Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babykriebels, gaat dat ooit over?

<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 18 Dec 2013 08:14

Re: Babykriebels, gaat dat ooit over?

Jeetje, ik zou dit getypt kunnen hebben.
Ik riep ook heel stellig dat ik geen 3e wilde. Totdat ik ineens wel enorm de kriebels kreeg.
Het gekke is dat het 'ineens' weg is. Mijn zusje is zo'n 2 maanden geleden bevallen van haar eerste kindje en haar dochter kwam een nacht bij ons slapen. Vond het geweldig maar ineens besefte ik me dat het zo, met 2 kindjes, eigenlijk wel goed is. Dus hier komt geen 3e.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem97

Bericht 18 Dec 2013 08:55

Re: Babykriebels, gaat dat ooit over?

Ik weet het niet, ik hoop het wel.

Wij hadden als plaatje 3 kinderen mocht alles goed gaan.
Toen kwam er 1 en later nog 1 en vonden we het beide wel goed, maar nu is dochter 20 maanden en begint het toch wel weer wat te kriebelen, nog niet zo erg dat ik NU een kind wil maar toch wel graag nog een derde.
We zien wel hoe het loopt, want 2 is wel makkelijk, al denk ik dat die derde ook gewoon mee zou draaien uiteindelijk. Maar ja die nachten weer en als ze ziek zijn dan denk ik pfff..
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 18 Dec 2013 10:03

Re: Babykriebels, gaat dat ooit over?

Luce schreef:
Rejoy schreef:Hier echt geen kriebels tot nu toe. Zelfs niet toen het verse babytje van Luce lekker tevreden aan de borst lag en de eierstokken van Kwak nog net niet uit haar buik rammelden.


:lol: Ja, het zal me benieuwen of Kwak Koningsdag redt ;)

Nou ja zeg...wat is dit nou weer :confused: :wink:

Gelukkig heeft kwak ook nog een man..... Dus wij drinken echt wel een roseetje op koningendag :cheers:
Heb nu al zin... :cheering:
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 18 Dec 2013 10:27

Re: Babykriebels, gaat dat ooit over?

Als ik mijn man hoor zeggen '2 is wel genoeg he' ben ik echt van slag. De wens naar een derde kindjes is heel groot bij mij. Dus als manlief toch bij zijn besluit blijft hoop ik echt dat die babykriebels echt over gaan.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 18 Dec 2013 10:31

Re: Babykriebels, gaat dat ooit over?

Mijn jongens zijn nu nog maar 3 maanden, ik weet niet of ik nog een derde zou willen, mijn man zegt nu van niet.
Wel zou ik heel graag nog eens zwanger zijn. De bevalling kwam iets te snel, voor mijn gevoel was ik er nog niet helemaal klaar mee. Ik ben apetrots op mijn tweeling, maar dat betekend waarschijnlijk dus wel maar 1 zwangerschap, als wij het echt bij 2 houden.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers