Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma: wel of geen prikjes?

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 19 Dec 2013 18:28

Dilemma: wel of geen prikjes?

Aankomende maandag hebben we met F. weer een afspraak op het consultatiebureau. Volgens de planning moet hij dan ook weer prikjes hebben. De eerste keer heeft hij nergens last van gehad, maar de vorige keer heeft hij er toch wel last van gehad.

Nu twijfel ik dus of ik hem maandag wel wil laten prikken, of dat ik na de feestdagen een keer terug ga. Ik heb nl. niet veel zin om tijdens de kerstdagen met een continu huilende baby te zitten. Sowieso gaan we beide kerstdagen uit eten (Eerste Kerstdag met mijn schoonouders, Tweede Kerstdag met mijn moeder), dus op bed leggen gaat ook niet.

Wat zouden jullie doen?

(Hij is overigens ook net hersteld van een verkoudheid)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Dec 2013 18:36

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Ligt eraan hoeveel tijd er dan tussen de twee vaccinaties zou zitten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 42

Bericht 20 Dec 2013 00:17

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Ligt eraan inderdaad. En waarom zou hij constant huilen, vaak genoeg is er toch helemaal geen reactie? En als die er al is, is het na 24 uur toch meestal over?
<<

anoniem196

Bericht 20 Dec 2013 00:44

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Ik zou de prikjes niet uitstellen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Dec 2013 08:44

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Ik zou ze wel gewoon geven. Meestal hebben ze toch maar 1 dag last van de prikjes, dus dan zou het met kerst over moeten zijn.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 20 Dec 2013 08:50

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Als het zou kunnen zou ik ze uitstellen... Ik zou dat risico ook niet willen lopen. Anders gewoon even overleggen met de arts?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 20 Dec 2013 09:10

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Ik zou ze uitstellen, niet omdat kerst voor de deur staat, maar omdat hij net over een verkoudheid heen is.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Dec 2013 23:54

Re: Dilemma: wel of geen prikjes?

Eens met Alibi. Hier heb ik ze ook uitgesteld toen hij net over zijn koorts en verkoudheid heen was omdat hij dan denk ik toch nog iets vatbaarder is. Aangezien hij er bij iedere prik meer last van had, vond ik het niet nodig om hem direct na zijn "griepje" weer ziekjes te laten worden. Hier is het toen gewoon een maand uitgesteld.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers