Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


7 inch tablet

<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 18:24

7 inch tablet

welke adviseren jullie? (Ipad mini is te ver boven mijn budget)
Ik neig naar de samsung galaxy tab..Maar weet eigenlijk niet waarom, wil niet meer dan 200 euro uitgeven.
Hoor alleen van meerderen dat de camera van de samsung tab niet zo goed is..
Help?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Sep 2013 18:35

Re: 7 inch tablet

Ik zou sowieso niet gaan fotograferen met een tablet, dus dat zou me niet uitmaken. De camera van de iPad is ook ruk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Patsy

Bericht 07 Sep 2013 19:36

Re: 7 inch tablet

Ik heb de galaxy tab 2, de camera is niet zoveel soeps inderdaad, maar die gebruik ik ook niet. Verder vind ik het een hele fijne tablet.
<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 19:42

Re: 7 inch tablet

T zal ook niet mijn belangrijkste camera worden. Mijn vriend heeft de 10 inch samsung en is er heel tevreden mee verder.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 09:39

Re: 7 inch tablet

Ik zou de nieuwe Nexus 7 aanraden die net uit is. Heel mooi en snel en geen Samsung sausje er over heen, maar gewoon kale android.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 09:43

Re: 7 inch tablet

En goedkoper, zegt m'n vriend.
Oh maar hij is nog niet in NL te koop, dan moet je naar Duitsland, dus dat is misschien niet zo handig.
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 09:49

Re: 7 inch tablet

:nopompom: Het zit inderdaad niet in de planning om naar Duitsland te gaan de komende periode. Ga met t schip ook de andere kant op straks. Jammer want t ziet er wel goed uit! (of misschien toch maar even geduld hebben)
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 09:52

Re: 7 inch tablet

Misschien ken je iemand die er binnenkort heen gaat? Wij zijn er vorige week net geweest voor dat ding.

Hoe duur is de Samsung tab in NL?
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 09:56

Re: 7 inch tablet

Een vriend van me woont in Duitsland dat wel, die zou m misschien op kunnen sturen maar kost ook weer extra.
De goedkoopste optie die ik heb gevonden was rond de 160 voor de samsung tab. Maar die heeft ook maar 8 gb en dat vind ik eigenlijk net niks. En dat is ook waarom ik m nog niet heb gekocht.
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 08 Sep 2013 14:46

Re: 7 inch tablet

:muts:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers