Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primark

<<

Anoniem62

Bericht 07 Sep 2013 18:24

Re: Primark

Ella schreef:Ik ben er 1x geweest en heel snel naar buiten gevlucht haha. Aan mij heb je dus niks. :D Maar ik lees even mee.

+1 Heb totaal het geduld niet om daar tussen al die spullen te gaan zoeken of er iets leuks tussen zit. Ik vond het echt een chaotische winkel.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 07 Sep 2013 18:29

Re: Primark

Haha, nou ik laat me dan maar verrassen!
Vrees dat ik met veel voor D en J naar buiten kom en niks voor me zelf zoals gewoonlijk ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 07 Sep 2013 18:35

Re: Primark

Goedkoop is het zeker, maar dat merk je ook wel aan de kwaliteit. Ik ben er meerdere keren geweest en steeds weer teleurgesteld. Soms zitten er echt wel leuke dingen tussen maar het zo is stuk. Goedkoop is duurkoop vind ik wel van toepassing hier. Ik betaal liever wat meer voor een product dat langer mee gaat.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 07 Sep 2013 18:38

Re: Primark

Ik ben 1x bij de Primark in Essen geweest. We gingen er met een hele groep naar toe met hoge verwachtingen. Uiteindelijk vond ik dat er toen heel veel hing, maar dan ook heel veel van hetzelfde. En laat dat nu net niet mijn smaak geweest zijn. Ik heb er dus alleen spulletjes voor m'n dochtertje gekocht.
Over een tijdje komt er ook een Primark in Enschede. Daar ga ik waarschijnlijk wel een keertje kijken. Dan is het toch dichterbij. Ik zou er in ieder geval niet meer zo'n eind voor rijden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 07 Sep 2013 19:11

Re: Primark

Ik koop er standaard altijd ondergoed, pantoffels en slippers. Kleding ligt echt net aan de collectie, maar voor kinderen op baby's na kan je altijd wel leuk slagen!
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 07 Sep 2013 20:10

Re: Primark

Ik ga volgende maand heen met mijn zusje en kijk er naar uit! Heb haast geen kleding meer voor de herfst/winter
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem12

Bericht 07 Sep 2013 20:13

Re: Primark

Het verschil tussen collecties is soms heel groot inderdaad. Als ik er ben sla ik altijd onderboekjes in, die zitten zo lekker! En ik heb er ook eens geweldig zittende laarsjes gekocht voor €8 ofzo. Soms koop ik voor bijna €200 en soms amper €40.

Ik merk wel qua kwaliteit dat goedkoop soms duurkoop is, helaas.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Sep 2013 20:17

Re: Primark

Ik koop er veel voor B en ben eigenlijk altijd tevreden. Er is nog niets kapot gegaan van wat we daar gekocht hebben en de spijkerbroeken hebben voor haar de perfecte pasvorm.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:20

Re: Primark

Mmm ik ben nu toch wel erg benieuwd geworden.

Maar de rompers bijv. is dat iets? Of toch maar gewoon bij de Hema rompers blijven?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Sep 2013 20:28

Re: Primark

Esperanza schreef:Ik ben er een keer of 4 geweest. 1 keer ben ik met tassen vol thuis gekomen, de andere keren kon ik het niet echt vinden. Binnenkort wil ik weer eens gaan.


Ik wil ook nog een keer. Misschien kunnen we er een date van maken :laughcry:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 07 Sep 2013 20:38

Re: Primark

Japie schreef:
Esperanza schreef:Ik ben er een keer of 4 geweest. 1 keer ben ik met tassen vol thuis gekomen, de andere keren kon ik het niet echt vinden. Binnenkort wil ik weer eens gaan.


Ik wil ook nog een keer. Misschien kunnen we er een date van maken :laughcry:

Een primark date, lijkt me een goed plan :yes:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Sep 2013 20:46

Re: Primark

Esperanza schreef:
Japie schreef:
Esperanza schreef:Ik ben er een keer of 4 geweest. 1 keer ben ik met tassen vol thuis gekomen, de andere keren kon ik het niet echt vinden. Binnenkort wil ik weer eens gaan.


Ik wil ook nog een keer. Misschien kunnen we er een date van maken :laughcry:

Een primark date, lijkt me een goed plan :yes:


Moeten we even een datum prikken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 07 Sep 2013 21:05

Re: Primark

Goed topic kwak, ik ben ook benieuwd!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 08 Sep 2013 13:30

Re: Primark

Viva schreef:Goed topic kwak, ik ben ook benieuwd!

Ja..haha! Ik heb er zin in!!Wordt vast een leuke dag vrijdag!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 08 Sep 2013 17:20

Re: Primark

Kenya schreef:Ik heb een primark in de buurt.


Had ik dat geluk maar! :nopompom:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Sep 2013 17:37

Re: Primark

ik ben pas voor het eerst in londen geweest. Echt een mega grote winkel. We hebben toen veel kleding voor mijn man gekocht. En ik had 2 vesten (grote maat) Vind de sokken er erg leuk.

We zijn 2 weken geleden in almere geweest die was veel kleiner dan die in Londen en veel minder mannen kleding. Ze hadden wel veel leuke pantoffels en sokken. We hadden toen niet veel.
Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 08 Sep 2013 17:42

Re: Primark

Ik ben er nog nooit geweest. Maar volgend jaar krijgen wij er hier in de stad ook één. :)
10-08-2017 ♥
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:36

Bericht 08 Sep 2013 17:59

Re: Primark

Ik ben er toevallig gisteren geweest, dat was voor mij de derde keer. Ik was met een vriendin die niet in Nederland woont, zij wilde er graag heen. Ik heb aan kleding niks gekocht (omdat ik aan het afvallen ben) maar ik vind met name ook de accessoires leuk, simpele tasjes voor het uitgaan voor €5 etc. Oh en ik heb wel een 5pack strings voor €6 gekocht, die zitten echt heerlijk!
Mijn vriend heeft wel wat tshirts van de primark, ik vind dat ze behoorlijk mooi blijven in de was. Wel altijd even passen omdat de pasvorm niet altijd hetzelfde is.
Voor twee zwangere vriendinnen heb ik ook voor weinig geld wat leuke rompertjes kunnen kopen, de kindercollectie is echt heel schattig.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 08 Sep 2013 19:40

Re: Primark

Ik ben er niet fan van ofzo, maar in november komt er eentje in mijn woonplaats (Eindhoven) en daar wil ik wel gaan kijken.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem27

Bericht 08 Sep 2013 19:40

Re: Primark

Ik ben er twee X geweest, in Bremen. Heb een tas vol gekocht voor 70 euro. Meerdere shirtjes van 3 euro per stuk die ik regelmatig aan heb. Eigenlijk alles wat ik er heb gekocht, draag ik regelmatig. Vooral de sloffen en pyjama's vind ik geweldig haha.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 08 Sep 2013 20:33

Re: Primark

ik ga ieder geval maar voor nieuw ondergoed ;)!

maar kleding kopen zonder passen is niet handig dus? want ik wou dan ook direct voor mijn man kijken en kopen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2013 20:42

Re: Primark

Pippa schreef:Het is leuk, maar wisselt enorm per collectie! Je kunt er erg goed je basics halen sowieso. Spijkerbroeken, t-shirts, blouses, schoenen, sokken, ondergoed, pyjama's etc. Die zijn er genoeg te vinden! En verder qua kleding is het soms heel erg leuk en dan ga ik met tassen vol naar huis, en paar weken terug was ik er en had ik met pijn en moeite 1 leuke blouse gevonden. Volgende maand komt er hier een op 20 minuten randstadrail, en volgend jaar op 10 minuten fietsen.. dus dan ga ik er zeer regelmatig even koekeloeren!


Waar dan??

Ik ben een paar keer in Rotterdam geweest en dat vond ik vreselijk, veeel te druk en rommelig. Laatste keer ben ik naar Zaandam geweest en dat was een verademing, toen eindelijk eens goed geslaagd! Wil er volgende maand ofzo wel weer eens heen, wat herfstkleding inslaan misschien. Accessoires hebben ze in elk geval ook genoeg, daar koop ik altijd wel wat van.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem30

Bericht 08 Sep 2013 20:46

Re: Primark

Bliss schreef:
Pippa schreef:Het is leuk, maar wisselt enorm per collectie! Je kunt er erg goed je basics halen sowieso. Spijkerbroeken, t-shirts, blouses, schoenen, sokken, ondergoed, pyjama's etc. Die zijn er genoeg te vinden! En verder qua kleding is het soms heel erg leuk en dan ga ik met tassen vol naar huis, en paar weken terug was ik er en had ik met pijn en moeite 1 leuke blouse gevonden. Volgende maand komt er hier een op 20 minuten randstadrail, en volgend jaar op 10 minuten fietsen.. dus dan ga ik er zeer regelmatig even koekeloeren!


Waar dan??


In Oktober komt er 1 in Zoetermeer :cheering:
<<

Anoniem27

Bericht 08 Sep 2013 20:51

Re: Primark

Kwak schreef:ik ga ieder geval maar voor nieuw ondergoed ;)!

maar kleding kopen zonder passen is niet handig dus? want ik wou dan ook direct voor mijn man kijken en kopen.


Ik vind de mannenafdeling echt afgrijselijk! Hele lelijke shirts vooral.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Sep 2013 20:57

Re: Primark

Ik hoorde laatst dat je het toch moest uitspreken als Priemark... Ik weiger het te geloven!
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 09 Sep 2013 07:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers