Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


90's @ the park

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Sep 2013 08:42

90's @ the park

Hoe vonden jullie het gisteren? Ik ben vooral op het picknickveld geweest. Iemand mij nog gespot? Ik had een vrolijk gekleurde maxi jurk aan en een dikke buik haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem157

Bericht 01 Sep 2013 09:33

Re: 90's @ the park

Ohhh, dacht dus dat dit vorige week was. Toen was mijn werkweekend, dus ik zeg: daar kan ik niet heen, nu zag ik dus vanaf vrijdag al dat mensen naar the 90 at the park gingen. Vond het wel balen, want had er wel heen gewild. Was het leuk???
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Sep 2013 09:51

Re: 90's @ the park

Ik heb me goed vermaakt! Ik heb vooral gezeten, maar er was genoeg te zien. Van die echte happy hardcorelui met een pilletje op, tot de mensen die hun best hadden gedaan op een outfit maar toch echt de plank mis hadden geslagen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem157

Bericht 01 Sep 2013 15:15

Re: 90's @ the park

Haha, altijd leuk, mensen kijken! :D

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers