Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 19 Dec 2013 11:20

Re: Action topic

Verkoopt Action nog spullen om een kerststuk van te kunnen maken? Oase, versiersels enzo?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem12

Bericht 19 Dec 2013 11:22

Re: Action topic

Milou schreef:Verkoopt Action nog spullen om een kerststuk van te kunnen maken? Oase, versiersels enzo?

Maandag nog wel. :yes:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2013 12:11

Re: Action topic

Ik zag zoiets leuks op de Action FB wat ook nog eens heel simpel is. Op een krans van oase waren allemaal wattenschijven geprikt met daartussen parels. Moest even goed kijken om te zien dat het wattenschijven waren. Wat je er allemaal al mee kan doen zeg. Zo leuk en simpel en nog mooi ook.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jan 2014 01:16

Re: Action topic

Ik heb vandaag bij de Action gezocht naar een soort van hobbypapier op stevige basis, dus geen inpakpapier wat ze in allerlei kleuren wel hadden.
Wat ik zocht was er niet eens, valt me tegen, had dat daar wel verwacht.
Het moet een soort van plakplastic zijn, maar dan in een effenkleur en/of met print. Het hoeft niet perse plakplastic te zijn, maar kaft - en inpakpapier is te dun en scheurt gauw kapot.Het moet wel vrij stevig zijn.
Verkopen ze dat daar wel? Wellicht heb ik niet goed gekeken.
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Jan 2014 12:35

Re: Action topic

Kan me niet herinneren dat ik dat daar ooit heb gezien.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 15:42

Re: Action topic

Ik was vd week bij de Action en moest wel meteen denken aan Theo Maassen in zijn oudejaarsconference. Over wat ze nou eigenlijk verkopen bij de Action... alles tussen rommel en zooi ofzo zei hij toen. En eigenlijk klopt dat ook wel, l trap ik er zelf ook iedere keer weer in.
<<

Anoniem50

Bericht 11 Jan 2014 16:00

Re: Action topic

Ik ben vandaag nog even bij de Action geweest, maar zag weinig nieuws. Ik moest ragertjes hebben voor mijn gebit en die waren bij de Action ruim vier euro goedkoper.

Op de heenweg had ik mezelf beloofd om even bij de condooms te kijken en zat ik me af te vragen hoe ik dat dan op de loopband ging leggen. 'Mensen zullen wel denken' dacht ik. Loop ik weer terug naar huis, ben ik die hele condooms vergeten te bekijken. :clown:
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jan 2014 16:12

Re: Action topic

Printje schreef:Ik was vd week bij de Action en moest wel meteen denken aan Theo Maassen in zijn oudejaarsconference. Over wat ze nou eigenlijk verkopen bij de Action... alles tussen rommel en zooi ofzo zei hij toen. En eigenlijk klopt dat ook wel, l trap ik er zelf ook iedere keer weer in.


Maar het is wel leuke zooi, men slaagt bijna altijd ook al kwam je alleen om te kijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jan 2014 16:13

Re: Action topic

Majira schreef:Kan me niet herinneren dat ik dat daar ooit heb gezien.


Jammer hoor! Kan wel bij de Kwantum ofzo kijken, maar dan is het gelijk duurder. Probeer het nu met een oud shirt, kan ook.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 16:16

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Printje schreef:Ik was vd week bij de Action en moest wel meteen denken aan Theo Maassen in zijn oudejaarsconference. Over wat ze nou eigenlijk verkopen bij de Action... alles tussen rommel en zooi ofzo zei hij toen. En eigenlijk klopt dat ook wel, l trap ik er zelf ook iedere keer weer in.


Maar het is wel leuke zooi, men slaagt bijna altijd ook al kwam je alleen om te kijken.


Ow maar dat vind ik ook, en iedere keer sleep ik weer veel te veel mee naar huis. Maar goed, dingen vd Action hebben dan ook weer niet het langste leven dus ach ja.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 11 Jan 2014 16:55

Re: Action topic

Het is niet alleen maar rommel vind ik. Als ik echt iets nodig heb zoals: lampjes, papier, schoonmaakmiddelen, huishoudelijke dingen, drogistspul, dan kijk ik toch echt eerst even bij de Action omdat dat gewoon veel scheelt. En natuurlijk zijn er genoeg prullaria maar dat heb je zelf in de hand ;)
<<

Anoniem22

Bericht 11 Jan 2014 22:31

Re: Action topic

Printje schreef:
Ow maar dat vind ik ook, en iedere keer sleep ik weer veel te veel mee naar huis. Maar goed, dingen vd Action hebben dan ook weer niet het langste leven dus ach ja.


Merendeel is gewoon opkoop van partijen die eerder in andere winkels hebben gelegen, dus om dingen vd Action dan weer te betitelen als in dat ze niet het langste leven hebben gaat lang niet op voor het merendeel van het assortiment.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 22:36

Re: Action topic

Willem schreef:
Printje schreef:
Ow maar dat vind ik ook, en iedere keer sleep ik weer veel te veel mee naar huis. Maar goed, dingen vd Action hebben dan ook weer niet het langste leven dus ach ja.


Merendeel is gewoon opkoop van partijen die eerder in andere winkels hebben gelegen, dus om dingen vd Action dan weer te betitelen als in dat ze niet het langste leven hebben gaat lang niet op voor het merendeel van het assortiment.



Nou hier dus wel... ik heb er al meerdere malen zo'n afgietding gekocht bijv en na een paar weken zijn ze toch echt niet meer te gebruiken. Ook dingen als speelgoedjes, maar ja dat kost ook geen drol, zijn binnen no time kapot.

Ik vind het kwalitatief echt wel een stuk minder hoor, maar goed daar betaal je dan ook naar.
<<

Anoniem22

Bericht 11 Jan 2014 22:38

Re: Action topic

'Het' is niet kwalitatief minder, maar de paar artikelen die jij nu noemt zijn jou minder bevallen. Dat wil toch niet zeggen dat het hele assortiment prul bevat.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 22:42

Re: Action topic

Prima dat jij dat anders ziet, ik ervaar dat niet zo. En natuurlijk zijn er ook goede dingetjes te vinden maar het scheelt natuurlijk wat je koopt. Ik zou daar bijv. nooit pannen kopen oid.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 11 Jan 2014 22:45

Re: Action topic

@ Printje: Ik heb er een pan vandaan en ik zweer haast bij dat ding. Ik gebruik hem bijna elke dag. Buiten in mijn Action-collectie dat heb ik nog nooit iets te klagen gehad.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 22:48

Re: Action topic

Serieus ja? Ik moet namelijk een nieuwe braadpan en zag ze daar spotgoedkoop staan. Maar ik dacht dat zal wel niets waard zijn, maar het bevalt jou dus wel goed Chocolate?

Het grootste irritatie ding daar; een enorme herrie race auto ( zo'n speelgoed ding wat R nu al een paar keer van oma gekregen heeft) waar het hoofdje steeds van afbreekt. Met het hoofdje gaat het geluid aan en wanneer dat hoofdje er dus schijnbaar af is gaat dat ding maar door en door en door.... Mijn moeder vond het grappig om R steeds zo'n herrie ding te geven.. maar mijn wraak is zoet. Ik heb er drie voor daar gekocht.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Jan 2014 22:49

Re: Action topic

Ik heb nog nooit iets van slechte kwaliteit gehad bij de Action.
Van kaarsen tot frituurpan en van knutselspullen tot badhanddoeken, top spul.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Jan 2014 22:54

Re: Action topic

Condooms hebben ze hier nu ook niet meer trouwens.

Vrouwentip. Ze hebben Kotex tampons. Ik vind ze fijner dan OB en maar 80cent per pakje.
<<

Anoniem50

Bericht 11 Jan 2014 23:01

Re: Action topic

Het enige waar ik problemen mee heb is kleding van de Action. Bij mij blijft het gewoon niet heel. Op een basic zwart vestje na. Ooit eens gekocht voor 11 euro, twee jaar geleden ruim en nog steeds in perfecte staat. Zelfs nog niet verkleurd.

Ow, geen condooms meer? Heb toch geen seksleven, dus dat scheelt. :P
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jan 2014 10:50

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ik heb vandaag bij de Action gezocht naar een soort van hobbypapier op stevige basis, dus geen inpakpapier wat ze in allerlei kleuren wel hadden.
Wat ik zocht was er niet eens, valt me tegen, had dat daar wel verwacht.
Het moet een soort van plakplastic zijn, maar dan in een effenkleur en/of met print. Het hoeft niet perse plakplastic te zijn, maar kaft - en inpakpapier is te dun en scheurt gauw kapot.Het moet wel vrij stevig zijn.
Verkopen ze dat daar wel? Wellicht heb ik niet goed gekeken.


Je wilt er dus wel iets mee bekleden? Want ze hebben wel van die blokken knutselkarton met leuke printjes, maar die zijn maximaal van A5 grootte geloof ik. Maar is dat wat jij zoekt?
december 2016
juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jan 2014 10:57

Re: Action topic

http://www.youtube.com/watch?v=l43nlvIimXo

Wil er idd iets mee bekleden nl dit. Wat zij gebruikt lijkt op een wat dikker inpakpapier waarvan ik denk dat het gauw kapot gaat. Rechts zie je ook filmpjes van iemand die ze met iets zwarts bekleed, lijkt wel een soort fluweel.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jan 2014 13:26

Re: Action topic

cbl ze hadden laatst bij action spul dat moet je erop plakken. Ziet eruit als dun vloeipapier maar door de lijm word het heel stevig. Weet niet of ze het nog verkopen bij de action. Maar is ook wel ergens anders te koop heet decopatch
Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 13 Jan 2014 13:51

Re: Action topic

@ Printje: Ja ik ben serieus. En volgens mij komt er ook een braadpan van mij daar vandaan. Heb echt geen klachten erover! En ik denk altijd maar zo: Je kunt altijd een duurdere kopen als het niet bevalt :P
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:48

Bericht 13 Jan 2014 15:57

Re: Action topic

Ik heb ook de braadpan van de action. Topspul!
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers