Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Dec 2013 15:36

Re: najaar 2013 mama's!

Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, hoor Luce. Het kwam bij mij echt niet vanzelf, uit de borst drinken lukte de eerste dagen gewoon niet, dus ben begonnen met kolven en flesjes geven. Maar na een paar dagen kwam de melkproductie eindelijk wat beter op gang en leerde ze aan mijn borst te drinken mbv een tepelhoedje. Na het afbouwen van het drinken met tepelhoedje heb ik ook behoorlijk pijnlijke tepels gehad en ik heb ook een tijdje gedacht dat ik beter op fv over kon gaan, maar ik ben nu wel blij dat ik doorgezet heb. Het is nu een fijn moment tussen ons tweetjes :heart:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 14 Dec 2013 19:11

Re: najaar 2013 mama's!

Ik gaf het van de week ook bijna op, omdat ze zo moeilijk aanhapte en omdat ik op dag 4 en 5 enorme stuwing had, maar ben ook blij dat ik door heb gezet. Het gaat nu stukken gemakkelijker en ik vind het ook fijne momenten. Ze ligt meestal zo'n 20-25 minuten aan één borst, dan verschonen we haar en dan mag ze nog even een minuut of 10 aan de andere borst. Het leegdrinken van één borst per keer bevalt me goed. Hoe doe jij dat Suus?

Gisteravond was N. ook weer huilerig, maar gemakkelijker te troosten. Ze zoekt dan echt geborgenheid. De avond er voor was ze woest en kramperig. Vannacht heerlijk weer 5 uren achtereen geslapen. Hopelijk zet dit zich voort.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 14 Dec 2013 20:28

Re: najaar 2013 mama's!

Ook ik heb het bijltje er wel eens haast bij neergegooid. Het begin ging niet soepel. L was te klein om alles uit de borst te drinken. Hij viel af en kwam niet aan. Toen gingen we over op om en om borst en fles met gekolfde melk. Na tien dagen kwam hij eindelijk aan. Toen kreeg ik tot twee keer toe een verstopt melkkanaal en ook nog een melkblaar. Maar ik heb doorgezet en nu gaat het goed.

Ik voed ook met een borst per keer. Daar heeft hij overdag genoeg aan. Ik doe dan om en om. In de avond wil hij net als E van Suus veel drinken en bij me liggen. Hij drinkt dan twee uur lang steeds wat en valt dan tegen elf uur in slaap tot de volgende morgen uurtje of zes.
augustus 2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Dec 2013 21:14

Re: najaar 2013 mama's!

Ze slaapt echt al snel zo lang achter elkaar, Exo, wat heerlijk!
E. drinkt meestal een borst per keer, alleen 's avonds voor het slapen gaan altijd twee. Net als L. van Pomodori dus!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Dec 2013 14:31

Re: najaar 2013 mama's!

Ik heb vanochtend voor het eerst samen met E. gedoucht, erg leuk! Zij vond het ook erg fijn :) Ik weet alleen nog niet of ik het ook in mijn eentje zie zitten. Nu heeft mijn man haar afgedroogd, zodat ik mezelf kon afdrogen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 15 Dec 2013 14:44

Re: najaar 2013 mama's!

Wij hebben zopas afscheid van de kraamhulp genomen. Ik ga haar echt missen, maar ben er nu wel aan toe om het zelf te doen.

Oh meiden, ik ben zo blij met N. :heart: Ze is zó gemakkelijk en tevreden. Die onrustperiode in de avond kan me geen biet schelen. Ze zoekt geborgenheid en soms steun bij krampjes en die geven we haar. Het hoort bij haar op dit moment. Ze is snel troostbaar. Ik ben zelf veel rustiger dan een paar dagen geleden en dat zal ze wel voelen. Het is zo'n dropje :heart: Ik loop over van liefde. Gets, die clichés zijn echt waar... :laughcry:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 15 Dec 2013 15:07

Re: najaar 2013 mama's!

Ik breek even in! Suus Ik legde Ruben altijd in de wipper in een handdoek na het douchen en ging dan mezelf afdrogen. Ideaal!

Exo wat fijn om te lezen! Wil ik nog meer bevallen haha! Ik heb er weer zo'n zin in!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Dec 2013 17:21

Re: najaar 2013 mama's!

Steep, dank je! Dat is inderdaad een goede oplossing, ga ik ook eens proberen :D

Exo, echt leuk om te lezen! Fijn dat N. zo'n tevreden meisje is en makkelijk te troosten. En dat je zo heerlijk van haar geniet. Kregen jullie extra dagen kraamhulp? Het is inderdaad even wennen zonder kraamhulp, maar ook wel lekker om het allemaal zelf te doen. Is je man nog vrij?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 15 Dec 2013 17:37

Re: najaar 2013 mama's!

Suus, ja we kregen nog wat uren extra, die we dit weekend konden besteden. Ik viel onder de noemer 'niet zelf redzaam', vanwege m'n bloedverlies. Ik kon haar eerst ook nauwelijks zelf verschonen, ben een paar keer na het douchen bijna flauwgevallen en als ik een stukje door huis liep, begon ik vlekken te zien. Gelukkig gaat dat nu een stuk beter.
Mijn man neemt vakantie-uren op. Dat had hij van tevoren al bedacht en ik ben er blij mee :thumbup: Wel gaat hij gewoon voor trainingen naar het Thialf enzo, dus hij blijft z'n ding doen en dan ben ik gewoon even alleen. Ook wel lekker zo nu en dan.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Dec 2013 17:57

Re: najaar 2013 mama's!

Gelukkig dat het inmiddels een stuk beter met je gaat. Fijn dat je man nog vakantie heeft. En de keren dat hij weg is kun je mooi alvast wennen hoe het is alleen met N., dan is de overgang ook niet zo groot als hij weer moet werken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Dec 2013 18:24

Re: najaar 2013 mama's!

We hebben net samen de boom versierd, E. vond de glinsterende slinger erg mooi!

Afbeelding
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 15 Dec 2013 18:45

Re: najaar 2013 mama's!

Haha Suus, wat schattig zo samen. En de tip van de wipstoel in de badkamer pak ik ook mooi even mee.
Fijn exo dat het allemaal zo lekker gaat. En extra uren kraamzorg is dan inderdaad wel erg prettig. En fijn dat je partner nog lekker vrij is. Is inderdaad de overgang niet zo groot. Ik vond het best vreemd de eerste dag helemaal alleen.
Donderdag ga ik voor het eerst een dagje werken. Even dagje proefdraaien. Mijn man is dan alleen met L. Ook best spannend. Wordt de eerste hele dag dat hij alleen is met hem. Hopelijk gaat het drinken dan goed. De fles gaat aardig nu, maar ontdooide melk wil nog niet zo best. Wordt nog voorraadje vers aanleggen deze week.
augustus 2013
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 15 Dec 2013 20:16

Re: najaar 2013 mama's!

Steep schreef:Ik breek even in! Suus Ik legde Ruben altijd in de wipper in een handdoek na het douchen en ging dan mezelf afdrogen. Ideaal!

Exo wat fijn om te lezen! Wil ik nog meer bevallen haha! Ik heb er weer zo'n zin in!


En ik legde M. gewoon op het aankleedkussen op de grond.
M:21072011
J :08012014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Dec 2013 20:32

Re: najaar 2013 mama's!

Lieve foto Suus!

Exo, wat fijn dat het zo goed gaat. Hoe lang is je man nu nog vrij? Wel lekker dat je nu samen kan wennen aan jullie kleintje en je nog niet alles zelf hoeft te doen.

Ik merk dat ik dat wel een beetje mis. Mijn vriend heeft zijn baan nog niet zo lang en kon dus ook geen vakantie opnemen. In november had hij de laatste weken wel een mooi rooster met steeds 2 of 3 dagen werken en dan ook weer een paar dagen vrij. Maar dat is in december helaas niet zo. Deze week moet hij ook alle dagen werken.
Hij gaat nu eerst 3 nachtdiensten in, dan 2 dagdiensten en dan nog 2 late diensten.
Ik merk dat hij daardoor ook veel minder tijd met ons meisje heeft en ik dus eigenlijk alle verzorging doe. Op zich niet erg, maar merk wel dat ik nog niet helemaal fit ben. Heb afgelopen week ook flink wat huilbuien gehad doordat ik teveel deed en 's avonds helemaal op was. Ik moet echt overdag rust inplannen en even gaan slapen, anders trek ik het niet.

Pomodori, spannend dat je alweer aan het werk moet. Heb je er zin in?
Ik moet nog even niet aan werken denken. Vanavond is er een kerstbuffet/feestje van mijn werk voor alle collega's. Maar ik heb afgezegd. Ik zie het nog niet zitten om zonder kind op pad te gaan. Misschien dat ik deze week even op bezoek ga met N. even showen en beschuit brengen. Even kijken wanneer ik de auto mee kan nemen deze week.

Verder gaat het hier op zich wel goed. De bv gaat ook beter. Mijn tepels zijn aan het helen. En de nachten laat ze er meer uur tussen. Meestal heeft ze nu een voeding tussen 8 en 10, dan rond 2/3uur en rond 5/6 uur weer. Ik ga dan mooi op tijd mee naar bed meestal!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Dec 2013 11:56

Re: najaar 2013 mama's!

De eerste dag alleen met E. vond ik ook erg onwennig nog! Toen ze 9 dagen oud was had mijn man een vrijgezellenfeest van een van zijn beste vrienden. Hij was vanaf half 7 's ochtends van huis, ik vond het maar niks :wink: Ik heb toen mijn zusje uitgenodigd, dat was wel erg gezellig samen (niet vanaf half 7 natuurlijk :wink: ). Toen mijn man na twee weken weer ging werken, vond ik dat even wennen, maar dat ging eigenlijk heel snel.

Pomodori, spannend dat je donderdag voor het eerst weer een dagje gaat werken! Het zal ook voor je man erg wennen zijn, maar komt vast goed! Wanneer begin je echt weer met werken?

Dolphinne, wat jammer dat je vriend zoveel moet werken! Ik kan me voorstellen dat dat voor jou best zwaar is als je nog niet helemaal fit bent. En het lijkt me voor je vriend ook niet leuk dat hij zoveel van huis is tijdens deze begintijd. Slaapt je meisje goed overdag? Verstandig om dan zelf ook lekker even te gaan liggen 's middags, dat heb je nog wel nodig!
Fijn dat je tepels aan het helen zijn en de borstvoeding goed gaat :)

Wij hebben een heerlijk rustig weekend gehad, lekker samen gewandeld en de kerstboom versierd. Gisteren ben ik met Emma op visite geweest bij mijn vriendin met haar zoontje (van 5 weken jonger). Ook lekker gewandeld :) Vandaag zijn we lekker thuis met zijn tweetjes en vanavond ga ik weer naar koor. En misschien ga ik van tevoren, als mijn man op tijd thuis is, nog weer eventjes hardlopen. Ik ben zondag voor het eerst weer geweest, ik begin helemaal opnieuw met les 1 van Start to Run. Valt me best zwaar! Maar ik hoop het weer op te kunnen bouwen tot 5 km :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:10

Bericht 17 Dec 2013 12:43

Re: najaar 2013 mama's!

Zo hier eens een berichtje van mij!! Reageer vanavond uitgrbreider!!

Hier gaat alles goed. M. is vandaag alweer 2 weken oud. Het is een heel rustig kindje huilt alleen voor een voeding en komt 1 keer in de nacht. Zijn zus en broer vinden het reuze leuk en zijn reuzetrots.

Ik ben dus 3 december ingeleidt en hij is binnen 5 uutjes geboren na een heftig bevalling. Eerste 3 uur viel reuze mee. Maar de laatste 2 uur was een hel. Ik had gigantische pijn in mijn onderbuik ook tussen de weeen door. Heb nog een echo gehad om te kijken of ik eventueel een scheurtje in mijn baarmoeder had maar dit bleek niet het geval w.s. had/heb ik een reuze gevoelige baamoeder omdat de pijn niet wegging. Moest hierdoor bij 6/7 cm ontsluiting al gaan persen omdat dat de ontsluiting zou bevorderen. Gelukkig hielpWat dit en zat ik binnen een uur op 10 cm ontsluiting. Maar man wat en pijn deed het heb de boel bij elkaar gegild!! Toen mochthij eruit en toen wilde hij niet. Na 40 minuten persen moest hij er uit omdat zijn hartslag bleef dalen en niet meer herstelde. Toen hebben ze met vacuum en knip gedreigd als hij er binnen 2 persweeen niet was. Na 3 persweeen was hij eruit eindelijk. De kinderarts stond al in de kamer om hem te onderzoeken omdat hij er slecht aan toe zou zijn maar gelukkig was hij helemaal in orde. We hebben 3 dagen in het ziekenhuis gelegen om te kijken voor afkickverschijnselen van mjn medicatie. Ook hebben we extra kraam gehad wat lekker was. Kraamhulp was super(was een vriending)
Borstvoeding loopt super!! En wonderbovenwonder ben ik niet uitgescheurd!!
Laatst gewijzigd door Bruintje beer op 19 Dec 2013 11:44, in totaal 2 keer gewijzigd.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Dec 2013 12:47

Re: najaar 2013 mama's!

Suus, ja overdag slaapt ze meestal erg goed. In de ochtend is ze vaak meer wakker en dan slaapt ze in de middag en/of avond flink wat uur achter elkaar en moet ik haar ook wakker maken voor de voeding.

Hier staat de kinderwagen nu ook beneden. Wordt tijd dat ik hem eens buiten ga uitproberen! Lekker wandelend naar het winkelcentrum. Ik wil alleen eigenlijk nog een grote mand om eronder te maken. Nu kan ik de boodschappen nog nergens kwijt.
Nu eerst mn meisje maar eens wakker maken voor de voeding. Ze ligt sinds de voeding van 9 uur al te slapen. Straks even naar mn werk. Kopje koffie drinken en baby showen met collega's en een groepje vaste klanten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Dec 2013 12:53

Re: najaar 2013 mama's!

BB, leuk om weer wat van je te horen, fijn dat het goed gaat met M! Lieve foto's ook met broer en zus :)

Dolphinne, leuk dat je je meisje gaat showen op je werk! Wordt dat de eerste keer buiten in de wagen? Veel plezier!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Dec 2013 13:01

Re: najaar 2013 mama's!

Ik ga vanmiddag niet met de kinderwagen, maar mss morgenmiddag even samen met D. Kunnen we meteen even zijn boeken terug naar de bieb brengen.

Ik ga wel voor het eerst met haar alleen op pad. Tot nu toe wel een paar keer met vriend samen met haar weggeweest. Trakteren bij D. op school en gisteren bij de bank een spaarrekening geopend.

Bb, wat een mooie foto's. Leuk ook met grote broer en zus!! Klinkt idd wel als een heftige bevalling! Ben je zelf al wel weer redelijk herstelt?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 17 Dec 2013 13:17

Re: najaar 2013 mama's!

BB, klinkt goed heftig zeg! Maar wat een mooi kereltje. Mooie bolle toet!

Dolphinne, mijn man heeft in de kraamweek en paar uren thuisgewerkt en gaat deze week donderdag en vrijdag weer twee dagen helemaal aan het werk. Hij gaat per week bekijken wanneer hij thuis is of aan het werk gaat. Hij heeft namelijk heel veel vakantiedagen over en kan bijna 4 weken volledig vrij nemen, als hij dat wil. Maar het gaat zo goed, dat hij wat mij betreft best een aantal dagen gewoon aan het werk kan. Dan kan hij eventueel zijn dagen inzetten zodra ik weer aan het werk moet.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 17 Dec 2013 16:03

Re: najaar 2013 mama's!

@ Suus, ik deed bij T ook de wipper of het aankleedkussen in de badkamer en legde haar daar op in wikkeldoeken en dan eerst zelf afdrogen en dan T. Met M heb ik nog niet samen gedoucht sinds ik weer alleen thuis ben, maar dat komt omdat ik dan ook T er heb lopen en dat vind ik niet zo handig.

@ BB, Klinkt als een heftige bevalling. Wat een mooi mannetje en leuke foto's met de andere kids.

@ Exo, wat fij dat je zo aan het genieten bent. Hier was M ook 's avonds erg onrustig en wilde ook steeds drinken en sliep toen ook al snel de nachten door. Geniet lekker van jullie meisje met z'n drietjes.

@ Dolphinne, hoe was het op het werk. Wel jammer dat je vriend zoveel moet werken en dat er ook veel zorg op jou terechtkomt. Genoeg rust pakken en dan komt het vast goed.

@ all, hier ook even een teken van leven van ons. Hier gaat het erg goed. M is nu een heerlijk ontspannen mannetje wat nu ook een goed ritme heeft en heerlijk in bed kan slapen. Vanmorgen ben ik zelfs met T wezen zwemmen en sliep hij in de mc naast het zwembad en toen we thuis waren heeft hij de fles gehad, dus ging super. Dat had ik een paar weken geleden niet kunnen denken. Ook heeft hij 1a2 poepbroeken op een dag ondanks het verdikkingsmiddel. Verder speelt hij al druk in de box met zijn mobiel en begint hij met schaterlachen. Zo leuk! Ja hier op en top aan het genieten. Ben blij dat ik nog vakantie heb anders had ik vandaag moeten beginnen en het genieten begint nu net.
Fijne avond allemaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Dec 2013 17:31

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, echt zo fijn dat het zo goed gaat met jullie :) Heb je nog nieuwe foto's van N? :angel:

Nillis, wat goed om te horen dat het nu zo goed gaat met M. en dat jullie nu dus lekker kunnen genieten. Fijn dat je nog even vakantie hebt!

Ik ben net terug na de tweede les van Start to Run. Hoewel het me best zwaar valt, ben ik wel trots op mezelf :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 17 Dec 2013 20:18

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis, wat fijn dat het zo goed gaat. Hij klinkt echt lekker ontspannen nu, wat heerlijk!

Suus, nope, geen nieuwe foto's, althans, nog niet op m'n computer. Ik zet ook niet al te veel op facebook, want ik ben wat voorzichtiger geworden met het plaatsen van foto's.
Ik vind je echt een topper dat je het hardlopen weer oppakt!

Dolphinne, voel jij je al weer helemaal fit? Ik merk dat ik het nog wat eng vind om een stuk te gaan lopen. Moet even een drempeltje over ofzo. Als ik veel doe in huis (traplopen, was doen, etc.), dan voel ik druk in mijn bekkenbodemspieren. Ik ben zo bang dat ik iets overbelast als ik te veel doe of wil.
<<

Anoniem66

Bericht 17 Dec 2013 21:00

Re: najaar 2013 mama's!

Bruintje Beer, wat een heftige bevalling joh! Dat had ik nog niet mee gekregen... Wat fijn dat de borstvoeding nu loopt en dat je een fijne kraamtijd hebt gehad! Micha, prachtige naam ook. Stond hier ook op het lijstje!

Hoe voel je je nu verder? Want dat zal vast wat van je gevergd hebben allemaal!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Dec 2013 21:28

Re: najaar 2013 mama's!

Exo, wat fijn dat je man een deel vrij kan nemen! Goed geregeld!
Ik voel me inderdaad redelijk fit. Nog wel moe, maar met regelmatig een dutje gaat dat wel. Maar van de hechtingen etc heb ik helemaal geen last meer.
En het winkelcentrum is hier de straat uit en dan de volgende straat weer in. In totaal nog geen 10 minuten.
Ik denk dat ik daarna wel flink moe ben, maar lijkt me wel lekker even buiten te zijn.

Nillis, fijn dat het nu zoveel beter gaat! Ook lekker dat je nog niet hoeft te werken en nog lekker kan genieten!

Suus, knap dat je het hardlopen alweer hebt opgepakt! Ik ben ooit 2 keer met start to run begonnen, maar steeds na een aantal lessen al afgehaakt. Hardlopen is toch niet echt iets voor mij denk ik.

Vanmiddag op het werk was gezellig. Ook fijn er even uit te zijn. Ik ben daarna ook nog even wat boodschappen gaan doen. Daarna wel aardig moe. Zo maar lekker mn bedje in. Morgen hoeven we er allebei niet vroeg uit, dus na de ochtendvoeding kunnen we nog even blijven liggen (als N. het daar ook mee eens is haha).
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers