Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik maak me zorgen

<<

Anoniem25

Bericht 20 Dec 2013 10:59

Ik maak me zorgen

Luuk heeft al vanaf maandag rond de 40ºc koorts. Ik las hier al dat heel veel kindjes daar last van hadden, dus maakte me niet zo druk. Nou zakt de koorts nog steeds niet, en zag ik vanmorgen dat hij grote rode plekken op zijn been en arm heeft die heel warm aanvoelen. Zometeen dus maar even naar de huisarts... Helaas kan Google mij niet vertellen wat het zou kunnen zijn, dus nu haal ik me allemaal enge dingen in mijn hoofd :(
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 11:06

Re: Ik maak me zorgen

Aimee schreef: Zometeen dus maar even naar de huisarts... Helaas kan Google mij niet vertellen wat het zou kunnen zijn, dus nu haal ik me allemaal enge dingen in mijn hoofd :(

Dat is maar goed ook. Google is geen arts en maakt je zorgen vaak alleen maar erger omdat op Google alles ernstig kan zijn.

Succes zometeen. :hug:
<<

Anoniem97

Bericht 20 Dec 2013 11:10

Re: Ik maak me zorgen

Ah google kan je beter niet doen idd.
Beterschap!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 20 Dec 2013 11:15

Re: Ik maak me zorgen

Het enige wat je kan doen, ga je al doen en dat is de huisarts bellen. Vooral aangeven dat je je zorgen maakt en dat je hem even wil laten nakijken. Het kunnen verschillende vlekjes ziektes zijn. Bovendien wil je zo ook niet het weekend in gaan.

Beterschap voor je mannetje.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 20 Dec 2013 11:25

Re: Ik maak me zorgen

Beterschap! Goed dat je naar de dokter gaat!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

ChiQ

Bericht 20 Dec 2013 11:45

Re: Ik maak me zorgen

He bah, ik snap dat je je zorgen maakt. Is hij alert?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Dec 2013 11:57

Re: Ik maak me zorgen

Beterschap, hopelijk knapt hij snel weer op!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem25

Bericht 20 Dec 2013 12:49

Re: Ik maak me zorgen

Nou, de dokter wist ook niet zo goed wat hij er mee moest. Hij is ondanks de koorts gewoon alert en levendig, dus geen reden om ons zorgen te maken. De plekken zijn gek, maar ze zijn weg te drukken, dus ook daar geen paniek. Kan bij een virus horen of allergische reactie. We moeten hem goed in de gaten houden en bij verandering meteen weer aan de bel trekken.

Afbeelding
Zo groot zijn de plekken op zijn benen en armen, in zijn gezicht zitten wat kleinere plekken
<<

Anoniem187

Bericht 20 Dec 2013 12:55

Re: Ik maak me zorgen

Rush schreef:
Aimee schreef: Zometeen dus maar even naar de huisarts... Helaas kan Google mij niet vertellen wat het zou kunnen zijn, dus nu haal ik me allemaal enge dingen in mijn hoofd :(

Dat is maar goed ook. Google is geen arts en maakt je zorgen vaak alleen maar erger omdat op Google alles ernstig kan zijn.

Succes zometeen. :hug:


Dit wilde ik ook typen!
<<

Anoniem187

Bericht 20 Dec 2013 12:58

Re: Ik maak me zorgen

Fijn dat je al zo snel bij de dokter terecht kon. Hopen dat de koorts snel zakt en de plekken snel verdwijnen. Beterschap voor je zoontje!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Dec 2013 13:10

Re: Ik maak me zorgen

Hopen dat hij snel weer opknapt, beterschap voor het mannetje!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem26

Bericht 20 Dec 2013 14:09

Re: Ik maak me zorgen

Veel beterschap!
<<

Anoniem97

Bericht 21 Dec 2013 08:35

Re: Ik maak me zorgen

Ik vind die plekken wel wat op galbulten lijken.
( als je googled krijg je hele enge plaatjes te zien)
Maar dat zijn bulten die wat op de huid liggen, en die meestal snel weer weg trekken, ze zijn heel onschuldig.

Hoe is het nu?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers