Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tekst op kerstkaart

<<

Anoniem30

Bericht 18 Dec 2013 21:03

Tekst op kerstkaart

Wat schrijf jij op de kerstkaart?

Ja ik ben laat, maar heb geen tijd gehad - ga morgenochtend schrijven.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2013 21:09

Re: Tekst op kerstkaart

Fijne Feestdagen!

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2014!

Prettige kerstdagen en een geweldig 2014!

Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2014!

Fijne dagen!

Ik zet er geen persoonlijke boodschappen bij dus houd het erg algemeen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Dec 2013 21:17

Re: Tekst op kerstkaart

Heel saai, bij iedereen hetzelfde.

Veel liefde en geluk in 2014!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2013 21:36

Re: Tekst op kerstkaart

Alleen onze namen. Ik haat schrijven en het staat toch al op de voorkant.
R. 2013
D. 2016
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 18 Dec 2013 22:20

Re: Tekst op kerstkaart

Ik schrijf een kaart altijd helemaal vol - maak het juist wel persoonlijk. Ik woon trouwens in Londen dus ik zie mijn familie/ vrienden veel minder vandaar dat ik ook meer schrijf. Ik krijg wel altijd leuke reacties daarop. Bij partners/donors van het werk schrijf ik alleen 'best wishes' of 'season's greetings'.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 18 Dec 2013 22:35

Re: Tekst op kerstkaart

Ik stuur al paar jaar geen kaartjes meer, ideaal! Ik maak een foto (deze keer stukje van de kerstboom) en maak er een tekst bij en heb hem op fb gezet.
Niet meer na hoeven denken voor iedereen weer een kaartje...ik wil dan toch bij iedereen net even wat anders. Nee ik vind het zo alleen maar fijn.

Ik heb er wel bij geschreven: Hele fijne feestdagen en een super 2014!
En dan liefs en onze namen.
<<

Anoniem57

Bericht 18 Dec 2013 22:49

Re: Tekst op kerstkaart

Bij ons stond er alleen fijne kerst! Dus ik heb er ingeschreven .. en een rijk/gezond/vruchtbaar/gelukkig -noem maar op 2014, iets gepersonaliseerd.

Mijn vriendinnen heb ik een kerstkaart gestuurd met daarin een persoonlijk verhaaltje.
<<

Anoniem57

Bericht 18 Dec 2013 22:49

Re: Tekst op kerstkaart

Oh, en mijn ouders, en de oppassen heb ik bedankt.
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Dec 2013 14:18

Re: Tekst op kerstkaart

Wij waren erg laat dit jaar dus ik heb alleen namen geschreven..
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 20 Dec 2013 14:27

Re: Tekst op kerstkaart

Bij de meesten gewoon onze namen, maar bij sommige een persoonlijk berichtje. Moet ze alleen nog posten :redface:
<<

Anoniem119

Bericht 20 Dec 2013 14:47

Re: Tekst op kerstkaart

Ik had daar een discussie over met m'n vriend. Hij wilde gewoon onze namen er op schrijven, ik wilde iets persoonlijk schrijven. We schreven ieder iets van 10-15 kaarten. Ik vind het zo suf als je alleen maar je naam opschrijft. Dan kan je net zo goed niets sturen vind ik. Die kaarten gooi ik ook direct weg. Ja, het gaat om de gedachte dat iemand aan je denkt, dat zei m'n vriend ook, maar ik vind het 10 x leuker als iemand aan me denkt en ook even iets liefs opschrijft en nadenkt van goh, hoe is het eigenlijk met Marin gegaan dit jaar en wat wens ik haar toe.
Dat is toch veel leuker? Dus dat heb ik ook gedaan naar mijn kerstkaarten. Dan stuur ik liever minder maar persoonlijker.
<<

Anoniem12

Bericht 20 Dec 2013 15:08

Re: Tekst op kerstkaart

Ik ben niet anders gewend dan alleen namen erop zetten, met andere kaartjes ook trouwens. Tenzij ik een kaartje heb waar amper tekst op staat, dan zet ik er nog wat extra bij.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers