Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groot leeftijdverschil in relatie

<<

Anoniem 42

Bericht 07 Sep 2013 20:21

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ik vind Peter Jan Rens echt zo'n smerig mannetje. Als je een kinderprogramma presenteert vind ik het niet gepast om in interviews de kleinste details van je seksleven te delen en dat deed hij wel.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 07 Sep 2013 20:41

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Mijn man is 14 jaar ouder, dat vind ik genoeg. Hoger ga ik niet haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 07 Sep 2013 20:54

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Hierin ben ik heel erg van leven en laten leven. Ik heb het item van PJ Rens ook gezien en vond het wel allemaal wat raar overkomen. 42 jaar vind ik ook wel een onnatuurlijk verschil. Ik vind een verschil van 20 jaar wel echt de grens. Maar dan wel voor mezelf vooral.
<<

Nyx

Bericht 07 Sep 2013 22:01

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Als een relatie gelijkwaardig kan zijn, dan zie ik het probleem niet. Al vind ik 42 jaar echt heel erg veel.

Mijn moeder haar man verschilt qua leeftijd minder met mij dan met mijn moeder. Dat heb ik altijd een gek idee gevonden en blijf ik vinden. Hoe vaak het wel niet voorkwam dat ze dachten dat ik zijn vriendin was en mijn moeder zijn moeder, nog erger! Maar goed, zij hebben er zelf dan weer geen problemen mee. Lekker laten dus.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 08 Sep 2013 17:18

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Mijn vriend is 10 jaar ouder dan ik en daar heb ik geen moeite mee. Waar de grens voor mij ligt kan ik zo niet zeggen. Dat hangt van een aantal factoren af.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Sep 2013 18:08

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Zelf vind ik mannen boven een jaar of 45 toch wel echt te oud voor mij. Ik ken wel een man van 43 die echt leuk is en knap en ook nog midden in het leven staat, een interessant leven heeft etc. Daarbij zou ik me nog wel wat kunnen voorstellen, maar een verschil van meer dan een jaar of 17 kan ik me toch moeilijk voorstellen.
<<

Anoniem1

Bericht 10 Sep 2013 18:11

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

ik was nooit heel open minded over leeftijdverschillen groter dan een jaar of 10. Maar door de relatie van Pom Poen ben ik er wel wat minder bekrompen in geworden. Als t gewoon goed is is het goed, als 2 personen van elkaar houden en bij elkaar horen is leeftijd zo onbelangrijk. Hoewel ik 40 jaar dan wel weer wat teveel van het goede vind.
<<

Anoniem1

Bericht 10 Sep 2013 18:12

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Twellie schreef:Ik vind Peter Jan Rens echt zo'n smerig mannetje. Als je een kinderprogramma presenteert vind ik het niet gepast om in interviews de kleinste details van je seksleven te delen en dat deed hij wel.


Ja, eng mannetje is het.. en dan te bedenken dat hij echt mijn basisschool crush was.. wat vond ik dat een leuke man. Ach ik ben gelukkig te oud voor hem.
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 14:11

Bericht 11 Sep 2013 18:28

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ik vind 42 jaar echt idioot.

Zelf heb ik een vriend die 11 jaar jonger is, mijn moeder is getrouwd met een man die 14 jaar jonger is. Dat vind ik wel acceptabel, als ik voor mezelf spreek.
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 13 Sep 2013 15:29

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Sep 2013 15:33

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Duuuuuuuuus. Gekke mensen.

OT: Een jaar of 10 is voor mij echt max. Gelukkig is mijn vriend 'maar' 2 jaar ouder.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Sep 2013 16:15

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Eerste reactie? 10 jaar verschil is randje. Maar goed, dan denk ik er even over na en realiseer ik me dat je elk mens apart moet bekijken, de ene 43 jarige is de andere 43 jarige niet. Sommige meisjes van 21 zijn meer volwassen dan een vrouw van 35 en sommige mannen van 33 kunnen overkomen als 21 jarige...
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 13 Sep 2013 21:05

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

42 jaar? Ik dacht dat ik en mijn vriend veel verschilde met 12 jaar. Daar is dat dan niks bij. Dat betekent dat ik een man van 71 zou hebben. Ik kan me daar niks bij voorstellen. Mijn vriend en ik schelen dus zoals ik al zei 12 jaar. Ik was 18 toen ik met hem kreeg. Toen heb ik wel tien keer moeten nadenken eigenlijk. Maar ja ik was te gek op hem dus toen heb ik hem niet laten lopen. Nu besef ik wel dat mijn kinderen een ietwat oudere vader krijgen. Maar dat heb ik geaccepteerd. In mijn omgeving vind niemand het eigenlijk ook niet gek of vreemd dat wij een verschil hebben. En ik merk er zelf ook weinig van. Behalve dan dat mijn vriend het weleens over programma's heeft van halverwege de jaren 70 toen ik nog niet eens geboren was en daar kan ik dan niet over mee praten. Maar ja dat heb je met zo'n verschil.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 13 Sep 2013 21:16

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Famke schreef:
Twellie schreef:Ik vind Peter Jan Rens echt zo'n smerig mannetje. Als je een kinderprogramma presenteert vind ik het niet gepast om in interviews de kleinste details van je seksleven te delen en dat deed hij wel.


Ja, eng mannetje is het.. en dan te bedenken dat hij echt mijn basisschool crush was.. wat vond ik dat een leuke man. Ach ik ben gelukkig te oud voor hem.


haha idd, te oud voor hem.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 13 Sep 2013 21:25

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

loura schreef:
Famke schreef:
Twellie schreef:Ik vind Peter Jan Rens echt zo'n smerig mannetje. Als je een kinderprogramma presenteert vind ik het niet gepast om in interviews de kleinste details van je seksleven te delen en dat deed hij wel.


Ja, eng mannetje is het.. en dan te bedenken dat hij echt mijn basisschool crush was.. wat vond ik dat een leuke man. Ach ik ben gelukkig te oud voor hem.


haha idd, te oud voor hem.

Ik was toch nieuwsgierig en ik heb even op google gezocht. Maar je ziet inderdaad echt heel duidelijk een verschil tussen die twee. Nu zal ik ze niet veroordelen. Maar ik zelf zou het nooit kunnen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 14 Sep 2013 09:35

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Wat een verschrikkelijk fimpje!
<<

Romée

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:31

Bericht 15 Sep 2013 07:50

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ja, inderdaad!
Ik vind 42 jaar ook echt teveel. Maar goed, als zij daar samen gelukkig van worden prima! Alleen hoop ik niet dat hun liefdesbaby er de dupe van gaat worden.
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 15 Sep 2013 08:21

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Zijn dochter is 13 jaar ouder dan zijn eigen vriendin :shock: absurd. Als zij een kind krijgen dan zal het kind niet lang zijn vader meemaken, dat is voor een kind toch ook niet leuk?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Sep 2013 14:51

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

http://www.nu.nl/achterklap/3577458/vri ... tator.html

Na 1,5 maand verloofd! Nee, ik snap dit niet nee
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 17 Sep 2013 16:59

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ik vind voor mij persoonlijk 42 jaar teveel, maar als iemand anders er gelukkig van word wie ben ik dan om te oordelen.
Ik zou mezelf alleen echt niet zien met iemand die veel ouder is. Misschien ooit iemand die 42 jaar jonger is als ik op leeftijd ben, dat zie ik opzich nog wel zitten haha.
Mijn moeder heeft een vriend gehad die 5 jaar ouder was dan mij, dat was wel een beetje een rare situatie. Maar hij maakte haar op dat moment gelukkig dus wie ben ik dan om dwars te zitten. Hij leek gelukkig wel heel oud, dat maakte het iets minder awkward :P.
Het lijkt me wel erg raar voor die dochter dat ze 13 jaar ouder is dan zijn vriendin, daar zou ik toch iets minder blij mee zijn :P, maar dan nog steeds..
<<

Anoniem44

Bericht 17 Sep 2013 17:24

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ik zou het sowieso niet leuk vinden als mijn man al een kind zou hebben gekregen bij een andere vrouw. Het is juist zo bijzonder om al die eerste momenten samen mee te maken!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Sep 2013 17:25

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

-ED- schreef:Ik zou het sowieso niet leuk vinden als mijn man al een kind zou hebben gekregen bij een andere vrouw. Het is juist zo bijzonder om al die eerste momenten samen mee te maken!


Daar ben ik het mee eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Sep 2013 17:44

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Razz schreef:
-ED- schreef:Ach, als zij er beiden gelukkig mee zijn, wie ben ik dan om er iets negatiefs van te vinden?


Eens. Leeftijd is maar een getal.


Ook eens. De enige reden waarom ik er in dit specifieke geval wel iets van vind, is omdat ik Peter Jan Rens zelf een beetje een onfris figuur vind en mij er daarom niet veel bij kan voorstellen. De andere kant van het verhaal is dat ik hem helemaal niet ken, haar ook niet trouwens en er dus eigenlijk niets van kan vinden.
L2014 & H2017
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 17 Sep 2013 22:18

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Mijn vriend is 20 jaar ouder. Maar 42 jaar vind ik zelfs teveel :lol:
<<

Anoniem123

Bericht 19 Sep 2013 09:53

Re: Groot leeftijdverschil in relatie

Ik vind dat echt veel te veel leeftijdsverschil. Mijn ouders scheelden 14 jaar met elkaar en dat vond ik als kind echt niet leuk. Daarom vind ik persoonlijk zelf een max van 5 jaar verschil genoeg.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers