Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WiFi op iPhone/ipad

<<

Anoniem17

Bericht 22 Dec 2013 23:15

WiFi op iPhone/ipad

Sinds de update naar de nieuwste iOS (7 volgens mij? De laatste grote update) knalt mijn telefoon WiFi er om de haverklap een paar seconden af. Hij herpakt het vrij snel, maar het is zo irritant. De ipad is vandaag pas ge-update en doet nu ineens precies hetzelfde. Ik moest net in 1 aflevering van gossip girl 5 keer opnieuw op plat drukken omdat de WiFi er uit lag. Mijn vriend zat op de tv netflix te kijken (ook via WiFi) en hij had nergens last van. Iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 23 Dec 2013 01:52

Re: WiFi op iPhone/ipad

Ballen verstand niet van.. Opnieuw inloggen op wifi netwerk?
Apparaat uit/aan zetten?
<<

Nyx

Bericht 23 Dec 2013 02:05

Re: WiFi op iPhone/ipad

Op automatisch aanmelden Wifi zetten?

Mijn internetverbinding is niet altijd stabiel. Als ik ervoor kies om mezelf handmatig aan te melden, dan gebeurd het weleens dat mijn internet er uitvliegt, hetgeen wat ik aan het kijken ben stopt en ik mezelf eerst weer handmatig moet aanmelden op wifi voor ik verder kan met kijken. Als hij automatisch verbinding maakt dan merkt hij het secondetje verlies van wifi niet op.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Dec 2013 09:23

Re: WiFi op iPhone/ipad

Ik heb alles al meerdere keren aan en uit gezet, en hij staat ook altijd al op automatisch aanmelden. Maar toch bedankt voor het meedenken! :)

Opnieuw aanmelden op het wifi netwerk zou ik nog kunnen proberen, dat ik de hele verbinding even verwijder en opnieuw m'n wachtwoord invoer. Ga ik thuis meteen doen!
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 10:10

Re: WiFi op iPhone/ipad

Elliot schreef:Opnieuw aanmelden op het wifi netwerk zou ik nog kunnen proberen, dat ik de hele verbinding even verwijder en opnieuw m'n wachtwoord invoer. Ga ik thuis meteen doen!

Ik zou dat ook proberen. Heb met m`n iPad nergens last van gehad na de update.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Dec 2013 10:27

Re: WiFi op iPhone/ipad

Ik heb sinds iOS 7 problemen met dit nieuwe forum. Ligt geloof ik niet aan de Wifi want heb t met 3/4G ook.
Dan blijft ie hangen nadat ik een reactie plaats en daarna moet ik weer op refresh drukken. Heel irritant. Hij laadt steeds maar half. Is al weken zo.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers