Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wie helpt mij aan raamdecoratie

<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 14 Dec 2013 18:21

wie helpt mij aan raamdecoratie

Ik ben nu al weken opzoek maar alles wat ik wil kan niet of kan ik niet vinden, dus wie helpt mij?
Ik heb een vrij groot raam, waardoor een aantal raamdecoratie afvallen
Het grootste raam is 295breed
Ik zoek leuke raamdecoratie in een zilvertint en het liefst (redelijk) verduisterend.
<<

Anoniem75

Bericht 14 Dec 2013 18:28

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

Zijn het ramen tot de grond of tot het plafond of in het midden van de muur?

Wij hebben ook 3 grote ramen tot het plafond wij hebben gewoon donker grijze luxaflex.
Zelf zou ik in de toekomst wel van die plissé gordijnen willen die zowel onder als boven kunnen worden uitgetrokken. Ik weet niet of het ook bij een raam van 3 meter breed kan maar anders kan je er 2 delen hangen ipv 1 grote.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Dec 2013 18:41

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

Wij hebben witte rolgordijnen met een zilveren (aluminium) rand aan de onderkant. Daaroverheen overgordijnen in grijs/wit geblokt. Gekocht bij de Kwantum. Een echte aanrader wat raamdecoratie betreft. Zij hebben regelmatig goede acties, bijvoorbeeld van het gratis op maat laten maken van rolgordijnen of gordijnen.
Laatst gewijzigd door Zoethout op 14 Dec 2013 23:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
Leven en laten leven
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 14 Dec 2013 19:27

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

het is 3 meter breed en 2 meter hoog en dan komt er een verwarming onder
plises die ook in het midden kunnen lijken mij ook erg mooi + erg praktisch minder inkijk overdag
je hebt nu ook de honginggraad (dus dubbele plises) die vind ik mooier dan de enkele plises je ziet de draden niet door de stof heen. Maar die zijn er voor zover ik weet in beperktere kleuren en tot nu toe nog geen zilver gevonden.
Gewone rolgordijnen vind ik persoonlijk saai
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 14 Dec 2013 19:43

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

Ons raamgedeelte in het nieuwe huis is 4 meter breed en 3 meter hoog. Alles is daarbij mogelijk dus ik gok bij jouw raam ook. Je moet alleen niet bij standaardzaken zoals leenbakker zijn maar het op maat laten maken. Kan in alle kleuren van de regenboog :thumbup:
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 16 Dec 2013 11:34

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

Hier heb ik gekozen voor Jaloezieën (zilver), heb ook vrij grote ramen. Heb ze bij Wehkamp besteld, want wilde ze perse in een geheel.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 17 Dec 2013 18:27

Re: wie helpt mij aan raamdecoratie

De enkele plises kunnen in alle kleuren maar de dubbele plises kunnen in een stuk minder kleuren
de duorolgordijn kunnen niet voor grote ramen
dus omdat ik perse zilver wil en een groot raam heb is dat een onhandige combinatie.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers