Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gewoon even gillen

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 04 Sep 2013 20:13

Gewoon even gillen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Zo wie heeft er nog een zware dag opzitten met de kinderen?
AfbeeldingAfbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Sep 2013 20:14

Re: Gewoon even gillen

Vandaag niet, maar ik herken het wel, soms heb ik dat ook wel eens.
En werkelijk, dan ga ik naar buiten. Gil even keihard (ach, de buren zullen wel denken) en dan kan ik er weer tegen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem275

Bericht 04 Sep 2013 20:16

Re: Gewoon even gillen

ik heb vanmiddag nog flink staan stampen om even mijn frustratie eruit te gooien,
helpt niet maar lucht wel op!
<<

Anoniem16

Bericht 04 Sep 2013 20:26

Re: Gewoon even gillen

Gisteren.... ik werd echt even helemaal knettergek van ze. Het begon eigenlijk pas met het avondeten, de een zat te gillen omdat hij niet wilde eten, de ander omdat het niet snel genoeg ging en ondertussen wilde man even vertellen hoe zijn opleiding geweest was....echt serieus.. Ik kon echt wel gillen, en nu allemaal kappen...

Daarna bedritueel, N wilde niet slapen en ging steeds zitten, viel van vermoeidheid om en begon te huilen. R lag te huilen dat hij niet alleen durfde te slapen...

Het was niet onze avond..
<<

Anoniem166

Bericht 04 Sep 2013 20:43

Re: Gewoon even gillen

Vandaag ging het wel goed, gisteravond minder. De hele tijd driftbuien, man, daar kan ik echt niet tegen.
<<

Anoniem20

Bericht 07 Sep 2013 19:34

Re: Gewoon even gillen

Woensdagavond.De oudste haalt soms het bloed onder de nagels vandaan. Hij is vanaf een uur of 11 iedere dag weer....moe moe moe... tot hij naar bed gaat. Het lijkt net een oud mannetje, totaal geen energie. Na 3 stappen moeten we hem alweer tillen. Hij hangt op de bank, strompelt naar de stoel en gaat daar hangen. En de frustratie die hij dan heeft uit hij door heel hard te gillen uit het niets, en zich op de grond te gooien. Maandag direct weer even bloedprikken.

Maar pfff, dan duren de dagen wel heel lang. Sta er sinds vanmiddag tot maandagavond alleen voor, kan wel janken. En ik moet het huis en kilo's wasgoed na de vakantie ook nog op de rit krijgen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dinsdag weer aan het werk, kijk er naar uit! En nu geniet ik van de rust (en een kleine aap die naast mij op de grond mijn pantoffel op eet) :cheering:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 07 Sep 2013 19:41

Re: Gewoon even gillen

Vanaf 4 uur vandaag heb ik wel ff kunnen gillen. Wat waren ze vervelend en wat een ruzie.... BAH!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem144

Bericht 07 Sep 2013 20:08

Re: Gewoon even gillen

Ik wil ook wel even gillen door de baby die nog in mijn buik zit. Vandaag weer thuis gekomen van zh opname nummer 4 . ..pf.
Oh en omdat onze dochter geen enkele avond gewoon naar bed kan zonder drama.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:09

Re: Gewoon even gillen

Ow jee Star, wat ontzettend vervelend, waarom word je steeds opgenomen dan?
<<

Anoniem144

Bericht 07 Sep 2013 20:14

Re: Gewoon even gillen

Printje schreef:Ow jee Star, wat ontzettend vervelend, waarom word je steeds opgenomen dan?


Ik heb een placenta preavia en die veroorzaakt steeds bloedingen midden in de nacht. Zo,n bloeding kan heel heftig worden dus moet ik iedere keer als een speer naar het ziekenhuisven telkens minimaal 24 uur blijven.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:15

Re: Gewoon even gillen

Ow jeetje wat vervelend zeg! Gaan ze het kindje eventueel eerder halen?
<<

Anoniem144

Bericht 07 Sep 2013 20:19

Re: Gewoon even gillen

Dat kan zomaar gebeuren. Zeker als ik zelf gevaar loop door een hevige bloeding. Heb 3 weken geleden in ieder geval al longrijpings spuiten voor de baby gekregen. Als het niet eerder nodig is, krijg ik over 6 weken een geplande ks. Het is maar afwachten telkens.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:21

Re: Gewoon even gillen

Jeetje wat een spanningen voor jullie. Heel veel succes deze laatste weken, hopelijk hoef je niet meer naar het ziekenhuis terug.
<<

Anoniem144

Bericht 07 Sep 2013 20:25

Re: Gewoon even gillen

Dankje. Hoop het ook ;)
<<

Anoniem 42

Bericht 07 Sep 2013 20:29

Re: Gewoon even gillen

Heftig zeg, Star007! En ook dat je elke keer in het ziekenhuis moet, dat lijkt me praktisch gezien met oppas vinden ook een heel gedoe.

Vandaag was wel een relaxte dag. Maar af en toe word ik wel eens gek als de jongste niet wil slapen, de middelste weer eens aan het stunten gaat (op de kast klimmen, aan de deurklink hangen) als ik mijn handen vol heb aan de jongste troosten en mijn oudste ondertussen aan een stuk door ratelt en om de drie seconden checkt of ik haar verhaal nog wel volg (Luister je wel? Echt? Nou, wat zei ik dan?).
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 07 Sep 2013 20:38

Re: Gewoon even gillen

Star sterkte!!

Twellie, sorry maar jou oudste dochter vind ik echt heel grappig.. dat ze ook vraagt Nou wat zei ik dan? :D
:heart: :heart: 2011
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Sep 2013 21:51

Re: Gewoon even gillen

Jeetje star wat een stress dan zo. Sterkte!

Vandaag een relaxte dag. Maar ook ik heb weleens zo'n dag.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi