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Van bepaalde forummers onthoudt ik 'belangrijke' dingen. Geen dingen die in een discussie worden genoemd, zoals laatst tegen mij werd gebruikt (waarvan ik al niet eens meer wist hoe en in wat voor context het gezegd was). Ging om iets van 1,5 jaar geleden. Ik vind dat best ver gaan :P
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 19:22

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Neuh alleen de mensen die ik interessant vind. Hoewel er soms wel 'stomme' dingen blijven hangen, details die mij hebben geschokt bijv. of hard hebben laten lachen.

Verder heb ik later wel een hoop 'Ohja's' als iemand dan iets verteld.

Van de forummers die vriendinnen zijn, probeer ik de belangrijke dingen te onthouden, maar daar blijft wel meer van hangen omdat de interesse er is.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 07 Sep 2013 19:31

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee ik ben daar echt heel slecht in. Ik heb al moeite met namen onthouden. Verhalen en personen haal ik dus ook best vaak door elkaar :confused:
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 19:36

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Loura, heet jij N.?
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 07 Sep 2013 19:39

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ja, maar ik ben heel goed in het onthouden van allerlei details die meestal niet zinvol zijn, dat gaat automatisch.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Patsy

Bericht 07 Sep 2013 19:40

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik ben daar heel slecht in. Alleen van verhalen die me echt raken onthoud ik vaak om welke forummer het gaat.
<<

Anoniem166

Bericht 07 Sep 2013 19:40

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Niet alles natuurlijk, maar een hele hoop blijft wel hangen, zowel van forummers die ik beter ken als van minder bekende forummers.
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Sep 2013 20:12

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bepaalde dingen die forummers vertellen spreken me aan en die onthoud ik dus wel. Maar lang niet alles.
Ik zie ook regelmatig staan dat ze ergens dat en dat hebben gelezen, dan denk ik, zitten mensen serieus echt álle topics te lezen? Daar heb ik helemaal geen tijd voor, en ik heb best een hoop vrije tijd
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Sep 2013 20:17

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Phileine schreef:Ja, maar ik ben heel goed in het onthouden van allerlei details die meestal niet zinvol zijn, dat gaat automatisch.


Dit ja, ik onthoud altijd erg veel en weet het (veel) later nog.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 07 Sep 2013 20:21

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bazinga schreef:Loura, heet jij N.?
Ja we hebben gemeet in Haarlem.
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 20:34

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ja oké dan heb ik wel de goede voor me :D Ik weet van jou van je posts eigenlijk.. Niks. Maar van de meeting weet ik nog wel wat dingen! Je hebt al heel lang je rijbewijs, maar hebt een hekel aan rijden. En daardoor wist ik ook dat je ouder was dan ik je had geschat ;)

En je kan met korting naar de Japanner :D
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 07 Sep 2013 20:38

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Eigenlijk vrij weinig. Niet omdat het me niet interesseert, maar in de eerste plaats omdat er zoveel van jullie zijn en in de tweede plaats, als ik dan het verhaal achter de forumster 'ken', verandert er weer een naam/namen en dan ben ik allerlei verbanden weer kwijt.
L2014 & H2017
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 07 Sep 2013 20:43

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Van de forummers die ik in het 'echt' ken, onthoud ik wel dingen. Verder eigenlijk alleen als iets me aanspreekt, of als ik het bijzonder vind of als ik mezelf ergens in herken. Alhoewel ik soms ook de meest onzinnige dingen onthoud.
<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 21:09

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Esperanza schreef:Van de forummers die ik in het 'echt' ken, onthoud ik wel dingen. Verder eigenlijk alleen als iets me aanspreekt, of als ik het bijzonder vind of als ik mezelf ergens in herken. Alhoewel ik soms ook de meest onzinnige dingen onthoud.


precies dit.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 21:10

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Mwoah, ik onthoud globaal dingen, maar geen kleine details. Vooral uitspraken kan ik niet reproduceren. Maar dat vind ik geen gemis, ik heb ook nog werk naast het forum waarop ik dat wél moet kunnen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Sep 2013 21:47

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Bepaalde dingen onthou ik wel. Maar echt niet alles
<<

Nyx

Bericht 07 Sep 2013 21:49

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee, ik onthoud niet veel. Niet op het forum, niet in het echte leven. Ik weet niet wat het is, misschien wel een stuk desinteresse.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Sep 2013 22:00

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud wel veel, maar vaak de gekste dingen. Hoe iemand haar tompouce op eet bijvoorbeeld :p
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 22:00

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud enkel vaag de dingen van de dames uit mijn WAgroepje. Heel erg vaag dat wel.
AfbeeldingAfbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 07 Sep 2013 22:01

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee, ik ben sowieso niet heel goed in dingen onthouden. Moet echt alles opschrijven...
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 07 Sep 2013 22:08

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik had op het vorige forum een keer een topic geopend, omdat het in het top of the hour topic naar voren was gekomen. Vakanties e.d. onthoud ik niet, maar dat komt omdat ik me ook absoluut met die pijler bezig houd.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 22:36

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Nee, ik ben daar heel slecht in. Van sommige forummers, die me opvallen om wat voor reden dan ook, onthoud ik wel eens wat globale dingen, maar echt geen details. En verder onthoud ik van zo'n 90 procent dus helemaal niks. Ook omdat ik vaak forummers door elkaar haal, en alle naamswijzigingen of avatarveranderingen elke keer dragen er ook niet aan bij.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 07 Sep 2013 22:42

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Ik onthoud best veel volgens mij.
<<

Zero

Bericht 07 Sep 2013 23:30

Re: Onthoud jij dingen van andere forummers?

Niet echt veel. Er zijn wel een aantal forummers die mij sneller opvallen, en zeker van de forummers waar ik wat meer contact mee heb (op mijn facebook zitten) zal ik sneller wat onthouden dan van degene die onregelmatig of onopvallend posten.

En het ligt ook geheel aan waar het over gaat. Ik merk wel dat ik sneller iets onthou als ik eens of vaker een foto voorbij zie komen. Dan kan ik me diegene gewoon beter voor de geest halen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers