Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 22 Dec 2013 22:25

Re: Datetopic

Bliss schreef:
nijntje4 schreef:
Caro schreef:Hmm nijntje.. ik weet het ook niet zo goed bij jou! Want je klinkt alsof je meer rationeel hebt besloten dat dit een geschikte vent is dan met je hart. Maar dat kan ik ook fout zien!

Toet: trots!!


Dat is précies hoe het is idd...


En achteraf was dat ook hoe het was met mijn ex, al hield ik op een gegeven moment wel echt van hem. Maar iemand kan 'op papier' nog zo'n goede partij zijn, als het gevoel niet goed zit, wordt het uiteindelijk niks...


Dat kan ik mij nog herinneren Bliss, ik herken veel in je ervaringen wat daten betreft enzo
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 22 Dec 2013 23:47

Re: Datetopic

Net terug van mijn date, nou ja uurtje..
Was weer helemaal super! :) Update volgt later!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem32

Bericht 23 Dec 2013 09:33

Re: Datetopic

Mii_Joyce: Ik lees al een tijd mee en eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd bij jou hoe jij hierin staat en hij? Hij gaf aan dat het niet meer kon worden toch? Of is hij inmiddels toch van gedachten veranderd?

Bliss: Heb jij nog wat van je scharrel gehoord?

Ik heb me gisteren weer eens aangemeld. Heb een poosje zitten twijfelen of ik dat wel moest doen, maar kwam toch tot keuze om me aan te melden. En dan vooral met de doelstelling om leuke contacten op te doen. Ik ben zelf niet uit op een relatie.
Gisteren het eerste gesprek was ook meteen met een leuk overkomend persoon. Het ging helemaal vanzelf eigenlijk. Hij woont alleen 1,5 uur hier vandaan dus als het ooit tot afspreken komt, wordt dat plannen.
Merk wel dat ik zelf steeds meer rust in mezelf vind. Vind het erg leuk om contacten op te doen al is het om een leuke vriendschap of wat dan ook, aan over te houden. Dus ben benieuwd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 11:36

Re: Datetopic

Stuiterbal, is dit nou wel een goed idee? Volgens mij zit je niet goed in je vel en ben je het afgelopen jaar van de ene relatie in de andere gehopt. Nu is je laatste relatie net voorbij en meld je je meteen weer aan op een datingsite. Als ik jou was, zou ik écht eens een tijd rustig aan doen, tijd voor jezelf nemen (en voor je zoontje) en de mannen even laten voor wat ze zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 23 Dec 2013 11:47

Re: Datetopic

Maar er is toch niks mis met contacten leggen??
Ik heb voor mezelf afgesproken geen relatie aan te gaan en daar houd ik me ook aan.
Maar ik voel me er niet slecht bij gewoon.contact te leggen. Dat zou ik ook doen wanneer ik op stap ga of wat dan ook.
Ik snap je wel, maar in mijn geval heb ik me niet ingeschreven om actief op zoek te gaan naar een relatie.
Zolang ik daar duidelijk in blijf, doe ik niks verkeerd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 11:58

Re: Datetopic

Maar je meldt je toch niet aan op een datingsite voor vriendschappelijke contacten? In de kroeg maak je ook een praatje, maar dat gebeurt spontaan. Nu ga je er echt naar op zoek en loop je het 'risico' iemand tegen te komen die je leuk vindt. Nou, dan is het lastig om daar vervolgens 'nee' tegen te zeggen natuurlijk! Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik geef alleen mijn visie erop.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 23 Dec 2013 12:06

Re: Datetopic

Ik vind je visie ook niet verkeerd, maar ik ben niet uit op een relatie. Je weet natuurlijk nooit hoe iets verloopt, als ik dat bij voorbaat al wist,dan had ik vast andere keuzes gemaakt.
In dit geval weet ik wat ik doe.
Misschien voor jou een raar idee om je in te schrijven op een site, ik zie daar verder niks verkeerds in want je bent niet verplicht een relatie aan te gaan het is maar net wat je zelf ervan maakt toch?
<<

Anoniem32

Bericht 23 Dec 2013 12:08

Re: Datetopic

Oh en ik ben natuurlijk geen einzelganger die nu haat aan mannen heeft. Een relatie is nu geen optie, maar er zijn ook genoeg andere vormen om contact te hebben met een man. Ik ben en blijf een mens ook met behoeftes.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Dec 2013 12:56

Re: Datetopic

Eens met Bliss! En stuiter: als je het doet om een scharrel te zoeken of wat dan ook.. dát is dan weer een ander verhaal. maar misschien kan je daar dan in je contacten ook eerlijk over zijn. Het doel van een datingsite is over het algemeen toch iemand te vinden met wie je een relatie kan opbouwen. Voor jezelf en je zoon zou ik idd ook rust creeeren.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Dec 2013 13:05

Re: Datetopic

Zo, eindelijk alles rustig bij kunnen lezen!

Polly, hij is nu bij jou toch? Leeeeeuk! Lekker aan het genieten van jullie weekje samen? :D
Vieren jullie dan ook samen de feestdagen? Fijne week in ieder geval! Ben heel benieuwd naar je update straks.

Carra, hoe is het bij jou? Nog leuke dates gehad? En alweer iets nieuws op de planning staan? Waar ken je deze man eigenlijk van?

Auxo, wat jammer dat het jou niet lukt(e) om hem te appen, hoe gaat het nu? Ik kan je wel vertellen, het is moeilijk maar voelt véél beter het niet te doen!

Nijntje, dat is ook vervelend, weet je al wat je ermee gaat doen? Denk je dat het nog kan groeien of weet je zeker dat je geen relatie met hem voor je ziet? Ik vind het misschien wel een beetje vreemd om dan O&N met hem te vieren, maar daar zul je vast goed over nagedacht hebben.

Caro, hoe gaat het bij jou dan?

Bliss, nog wat van je scharrel gehoord? :D

Stuiterbal, ik heb hier geloof ik niet echt een mening over. Het is volledig jouw keuze wat je daarmee doet en hoe je erin staat. Ik ben van mening dat, zolang je er nog niet klaar voor bent, het toch niet lukt om in een nieuwe relalatie (of serieuze scharrel) te stappen. En met een beetje mannelijke aandacht is toch niks mis? Als je op je eigen grenzen let kan het vast geen kwaad.. Maar wel goed op jezelf passen!

Is SuperGrover eigenlijk ook naar haar vriend toe? Ik lees daar wel ergens iets over maar niet heel duidelijk..
<<

Anoniem32

Bericht 23 Dec 2013 13:08

Re: Datetopic

Thnx toet zoals jij het omschrijft ervaar ik het ook idd.
Beetje aandacht niks mis mee. Ik geef ook gewoon aan geen relatie te willen dus komt vast goed!
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Dec 2013 13:35

Re: Datetopic

Polly, ik hoop dat je het geweldig naar je zin hebt deze dagen! Kan niet wachten op een update :D

Bliss, ook ik ben benieuwd of je nog wat van je scharrel hebt gehoord?

Stuiterbal, ik denk er hetzelfde over als Toet. Mannelijke aandacht kan geen kwaad, en als het voor jou goed voelt om dat zo te doen is dat geen probleem toch?

Carra, heb jij nog iets van die man gehoord?

RYW, hoe is het? Nog steeds lekker verliefd? :D

Joyce, wij wachten op een update :wink:

SG, hoe is het bij jou?

Toet, ik probeer uit mezelf minder te appen, maar als hij appt reageer ik eigenlijk wel altijd. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om zijn gesprek te verwijderen, zodat ik dat niet steeds zie staan als ik whatsapp open, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ben misschien bang dat ik dan helemaal geen contact meer met hem heb en dat wil ik ook niet eigenlijk. Vind het wel knap van jou!

Ik ben nu een beetje aan het appen met een mannelijke collega. Eigenlijk een beetje uit het niets. Begon als geintje maar wordt nu toch steeds flirteriger. Hij zou me van het weekend een drankje aanbieden, waren op dezelfde plek, maar dat is er niet van gekomen. Zijn woorden daarna; 'dat halen we binnenkort wel in'. Ik ben dus heel benieuwd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Dec 2013 13:44

Re: Datetopic

Stuiter, ik ben het eens me Bliss maar wist het niet zo goed te verwoorden. Natuurlijk is het jouw keuze, maar ik vind het niet verstandig. Probeer je geluk en liefde te vinden in de mensen en zaken die al in je leven zijn, in plaats van het uit nieuwe contacten te halen. Nieuwe vriendschappen kosten ook energie, dat waar het bij jou momenteel nou juist aan ontbreekt. Daarbij komt nog dat de meeste mensen/mannen op een datingsite wél op zoek zijn naar een relatie en het daardoor besr ingewikkeld kan worden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 23 Dec 2013 14:31

Re: Datetopic

Toet schreef:Nijntje, dat is ook vervelend, weet je al wat je ermee gaat doen? Denk je dat het nog kan groeien of weet je zeker dat je geen relatie met hem voor je ziet? Ik vind het misschien wel een beetje vreemd om dan O&N met hem te vieren, maar daar zul je vast goed over nagedacht hebben.



Het scheelt dat hij er ook nog open in staat en dat ik er eerlijk in ben dat hij geen verwachtingen moet hebben en dat ook gewoon kan aangeven anders... We praten erover alsof we elkaar al heel lang kennen dus dat gaat dan wel weer goed :p. Ik zie oud en nieuw dan maar gewoon als gezellig avondje met vrienden.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Dec 2013 15:22

Re: Datetopic

Toetie, ik ben trots!
Auxo, leuk een beetje contact met iemand anders! Dat is misschien juist wel goed om die scharrel echt te vergeten (en het gesprek te verwijderen!)

Stuiterbal, ik heb ook niet echt een mening. De aandacht is uiteraard leuk, maar pas op jezelf!

Nijntje; jammer dat je niet meer gaat voelen voor je date. Hij klinkt goed, maar als hij dat niet is, dan houdt het natuurlijk wel op. Je kan het nog even aankijken maar als je het gevoel hebt dat het toch niet meer gaat worden dan is het voor beide partijen niet leuk.

Mijn date is een beetje zoals die van Nijntje. Ik word niet verliefd en weet niet waarom. Nu zit mijn hoofd ook wel een beetje vol met allemaal andere dingen, dus misschien heb ik er even geen ruimte voor of zo. Van het weekend is hij bij mij geweest. Ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik niet verliefd op hem ben. En ook dat ik niet weet of dat gaat komen. Hij is wel gebleven. En nu appen we ook nog wel. Dus ik weet niet of de boodschap helemaal is aangekomen. Met kerst ben ik druk, dus ik kijk daarna nog wel. Want anders moet ik écht duidelijk naar hem zijn en het afkappen. Ik voel er weinig voor om door te gaan als scharrel.

Ik zou vorige week nog een date hebben met een andere Tinderman. Die ging uiteindelijk niet door, maar staat nog wel op de planning.

Ik ben benieuwd naar updates van Polly en SG! Maar dat zal nog wel even duren.
Laatst gewijzigd door Carra op 23 Dec 2013 15:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Dec 2013 15:36

Re: Datetopic

Haha nou de man waar ik mee app is dus niet die scharrel, maar weer iemand anders. Die scharrel is echt voorgoed exit. Moet zeggen dat het contact met die collega er wel voor zorgt dat ik niet steeds meer aan die man denk waar ik nu mee app, dus dat is wel fijn.

Verliefd worden heb je niks over te zeggen, dus als je dat over een tijd nog niet voor hem voelt is het toch niet de juiste man voor jou. Dit geldt eigenlijk hetzelfde voor Nijntje.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 16:07

Re: Datetopic

Nope, niks van de scharrel gehoord! Ik ga een deadline voor mezelf stellen, denk 1 januari ofzo. Als ik dan nog niks heb gehoord, ga ik zelf appen en duidelijkheid scheppen (hé dat rijmt). Al ga ik zaterdag ook de stad in, dus zou kunnen dat ik dan al app.

Ik ben ook heeeel benieuwd naar Polly en SG!
❤ 7 juni 2018
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 23 Dec 2013 16:19

Re: Datetopic

Er was net een monteur bij mij over de vloer en dat was echt gezellig! Nu heb ik m toegevoegd op fb, althans, dat hopen we dan. Soms denk ik ook gewoon niet na en das ook weleens leuk :p.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Dec 2013 16:28

Re: Datetopic

Had jij pas ook niet al een deadline Bliss?
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Dec 2013 16:43

Re: Datetopic

Ik ben ook al een paar weken ingeschreven op Paiq, al een paar leuke contacten gedaan. En net wanneer ik de moed heb verzameld om te vragen voor een date is me nu al 2x verteld dat ze denken dat we óf te verschillend zijn of dat het gewoon klaar is. Zo in 1x.

Nja, tis niet heel ernstig, maar doordat het zulke leuke gesprekken waren had ik toch een beetje goede hoop..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 17:12

Re: Datetopic

Toet schreef:Had jij pas ook niet al een deadline Bliss?


Ja dat was donderdag, toen we hadden afgesproken en ik geen reactie kreeg. Toen had ik een deadline waarop ik besloot dat er sowieso niks meer ging gebeuren. Later appte hij toen dat zn moeder ziek was etc.
Maar deze nieuwe deadline is definitiever. Ik zou t jammer vinden als het stopt, maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben en ik vind gewoon dat ie t wel ff mag laten weten als ie er klaar mee is, wel zo netjes toch? Doe ik zelf iig wel altijd.
❤ 7 juni 2018
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 23 Dec 2013 18:04

Re: Datetopic

Polly en SG, ik zag dat jullie naar me vroegen. Hier gaat het opzich wel ok. Klinkt niet heel enthousiast als ik het zo nog een keer lees haha. Dat ben ik denk ik ook niet. Heeft niet alleen met daten (of eigenlijk het gebrek aan) te maken, maar het speelt wel een beetje mee natuurlijk. Weinig te vertellen dus hier.

Ik lees nog wel zijdelings mee in het datetopic, maar heb niet alles helemaal gevolgd. Maar Polly als ik het goed begrijp is er een 'nieuw' iemand. Wat leuk en helemaal leuk dat je hem deze week ziet! Ik ben heel benieuwd hoe het is! Hoe is het eigenlijk met die andere man afgelopen? Heb je daar nog wel eens contact mee?

SG, jij gaat toch bijna richting Zweden? Spannend en leuk! Echt heel leuk dat jullie nog altijd contact hebben, het is toch wel veel meer dan alleen een vakantieliefde!

Nijntje, jammer dat je niet meer gevoel bij je date hebt. Kan soms zo balen zijn. Ik denk niet dat ik dan O&N zou gaan vieren. Dan zijn er misschien toch verwachtingen. Maar zolang je dat goed duidelijk hebt gemaakt, dan kan het inderdaad ook gewoon een gezellige avond zijn. Denk je dat hij open staat voor alleen vriendschap?

Mijoyce, ik ben ook wel heel benieuwd hoe jij erin staat.

Auxo, klinkt leuk van die collega. Ben benieuwd of er een date gaat komen!

Carra, jammer dat je niet verliefd bent op je date. Wel leuk dat er al weer een andere date zit aan te komen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2013 18:31

Re: Datetopic

Espa, jammer dat het bij jou ook nog niet opschiet met daten! Waarom ga je vrijdag niet ook speeddaten in Utrecht? :D Of kom erna naar de singlesborrel, you never know! Ik ben er iig (met een vriendin).

Ik wens alle daters in dit topic een liefdevol 2014 toe (en dat het maar eens afgelopen mag zijn met dat eeuwige daten ;))!
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 23 Dec 2013 18:38

Re: Datetopic

Esperanza: Klinkt inderdaad niet zo heel enthousiast. Wil je er iets over kwijt? Knuffel voor jou!!

Stuiterbal: Ik ben het ook eens met Bliss en Lady. Op een datingsite zitten mensen die over het algemeen wel degelijk op zoek zijn naar een relatie. Dus dan vind je een leuk contact, een leuke man, die graag een relatie wil, zeg je dan dat je daar geen zin in hebt? Het is heel makkelijk om dan zo weer een relatie in te rollen. Als je gewoon leuk contact met iemand wil zonder relatie, waarom zoek je die dan op een datingsite?

Nijntje: Haha dit klinkt wel heel spannend, alsof er meer is gebeurd dan een apparaat maken en een goed gesprek ;) Vertel!

Carra: Er gebeurt veel bij jou. Hopelijk brengt de Tinderdate wat duidelijkheid!

Ik ga op Nieuwjaardag naar Zweden, 6 dagen. Het is inderdaad wel meer geworden dan een vakantieliefde, Esperanza! Heel grappig, ik weet nog jullie voordat ik daar in April die cursus ging volgen zeiden dat ik misschien wel een leuke Zweed aan de haak kon slaan, als grapje ;) Ik ben nu ook mijn aanmelding voor mijn semester daar aan het afronden!
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 23 Dec 2013 19:58

Re: Datetopic

Waar ga je speeddaten Bliss? Ik heb dat wel altijd een keer willen doen haha. Ik ga er eens over nadenken ;)

SG thanks! Het gaat gewoon even allemaal niet zoals ik dat wil, maar dat komt weer goed :yes:
Haha, ja dat kan ik me nog herinneren. Dan gebeurt het nog echt ook! Wat leuk dat je een semester daar naar toe gaat! Wanneer gaat dat plaatsvinden? Dan kunnen jullie wel echt kijken hoe het dan gaat, is toch heel anders dan alleen (korte) vakanties bij elkaar zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers