Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amsterdam Lightfestival

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 08 Dec 2013 13:31

Amsterdam Lightfestival

Het winterse lichtfestijn voor jong en oud. De historische binnenstad van Amsterdam is ruim 50 winterdagen het sfeervolle decor voor het internationale licht- en waterfestival.

Het festival toont verschillende lichtsculpturen, projecties en installaties van hedendaagse (internationale) kunstenaars in de openbare ruimte. De vaarroute, Water Colors, toont alle kunstwerken langs de Amsterdamse grachten en de Amstel. De wandelroute, Illuminade, vindt plaats in de Amsterdamse binnenstad.

Het festival vindt plaats van vrijdag 6 december 2013 t/m zondag 19 januari 2014.


Dit heb ik nog op mijn lijstje staan om in de kerstvakantie te gaan doen. Heeft iemand dit vorige winter gezien en was het toen de moeite waard? Heeft iemand toen ook de rondvaart gedaan?

Als er de komende tijd iemand iets van gezien heeft dan hoor ik graag of het echt iets speciaal is.

http://www.amsterdamlightfestival.com/programma/2013-2014/water-colors/

Afbeelding

Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 08 Dec 2013 13:52

Re: Amsterdam Lightfestival

Ik ben vorig jaar geweest en ik vond het erg leuk/mooi on te zien.
Kwam zelfs op plekken in Amsterdam terecht waar ik geen weet van had, ondanks ik er al 31 jaar woon. Haha
Dit jaar gaan we weer.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 21 Dec 2013 23:32

Re: Amsterdam Lightfestival

Iemand hier inmiddels al iets van gezien of iets meer over gehoord? Ik moet nog kijken naar het weerbericht maar wil anders maandag naar Amsterdam en dan 's avonds ook een boottocht maken. Maar ben wel benieuwd wat ik echt moet zien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 22 Dec 2013 00:48

Re: Amsterdam Lightfestival

Ik denk zelf dat de route lopen leuker is. Vorig jaar kon je ook dingen uitproberen en waren er veel dingen die je vanaf het water minder of niet kon zien.
Ik heb hem nu nog niet gelopen maar wel al een aantal mooie dingen gezien als ik onderweg was.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers