Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sloop de crisis / overstappen

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 15 Dec 2013 22:42

Sloop de crisis / overstappen

Hebben jullie je hier ook bij aangemeld? En ook wat mee gedaan uiteindelijk?

Ik ben er vandaag even voor gaan zitten, pfff wat een gedoe zeg om dat allemaal uit te zoeken.
Zorgverzekering hebben we uiteindelijk goedkoper via Independer afgesloten, energie doen we ws wel via Sloop de Crisis want dat lijkt het goedkoopste (bij Nederlandse energie maatschappij). Internet en tv moet ik nog naar kijken.

En los van Sloop de crisis: stappen jullie uberhaubt over naar een andere zorgverzekeraar?
<<

Nyx

Bericht 15 Dec 2013 23:01

Re: Sloop de crisis / overstappen

Ik heb van alles het meest goedkope en kan me niet voorstellen dat het nog goedkoper kan. Wel ben ik juist van een budgetknaller van internet/telefonie overgestapt naar een bekende provider en dat scheelde me meer dan 3 euro per maand. Nu is dat niets, maar toch weer bijna 40 euro op jaarbasis. :P
<<

Anoniem151

Bericht 15 Dec 2013 23:03

Re: Sloop de crisis / overstappen

Sloop de crisis ken ik niet, maar wij stappen wel over naar een andere zorgverzekeraar.
We kunnen nu via het werk van m'n man verzekeren.
Energie en tv/internet/telefonie wil ik ook nog naar kijken, maar vind het altijd zo'n gedoe..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2013 23:31

Re: Sloop de crisis / overstappen

Wij zijn overgestapt naar andere energie leverancier scheelde 30 euro per maand. En we hebben bij UPC ons contract aan gepast gekke is we hebben nu meer en goedkoper scheelde ook 15 in de maand
Afbeelding
<<

Anoniem26

Bericht 15 Dec 2013 23:32

Re: Sloop de crisis / overstappen

Nee wij stappen niet over dit jaar.
<<

Anoniem 48

Bericht 17 Dec 2013 12:04

Re: Sloop de crisis / overstappen

Mijn moeder was ook over gestapt via sloop de crisis. Was wel mooi er belde iemand van de Nuon of ze over wil stappen. Dus zij zei ik ben net over gestapt via sloop de crisis en toen werd het gesprek direct afgebroken. Haha
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Dec 2013 12:08

Re: Sloop de crisis / overstappen

Ik ken sloop de crisis helemaal niet. Wat betreft de zorgverzekering blijf ik zitten, die heeft voor mij de beste dekking.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 17 Dec 2013 13:53

Re: Sloop de crisis / overstappen

Ik had me ook aangemeld voor sloop de crisis. Voordat we de uitslag kregen waren we al overgestapt met alles naar de allergoedkoopste ( zowel tv, internet, zorg, electra ) Dit gaat zeker 800 á 900 euro schelen per jaar. We hebben alles naar het minimale gezet.
Laatst gewijzigd door mida4you op 19 Dec 2013 10:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem100

Bericht 18 Dec 2013 13:21

Re: Sloop de crisis / overstappen

Mijn ouders hebben afgelopen weekend via sloopdecrisis.nl alles laten herberekenen en waar nodig/het kon overgestapt... Scheelde bijna 500 euro op jaarbasis, echt bizar!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Dec 2013 20:39

Re: Sloop de crisis / overstappen

Zorgverzekering regel ik via independer.nl.
gas en elektra via gaslicht.com - zitten nu bij energiedirect.
En gaan vanaf volgend jaar naar Kpn glasvezel maar dat zal vast niet de goedkoopste zijn.

vraag me trouwens af of de NEM wel echt de goedkoopste is. Zou het ff dubbel checken.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem122

Bericht 18 Dec 2013 20:46

Re: Sloop de crisis / overstappen

Ik zou ook ff goed uitzoeken van de NEM, want als je puur alleen naar het leveringstarief kijkt kan je bedrogen uitkomen. Zij hanteren namelijk hele hoge vastrecht kosten waardoor je soms alsnog duurder uit komt.
Bij de NEM zijn de vastrecht kosten 84 euro per jaar per product, dus als je zowel gas als elektriciteit afneemt, is dat bijna 170 euro per jaar, en bij de meeste leveranciers betaal je rond de 25 euro per jaar aan vastrecht kosten.. Ben je dus voor 50 euro per jaar klaar.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2013 20:54

Re: Sloop de crisis / overstappen

Gisteren heb ik me op de site aangemeld maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit uit te gaan zoeken...
Gisteravond heb ik ook de zorgverzekering voor 2014 geregeld dus dat valt sowieso af.
Misschien dat ik er een andere keer nog eens naar kijk.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny