Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wrat, wat gebruiken?

<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:29

Bericht 03 Dec 2013 22:48

Wrat, wat gebruiken?

Ik heb al jaren een wrat op m'n hand en daar wil ik graag vanaf... Wat helpt nou echt goed? Heb het al eens aan laten stippen bij de arts maar dat deed niets. Iemand nog tips?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 03 Dec 2013 23:02

Re: Wrat, wat gebruiken?

Teruggaan naar je arts en opnieuw laten aanstippen en anders verwijzing vragen voor een dermatoloog
<<

Anoniem309

Bericht 04 Dec 2013 07:55

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik heb er wel eens nagellak op gedaan en toen is de wrat uiteindelijk wel weggegaan. Wat de theorie erachter was weet ik niet goed meer.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 04 Dec 2013 21:13

Re: Wrat, wat gebruiken?

Biologische appelciderazijn! Stink wel. Maar helpt heeel goed. Op een watje doen en die op de wrat plakken met een pleister.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 04 Dec 2013 22:05

Re: Wrat, wat gebruiken?

Beetje vies idee misschien, maar wel heel succesvol gebleken bij mijzelf en een vriendin: eroverheen plassen. Je kan het meteen erna gewoon weer afspoelen. Ik deed het altijd onder de douche, ideaal om je gewoon schoon en fris te voelen erna.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 05 Dec 2013 14:35

Re: Wrat, wat gebruiken?

Blanke nagellak sluit de wrat af. Heeft bij mij destijds geholpen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Dec 2013 14:39

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ochtendurine.. Klinkt vies maar werkt echt!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 05 Dec 2013 19:40

Re: Wrat, wat gebruiken?

Insmeren met de binnenkant van de schil van een tuinboon.
<<

Anoniem79

Bericht 05 Dec 2013 22:30

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik heb ook weleens zo'n hardnekkige wrat gehad, hij heeft er echt jaaaaaren gezeten en toen was ik hem zo zat dat ik hem eraf heb gekrabt :redface: . Heel effectief want hij is nooit meer teruggekomen. Het bloedde wel erg.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 06 Dec 2013 13:15

Re: Wrat, wat gebruiken?

Herfstblaadjes schreef:Ik heb ook weleens zo'n hardnekkige wrat gehad, hij heeft er echt jaaaaaren gezeten en toen was ik hem zo zat dat ik hem eraf heb gekrabt :redface: . Heel effectief want hij is nooit meer teruggekomen. Het bloedde wel erg.


foei! nooit meer doen ..


ik heb een jaar lang met wratjes gelopen, eerst aanlaten stippen bij de huisarts, nogmaals en nog steeds gingen ze niet weg! In het ziekenhuis kreeg ik een zalf en na een jaar lag mijn vingerhuid er bijna af brrrrr de huisarts schrok ervan en zei dat ik ala minuut moest stoppen met die zalf!! maar wel goed gekomen en was er vanaf
Heb er toevallig laatst 1 flink laten aanstippen, ziet er naar uit dat die weg is maar het plekje is nog erg gevoelig
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2013 13:28

Re: Wrat, wat gebruiken?

Wat een bijzondere theorieën allemaal! Zelf had ik er ook eentje op mijn hand maar die is vanzelf weg gegaan na een tijdje. Ik wilde hem niet laten aanstippen (was nog klein) omdat ik bang was dat het pijn deed.
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 06 Dec 2013 23:17

Re: Wrat, wat gebruiken?

haha ik heb ook wel eens hardnekkig zitten vijlen, krabben, knippen en hakken in een wrat. En weg wassie :thumbup:
(geen tip. lol)
<<

Anoniem7

Bericht 06 Dec 2013 23:23

Re: Wrat, wat gebruiken?

Mijn vriend zweert erbij om een slak over de wrat te laten kruipen. Z'n -destijds- oudste stiefzoontje had vrij veel last van wratjes en bij hem hielp het keer op keer.
<<

Anoniem79

Bericht 07 Dec 2013 11:40

Re: Wrat, wat gebruiken?

Maple schreef:Mijn vriend zweert erbij om een slak over de wrat te laten kruipen. Z'n -destijds- oudste stiefzoontje had vrij veel last van wratjes en bij hem hielp het keer op keer.


Hahaha deze vind ik echt heel leuk! Moet je de slak dan ook steeds omdraaien zodat hij er vaker over heen loopt of is 1 keer genoeg?
<<

Anoniem7

Bericht 07 Dec 2013 14:31

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik heb geen idee, haha! Zal het hem vanavond eens vragen.
Ik vind het gruwelijk trouwens. En heb een hekel aan slakken, maar wel een wratje onder m'n voet, dus nu wil vriend in m'n slaap een slak op m'n voet zetten... :thumbdown:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 07 Dec 2013 21:18

Re: Wrat, wat gebruiken?

Er bestaat van dat spul waarmee je het zelf aan kan stippen. Vloeibare stikstof in een spuitbusje. Ik weet niet meer hoe het heet, maar je kan het gewoon bij de drogist halen.

Ik heb heel vaak een wrat bij de dokter laten aanstippen, maar dat kon maar één keer per maand. Sommige wratten moeten nu eenmaal vaker aangestipt worden, maar als er steeds een maand tussen zit... ik deed het een paar dagen achter elkaar zelf en dan ging de wrat uiteindelijk wel weg.
december 2016
juli 2019
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 08 Dec 2013 21:08

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik sluit mij aan bij de ochtendurinetip. Ik had heel lang een wratje op mijn duim, gewoon niks doen en ook aanstippen hielpen niets. Op internet las ik over ochtendurine. Ik heb vervolgens ongeveer anderhalve week elke ochtend mijn urine opgevangen in een potje en vervolgens een paar minuutjes mijn duim in de urine gehangen. Daarna gewoon handen wassen en al vrij snel was het wratje ineens weg.
<<

anoniem196

Bericht 11 Dec 2013 09:22

Re: Wrat, wat gebruiken?

Tuinboonschil
Aardappelschil, de gele kant niet de buitenkant.
Ochtend urine.

Deze dingen werkte vroeger altijd bij mij.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 11 Dec 2013 09:51

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik heb van alles geprobeerd toen ik veel wratjes had. Aan laten stippen, zelf aan de gang met formule W en dat soort drogisterij spullen. Uiteindelijk verdwenen ze allemaal vanzelf. Ik geloof dat 80% van de wratten na 3 jaar vanzelf verdwijnen.

Ik heb ook wel eens gelezen dat aftapen van de wrat werkt.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 12 Dec 2013 09:37

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik had het onder mijn voet. Toen heb ik een flesje met assetyl salicyl zuur (of hoe je dat ook schrijft) gekregen en dat iedere dag gebruikt. Ook 1 keer per 2 weken naar de ha om het aan te stippen. En daarnaast nog met een voetvijl het weggehaald. Intensieve oplossing maar het hielp wel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:29

Bericht 19 Dec 2013 11:58

Re: Wrat, wat gebruiken?

Ik heb nu een wrattenpen van formule w gebruikt en er gebeurt al wel iets... Ga het nu weer 4 dagen proberen en dan eens even kijken

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers