Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creatief topic

<<

Anoniem205

Bericht 05 Dec 2013 21:23

Re: Creatief topic

juani schreef:
Joontjuh schreef:
Oreo schreef:Weten jullie misschien waar ik van dat bruine papier kan krijgen, dat soort van industriële papier?


Bij de Makro en als je de gekleurde variant zoekt bij de Action.



Bruin ook bij de ikea! Rollen lagen laatst bij 'onze' ikea voor een euro in de koopjeshoek. Heb ok 2 rollen meegenomen, komt altijd van pas.


Bij mijn Ikea dus niet... :(
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Dec 2013 23:16

Re: Creatief topic

Wij hebben op het werk ook zo'n hele dikke rol van dat papier en bijna alles bestellen we bij staples. Denk dat die rol daar dan ook vandaan komt. En anders bij topa.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 11 Dec 2013 22:20

Re: Creatief topic

Beetje late reactie maar ik heb laatst zo'n rolletje bruin inpakpapier gekocht bij, hmm welke was het nou..., Primera of Bruna.

Vanmorgen heb ik wat hangertjes gemaakt van de zelfdrogende klei van de Action en daar op gestempeld. Ze liggen nu te drogen. Het werkte prettig! Als ze klaar zijn dan zal ik een foto maken en hier laten zien :)

Ik wil binnenkort, hopelijk lukt het in de kerstvakantie, potjes en (wijn)flessen pimpen met spuitverf, kant, hangertjes, enzovoorts.

Zijn jullie nog met leuke projecten bezig?
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem20

Bericht 12 Dec 2013 09:24

Re: Creatief topic

Bedoel je die klei voor 1,49...2 kleuren in een pakje? Ik heb het wel eerst even in de magnetron gegooid...was wel erg hard :)

Heb vd week spuitverf gekocht om wat vaasjes te spuiten. En ik ga van het weekend zelf verf mengen in pasteltinten...ben benieuwd. Heb ook een slinger vd wibra met letters 'christmas' deels opnieuw beplakt. Dat rode ruitje dat erop zat, staat hier niet mooi in de kamer. Heb er stukjes behang op geplakt.
En ik heb een tak in kerstsfeer gemaakt en opgehangen.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 13 Dec 2013 16:09

Re: Creatief topic

Heb vanmiddag deze krans voor aan de deur gemaakt:

Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem273

Bericht 15 Dec 2013 00:24

Re: Creatief topic

Bedoel je kraftpapier met bruin papier? Kun je gewoon kopen bij V&D.
<<

Anoniem38

Bericht 16 Dec 2013 19:08

Re: Creatief topic

Ik had iets anders in mijn hoofd...en vind 'm zelf niet zo mooi. Maar goed, ik ben wel lekker bezig geweest!

Afbeelding
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 16 Dec 2013 19:38

Re: Creatief topic

Ik vind hem wel leuk Jip!
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 19:52

Re: Creatief topic

Ja mooi Jip!
<<

Anoniem20

Bericht 16 Dec 2013 21:11

Re: Creatief topic

Leuk jip! Hoe heb je de ballen op de krans?? gemaakt, lijmpistool?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 16 Dec 2013 21:22

Re: Creatief topic

Ook ik vind 'm erg leuk :D
<<

Anoniem38

Bericht 16 Dec 2013 21:35

Re: Creatief topic

Grappig dat jullie 'm wel leuk vinden! Ik had 'm ander bedacht. Helemaal vol met ballen. Maar ik had te weinig ballen, dus die glimmende zilver, met sneeuwvlokken en glitterballen heb ik uit nood gebruikt, ook de 'sneeuw' had minder moeten zijn.

Het is een rieten krans met lint eromheen, beide van de action. Daarna de ballen er op geplakt met een lijmpistool.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Dec 2013 23:19

Re: Creatief topic

Vind hem erg leuk geworden Jip!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 16 Dec 2013 23:35

Re: Creatief topic

Hij is leuk Jip!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers