Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Anoniem12

Bericht 11 Dec 2013 09:25

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk Niekske, succes!

M`n schoonzus had ze gezien op een site van iemand uit de buurt die haakt en dat ook verkoopt. Maar die waren LELIJK! Ik durf niet eens een foto te plaatsen. Ik dacht, dat kan ik veel mooier!

Ik ga daar eens op kijken ShallY, zit ook dagelijks op Pinterest tegenwoordig!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 11 Dec 2013 21:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Rush schreef:Leuk Niekske, succes!

M`n schoonzus had ze gezien op een site van iemand uit de buurt die haakt en dat ook verkoopt. Maar die waren LELIJK! Ik durf niet eens een foto te plaatsen. Ik dacht, dat kan ik veel mooier!

Ik ga daar eens op kijken ShallY, zit ook dagelijks op Pinterest tegenwoordig!


Wél een foto plaatsen! :yes: :angel:

Bij de Zeeman hebben ze inderdaad ook wel eens een soort van dat Douce-spul, dat gebruik ik voor de randjes van mijn slofjes.

Mijn teckel is qua haakwerk bijna af, daarna nog in elkaar zetten.

Nog wat kunnen doen aan je kerststal Rush?

Welke.nl is een erg leuke site, neem er ook regelmatig een kijkje! Mijn hoofd loopt er alleen zo van over, zie té veel leuke dingen... :silent:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem12

Bericht 11 Dec 2013 22:34

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik zal morgen even een foto plaatsen haha!

Ik heb de Os gehaakt en Jozef is half af. Het gaat opzich best lekker zo zonder andere projecten tussendoor. Ben nog wel bezig met de VW bus, maar dat is een cadeau voor mn broer en die weet niet dat het patroon al uit is.
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 08:56

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Nou Angela, dit zijn ze..

Afbeelding
Ik dacht, dat kan ik mooier. Op een andere foto zagen ze er erger uit, maar die kan ik niet meer vinden. Misschien vond ze die zelf ook niet zo geslaagd. :razz:
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 12 Dec 2013 13:19

Re: HaakBrei&Borduur Topic

De jouwe zijn een stuk leuker idd! Is dat wit hetzelfde als wat jij gebruikt hebt?
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 13:22

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Nee, zo te zien is het wit hierboven veel pluiziger (lijkt me ook best gevaarlijk als babies eraan gaan trekken).
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 13 Dec 2013 23:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ook ik ben begonnen met de kerststal. Eerste figuur, Maria, is af.

Afbeelding
<<

Anoniem106

Bericht 14 Dec 2013 09:14

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Zijn de borduursetjes die nu te koop zijn bij de Action (zie link) ook te doen voor een totale borduurleek of is het toch wel handig om daar enige ervaring voor te hebben?

viewtopic.php?f=17&t=186&start=375
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 14 Dec 2013 09:23

Re: HaakBrei&Borduur Topic

@rush: gaaf hoor!

@kaas: ook al zo leuk!

@ lintje: kan denk ik wel hoor. Ik zal het er gewoon op wagen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Dec 2013 10:11

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Silly-One schreef:Afbeelding

Voor Girli nog. Dit kussentje heb ik van sinterklaas gehad.
Leuk!!

Ik heb een poging gedaan met mijn set en ik heb de draad al in de knoop zitten en ik snap er geen hol van :thumbdown: Volgens de instructies moet ik de draad in 2 stukken uit elkaar halen ofzo.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 14 Dec 2013 13:17

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Hmm, dat is het net niet nee Rush, ik vind dat randje verschrikkelijk! Maar ik heb ook wel eens lelijker dingen gezien op internet hoor! Vaak is de afwerking dan 'haastig' gedaan ofzo, niet mooi opgevuld of oogjes op de verkeerde plek/scheef. Zo zonde :nopompom:

Leuk Kaas!

Lintje, ik denk dat het voor een beginner ook goed te doen is hoor!

Ik ben bijna klaar met de teckel qua haken maar wat een slecht patroon! Nu was het ook gratis dus vooruit :angel: maar er staat bv. nergens waar de oogjes moeten en de kop vind ik niet in verhouding met het lijf dus ik was net bijna klaar met de kop en toen ben ik maar weer uit gaan trekken.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem12

Bericht 14 Dec 2013 17:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ohhh ja op Internet staan echt heel lelijke dat dingen. Dan zijn deze slofjes gewoon prachtig. Lelijk is hiervoor ook misschien niet het goede woord, maar ik vind ze echt niet mooi zo haha!
<<

Anoniem273

Bericht 15 Dec 2013 20:00

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Net voor m'n schoonzusje gemaakt als kerstcadeautje:

Afbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 16 Dec 2013 17:45

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Wat gaaf, Azi! Heel mooi!
Rush, ben je er al uit wat je volgende onderdeel wordt? Moest erg lachen om de comments op FB :)

Mijn Wasabi in grande is eindelijk af. Pokkebeest, ik vind de patronen van Zoomigurumi wel vervelend. Het lijf bestaat uit twee losse onderdelen. Ik heb daar altijd ruzie mee met het aan elkaar maken. Liever dat ze lekker aan elkaar gehaakt worden...
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 18:37

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk Azi, heel schattig!

Haha Oreo, ja het is wat op Facebook. Vind het wel leuk om zulke dingen te vragen, zorgt voor wat activiteit. Maar ik heb een schaapje gemaakt en ik ben met een wijze begonnen. Moet ook nog wat Barbie kleertjes maken voor zondag. Drukdrukdruk..
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 16 Dec 2013 19:19

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik vind het echt leuk om de figuren uit de kerststal te haken. Jozef begint ook al op te schieten! Hoe vind jij hem om te haken Rush?
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 19:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik vind het echt mn leukste project ever!

Speaking of Jozef bedenk ik me dat ik nog sateprikkers zou kopen. Voor in de staf..
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 16 Dec 2013 22:45

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Grappig dat jij ook zo enthousiast bent! Aankomende 2 dagen ben ik vrij, dus weet al wat ik ga doen. :D Ik heb vandaag ook sateprikkers gekocht inderdaad.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Dec 2013 09:51

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Jaaa, ik vind het echt heel leuk! Ik moet voor zondag nog wat Barbie kleertjes maken, dus daar ga ik vanaf nu vooral mee bezig.
Uiteraard probeer ik de stal wel compleet te krijgen. Ik denk dat ik de wijzen afmaak, sowieso 1 kameel erbij en 1 herder eerder. Dan is die in principe compleet. Dan kan ik er altijd nog een herder, een kameel en wat extra schapen bijmaken als ik tijd over heb.
M`n vriend is ook al bezig met een stalletje, wordt echt heel mooi. Vanavond gaat hij 'm schilderen en boomschors erop doen enzo.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 18 Dec 2013 10:43

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Deze ook al gezien, dames?
http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1

Ik zag het en moest meteen aan jullie denken :)
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2013 18:51

Re: HaakBrei&Borduur Topic

KOL schreef:Deze ook al gezien, dames?
http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1

Ik zag het en moest meteen aan jullie denken :)


Ben ik erg arrogant als ik zeg dat ik betere/leukere patronen heb gezien?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 18 Dec 2013 19:41

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oreo schreef:
KOL schreef:Deze ook al gezien, dames?
http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1

Ik zag het en moest meteen aan jullie denken :)


Ben ik erg arrogant als ik zeg dat ik betere/leukere patronen heb gezien?


Daar was ik al 'bang' voor, want jullie zijn geen beginners meer :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem123

Bericht 18 Dec 2013 19:56

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik vind dat ook meer voor kinderen :laughcry: :P

Rush: wat ga je snel met je stal! (zo te lezen dan) ben benieuwd naar alles bij elkaar. En ik vind jouw slofjes leuker! :P

Kaas: ik ben ook benieuwd naar de andere kerststal figuren. Ik vind Maria al erg goed geslaagd.

Azi: leuk gedaan weer :thumbup:

Ik heb van het weekend in Elburg wat leuks gekocht. Naja als je er op gegroeid bent is dit leuk :P
Afbeelding

Nu heb ik een lading Catania maar geen phildar. Heeft iemand ervaring met phildar? Is dat hetzelfde als Catania?
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2013 20:12

Re: HaakBrei&Borduur Topic

phildar schijnt idd hetzelfde te zijn als catania, alleen met andere kleurtjes. Ik haak nooit met (gewone) catania, alleen met grande. Phildar vind ik heerlijk om mee te werken!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 19 Dec 2013 06:10

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk boekje Sarahkey! Ik haak alles met Phildar, vind het heerlijk haken.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers