Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke autostoel?

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Dec 2013 20:10

Welke autostoel?

Opa en oma willen een autostoel aanschaffen voor als F bij hun is en ze weg willen. Het liefst willen ze er niet te veel geld aan uitgeven. Dus wat is wel een goede maar betaalbare autostoel?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 17 Dec 2013 20:54

Re: Welke autostoel?

Misschien handig om even te vertellen hoe oud en hoe zwaar F. is.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem75

Bericht 17 Dec 2013 20:57

Re: Welke autostoel?

Isis wij hebben er een van Van Cranenbroek aan mijn ouders gegeven. Echt een prima stevige uitziende stoel voor weinig geld.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Dec 2013 21:57

Re: Welke autostoel?

Ow :) F is nu 16 maanden en zal rond de 11 kilo wegen denk ik.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Dec 2013 15:45

Re: Welke autostoel?

Even een upje. Heeft iemand nog tips?

Oma heeft nu een Maxi Cosi priori op marktplaats gevonden en de verkoper wil er €25,- voor hebben. Maar mijn voorkeur gaat uiteraard niet uit naar een tweedehandse autostoel of zou dit niet heel erg zijn. Hij ziet er nog netjes uit en voor 1 kindje gebruikt.

Ook vind ik nu de Nania autostoel voor €50,- is dit iets?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Dec 2013 23:17

Re: Welke autostoel?

Ik zou zelf ook nooit een tweedehands autostoel kopen. Je weet immers nooit wat er mee gebeurd is. Als het om de veiligheid van mijn kind gaat, koop ik liever echt nieuwe dingen.
2012 & 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers