Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pizzarette

<<

Anoniem 41

Bericht 15 Nov 2013 11:42

Pizzarette

Wie heeft deze?
Ik wil een pizzarette kopen maar ik twijfel vandaar wat vraagjes:

Welk merk heb jij?
Hoeveel heeft hij gekost?
Voor hoeveel personen?
Stinkt het als je het gebruikt?
Bakt hij goed?
Hoe vaak heb je hem gebruikt, binnen welke tijd en ben je er nog steeds tevreden mee?

Wij moeten in de kamer gaan zitten (te kleine keuken), gourmetten gaat bij ons echt niet want dan stinkt het hele huis. Dat ding zullen we niet gebruiken als we met z'n 2en zijn dus die van 4 wordt hem waarschijnlijk toch niet. Denk dat we hem gaan gebruiken als ouders en zus er zijn. Dan zijn we met 5 personen. Als broer en vriendin erbij is (zal niet heel veel voorkomen of misschien krijgt zus een vriend, dan zijn we dus met 7 personen). Is het dan verstandiger om er een te kopen voor 8 of voor 6?
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 15 Nov 2013 12:37

Re: Pizzarette

Ik heb er een voor 6 personen. Welk merk weet ik even niet, heb hem gekocht bij Cook&Co.
Hij stinkt niet als ik hem gebruikt. Hij bak de Pizza's echt perfect. Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.
We gebruiken hem niet heel vaak. In 1 jaar hebben we hem denk ik 4 keer gebruikt. Binnenkort gaan we naar Centerparcs en nemen we hem ook mee, het is namelijk net zo gezellig om te doen als gourmetten. Ik ben er heel blij mee!

(Het enige wat er bij mij gebeurt is, is dat de plaat waar je je spatels op legt om te pizza's te bakken kromgetrokken is. Ik heb geen idee hoe dat komt..)
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem85

Bericht 15 Nov 2013 14:06

Re: Pizzarette

Ik heb er laatst een gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb een 6 persoons.
Bedrag zal denk ik rond de 80 euro zijn geweest, van een merk die ze bij blokker verkopen.
Ik ben er tevreden over, het stinkt niet en is gezellig om te doen.

Enige nadeel vindt ik dat er twee mensen hun pannetje dicht bij het warmte element moeten zetten en die branden aan de rand dan iets aan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 17:53

Re: Pizzarette

Summerlovin schreef:Ik heb er een voor 6 personen. Welk merk weet ik even niet, heb hem gekocht bij Cook&Co.
Hij stinkt niet als ik hem gebruikt. Hij bak de Pizza's echt perfect. Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.
We gebruiken hem niet heel vaak. In 1 jaar hebben we hem denk ik 4 keer gebruikt. Binnenkort gaan we naar Centerparcs en nemen we hem ook mee, het is namelijk net zo gezellig om te doen als gourmetten. Ik ben er heel blij mee!

(Het enige wat er bij mij gebeurt is, is dat de plaat waar je je spatels op legt om te pizza's te bakken kromgetrokken is. Ik heb geen idee hoe dat komt..)


Schoongemaakt terwijl hij te warm was?
R. 2013
D. 2016
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 15 Nov 2013 20:12

Re: Pizzarette

Welk merk heb jij? Geen idee
Hoeveel heeft hij gekost? Niks. Mijn vriend heeft hem gewonnen met de Bingo.
Voor hoeveel personen? 6
Stinkt het als je het gebruikt? Valt mee. Je ruikt natuurlijk altijd wat maar het is niet erg ofzo.
Bakt hij goed? Heel goed
Hoe vaak heb je hem gebruikt, binnen welke tijd en ben je er nog steeds tevreden mee? Ja nog steeds
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Nov 2013 01:09

Re: Pizzarette

Caroow schreef:
Summerlovin schreef:Ik heb er een voor 6 personen. Welk merk weet ik even niet, heb hem gekocht bij Cook&Co.
Hij stinkt niet als ik hem gebruikt. Hij bak de Pizza's echt perfect. Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.
We gebruiken hem niet heel vaak. In 1 jaar hebben we hem denk ik 4 keer gebruikt. Binnenkort gaan we naar Centerparcs en nemen we hem ook mee, het is namelijk net zo gezellig om te doen als gourmetten. Ik ben er heel blij mee!

(Het enige wat er bij mij gebeurt is, is dat de plaat waar je je spatels op legt om te pizza's te bakken kromgetrokken is. Ik heb geen idee hoe dat komt..)


Schoongemaakt terwijl hij te warm was?

Ik laat hem altijd afkoelen. Maar misschien dat mijn vriend dat gedaan heeft toen ik niet bij hem was. Zal het is vragen... zou ik wel super stom vinden :nopompom: . Maar goed, de pizza's kunnen er nog gewoon op maar bij sommige openingen moeten we goed uitkijken dat de vulling op de pizza de koepel niet raakt als we hem erin doen en hem eruit halen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem273

Bericht 16 Nov 2013 23:41

Re: Pizzarette

Wij hebben een 6-persoons, gekocht bij Bol.com. Ben er echt heel blij mee. Heerlijke pizza's, goed krokant en bruin, stinkt niet en het is heel gezellig om te doen!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Nov 2013 10:59

Re: Pizzarette

Leuk om te lezen! Ik twijfel al een tijd om er een aan te schaffen, lijkt me zo leuk om te doen en lekker om te maken. Alleen dan denk ik: heb al een fondueset, grillplaat, gourmetstel...
2014 2016 2019
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 18 Nov 2013 22:52

Re: Pizzarette

Summerlovin schreef: Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.


Daarom gebruiken wij altijd bakpapier onder de pizza's. Het is even werk, ik gebruik altijd vers deeg en dan knip van te voren rondjes uit het bakpapier (net iets groter dan de ring om uit te steken) en dan leg elke pizza op een bakpapier en dan op een stapel op elkaar. Plakt je deeg niet aan elkaar en je plaat blijft een stuk schoner.

Ik weet niet welk merk ik heb. Ik heb hem gekocht bij Marskramer, wij hebben een 6 persoons. Het stinkt niet, je ruikt het wel. Heerlijke pizza's!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Nov 2013 20:09

Re: Pizzarette

Ik heb net 1 gekocht bij blokker, een 6 pers de 4 pers hadden ze niet gekregen. En kreeg nu die 6 pers voor 49,95 dat was de prijs voor 4pers. En dan ging er ook nog 15% korting af.Koopje toch

Wat voor recept gebruiken jullie voor de bodem? En wat voor tomatensaus
Afbeelding
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 26 Nov 2013 20:21

Re: Pizzarette

Fayebella schreef:
Summerlovin schreef: Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.


Daarom gebruiken wij altijd bakpapier onder de pizza's. Het is even werk, ik gebruik altijd vers deeg en dan knip van te voren rondjes uit het bakpapier (net iets groter dan de ring om uit te steken) en dan leg elke pizza op een bakpapier en dan op een stapel op elkaar. Plakt je deeg niet aan elkaar en je plaat blijft een stuk schoner.

Ik weet niet welk merk ik heb. Ik heb hem gekocht bij Marskramer, wij hebben een 6 persoons. Het stinkt niet, je ruikt het wel. Heerlijke pizza's!


Dat is daar zelf niet aan gedacht heb, bedankt voor de tip :D !
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Nov 2013 18:08

Re: Pizzarette

Ik had 't net uit m'n hoofd gezet maar nu wil ik er toch wel heel graag eentje hebben haha! :D Lijkt me echt mega leuk om te doen!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Nov 2013 18:31

Re: Pizzarette

sarah1985 schreef:Ik heb net 1 gekocht bij blokker, een 6 pers de 4 pers hadden ze niet gekregen. En kreeg nu die 6 pers voor 49,95 dat was de prijs voor 4pers. En dan ging er ook nog 15% korting af.Koopje toch

Wat voor recept gebruiken jullie voor de bodem? En wat voor tomatensaus


Voor de tomatensaus fruit ik altijd een gesnipperd uitje met een teen knoflook en wat Italiaanse kruiden in een beetje olijfolie. Daarna doe ik er een blikje tomatenblokjes bij en laat ik het minstens een half uurtje inkoken. Op smaak maken met wat zout en peper. Daarna even de staafmixer erdoor tot dat het een gladde saus is! Hmm!
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 27 Nov 2013 23:34

Re: Pizzarette

Summerlovin schreef:
Fayebella schreef:
Summerlovin schreef: Het enige wat ik irritant vind is dat de kaas snel van je pizza afloopt (vooral als je mozzarella gebruikt) en de plaat vies wordt en gaat sissen.


Daarom gebruiken wij altijd bakpapier onder de pizza's. Het is even werk, ik gebruik altijd vers deeg en dan knip van te voren rondjes uit het bakpapier (net iets groter dan de ring om uit te steken) en dan leg elke pizza op een bakpapier en dan op een stapel op elkaar. Plakt je deeg niet aan elkaar en je plaat blijft een stuk schoner.

Ik weet niet welk merk ik heb. Ik heb hem gekocht bij Marskramer, wij hebben een 6 persoons. Het stinkt niet, je ruikt het wel. Heerlijke pizza's!


Dat is daar zelf niet aan gedacht heb, bedankt voor de tip :D !


:thumbup: Het scheelt echt veel werk qua schoonmaken, want de meeste kaas blijft nu op het bakpapier zitten.
<<

Anoniem123

Bericht 28 Nov 2013 09:12

Re: Pizzarette

Joan schreef:
sarah1985 schreef:Ik heb net 1 gekocht bij blokker, een 6 pers de 4 pers hadden ze niet gekregen. En kreeg nu die 6 pers voor 49,95 dat was de prijs voor 4pers. En dan ging er ook nog 15% korting af.Koopje toch

Wat voor recept gebruiken jullie voor de bodem? En wat voor tomatensaus


Voor de tomatensaus fruit ik altijd een gesnipperd uitje met een teen knoflook en wat Italiaanse kruiden in een beetje olijfolie. Daarna doe ik er een blikje tomatenblokjes bij en laat ik het minstens een half uurtje inkoken. Op smaak maken met wat zout en peper. Daarna even de staafmixer erdoor tot dat het een gladde saus is! Hmm!


Zo maak ik ook de saus maar dan met passata ipv tomatenblokjes.

Bodem maak ik met de broodbakmachine
140 ml water
1 eetlepel extra vierge olijfolie
225 gram bloem
1 theelepel zout
1/2 theelepel kristalsuiker
1/2 theelepel instantgist

Of als ik makkelijk wil doen, vers deeg uit de koeling bij de supermarkt. Maar dat is stukken duurder dan zelf maken.

Wij zagen een pizzarette in het krantje staan. Maar goed gebruiken we dan 1 keer en dan staat het weer ergens.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Nov 2013 22:40

Re: Pizzarette

Nou, ik heb er eentje hoor! Morgen uittesten met vrienden en er staan al 3 PizzaParty dates gepland :D :cheering:
<<

Anoniem273

Bericht 30 Nov 2013 09:52

Re: Pizzarette

Joan schreef:Nou, ik heb er eentje hoor! Morgen uittesten met vrienden en er staan al 3 PizzaParty dates gepland :D :cheering:


:cheering:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 30 Nov 2013 10:30

Re: Pizzarette

Idee voor een meeting? :-)
<<

Anoniem123

Bericht 30 Nov 2013 10:49

Re: Pizzarette

Ik weet nu je huis te vinden hahaha :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Nov 2013 21:48

Re: Pizzarette

wij hebben net pizzas er meegebakken. En super leuk en lekker
Afbeelding
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 18 Dec 2013 18:31

Re: Pizzarette

Maandag een pizzarette van mijn ouders cadeau gekregen, super blij mee :cheering:
Maar wat doen jullie allemaal op de pizza? Ik kom zelf niet verder dan: gehakt, champignons, paprika, tomaat, kaas en salami.
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 18 Dec 2013 19:40

Re: Pizzarette

Gerookte zalm, surimi, garnalen, ham, kipfilet, paprika, champignons, ui,
<<

Anoniem273

Bericht 18 Dec 2013 22:06

Re: Pizzarette

Gekopieerd uit m'n notities:

Pizzarette:

Pittige tomatensaus
Tomatensaus
Ananas
Salami
Parmezaanse kaas
Mozzarella
Strooikaas
Geitenkaas
Ui
Paprika
Knoflook (hele teentjes en de knoflookpers ernaast)
Courgette
Champignons
Basilicum
Bladspinazie
Gedroogde vijgen
Rucola
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 19 Dec 2013 11:13

Re: Pizzarette

Bedankt voor de tips, hier kan ik zeker wat mee!
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers