Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

<<

Anoniem193

Bericht 16 Dec 2013 16:52

Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Kom maar door!
<<

Anoniem 52

Bericht 16 Dec 2013 16:58

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Frits :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Dec 2013 17:06

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Deze twee, niet tegelijk uiteraard:
Afbeelding
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem79

Bericht 16 Dec 2013 17:09

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

De konijntjes die ik voor Sinterklaas niet kreeg (zie meest teleurstellende cadeau), kreeg ik later voor mijn verjaardag. Dat vond ik wel het allerallerallerleukste cadeau.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 16 Dec 2013 17:13

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

.
Laatst gewijzigd door Bisq op 20 Dec 2013 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Nyx

Bericht 16 Dec 2013 17:27

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Volgens mij moet die nog komen. :redface:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 16 Dec 2013 17:29

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Uhm.... Slipcursus
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 16 Dec 2013 17:33

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Mijn schoonouders krijgen elk jaar ontzettend veel kerstpakketten via mijn schoonvaders werk. Mijn schoonmoeder maakt dan voor ons allemaal een pakketje met dingen die wij lekker vinden daarvan. Zo verdeeld ze bijvoorbeeld altijd de witte wijn tussen mij en mijn schoonzusje. Ik vind dat altijd zo leuk om te krijgen/ uit te pakken!

Toen wij gingen trouwen hebben we van mijn ouders een tuinset en een barbecue voor op ons balkon gekregen, dat vond ik niet per definitie een heel mooi cadeau, maar ik heb er zo ontzettend veel plezier van gehad deze zomer aangezien dit het eerste jaar is dat wij een balkon hebben, ik ben er zo blij mee!

Als housewarminingcadeau hadden we een cadeaubon van de Intratuin gekregen van de collega's van mijn man. Omdat wij alleen een balkon hebben en dus niet echt plantjes nodig hadden zijn we allemaal accesoires uit gaan zoeken, dingen die ik nu echt super leuk vind staan in huis maar waar ik anders niet meteen zoveel geld aan uit zou geven, ook was het samen uitzoeken van al die spulletjes echt heel leuk/ gezellig.

Ook bewaar ik alle kaartjes die wij gekregen hebben met ons trouwens, we zijn heel klein getrouwd en bijna niemand was dus uitgenodigd maar het is echt hartverwarmend hoeveel mensen de moeite genomen hebben om een kaartje te sturen, echt heel lief.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 16 Dec 2013 17:36

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Ow en toen mijn man en ik ongeveer tegelijk alle twee afgestudereerd waren mochten we van de klm punten van mijn schoonvader onze vliegtickets naar New York boeken en hebben mijn schoonouders de luchthavenbelasting e.d. betaald.
Die staat toch ook wel echt heel erg hoog op mijn lijstje geweldige cadeau's!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem193

Bericht 16 Dec 2013 17:38

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Bisq schreef:Mag ik ook iets niet-materialistisch noemen? De surpriseparty die mijn vriendinnen voor mij georganiseerd hadden dit jaar, om mij en mijn familie een leuke avond te bezorgen. Zó hartverwarmend en lief.
Als dat niet mee telt dan is het de spiegelreflexcamera die ik van mijn man kreeg.


Natuurlijk mag dat!
Dat klinkt als een super kado!
<<

Zero

Bericht 16 Dec 2013 17:48

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Mijn kat <3 Deze kerst is het 5 jaar geleden. Ze werd binnen gebracht met een strikje om haar nek, zoooo cute ^_^

Vandaag de dag zijn we nog steeds een ijzersterk team.
<<

Anoniem27

Bericht 16 Dec 2013 23:43

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Mijn antieke ring van mijn schoonouders omdat er een bijzonder verhaal bij hoort.
<<

Anoniem171

Bericht 16 Dec 2013 23:59

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Citytrip naar Istanbul voor mijn afstuderen.
<<

Anoniem14

Bericht 17 Dec 2013 00:16

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

M'n rijbewijs!
<<

Anoniem40

Bericht 17 Dec 2013 00:59

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Ik dacht dat ik niks bijzonders had gekregen, tot ik me bedacht dat ik ook een citytrip voor mijn afstuderen heb gekregen. Naar New York, echt supergaaf!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Dec 2013 12:36

Re: Wat is het leukste cadeau wat je ooit kreeg?

Een reisje naar Londen met mijn moeder voor mijn VWO-diploma en een ballonvaart (met mijn beide moeders!) voor mijn afstuderen :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers