Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 05 Sep 2013 21:09

Het tattoo topic

Op het vorige forum hadden we een tattoo topic, hier gaat het verder!
Wie heeft er nog tattoo's te showen?

En kennen jullie het nieuwe programma Tattoo stories op RTL5 al? Ze laten allemaal speciale tattoo verhalen zien (een soort Nederlandse Miami Ink) Ik heb het vandaag voor het eerst gezien.. Jongen (21) en meisje (19) hebben samen een tattoo, ter grootte van een halve rug, laten zetten ter ere van hun liefde (na een relatie van 6 maanden). De tattoo van jongen was al schots en scheef, ontzettend slecht ingekleurd en de lijnen gingen alle kanten op. Meisje gaat daarna naar dezelfde shop om met dezelfde mislukte tattoo thuis te komen.
En dan zo lekker onnozel "ja, we zijn eccchht verminkt!" :laughcry:

Kennen jullie nog mensen met mislukte tattoo's?
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Sep 2013 08:20

Re: Het tattoo topic

Ja, leuk topic! Ik heb deze week een nieuwe tattoo laten zetten. Op binnenkant arm/oksel. Pijnlijk! Ben echt niet kleinzerig, maar had het na een paar uur echt gehad.

Dat nieuwe programma heb ik nog niet gezien. Ik snap echt niet dat mensen niet even de moeite nemen om wat research te doen voor het zetten van een tattoo. Loop je de rest van je leven met een lelijk ding op je lichaam.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Sep 2013 17:38

Re: Het tattoo topic

Ik mag 9 oktober :D heb er zo'n zin in haha.

Ik heb op beide voeten tattoo's en op mijn rechtervoet staat een vergeet me nietje, gekregen van mijn ouders toen ik 21 werd (tenminste ik moest een blijvend iets kopen van ze, en ik koos voor een tattoo, daar hadden ze wel even twijfels bij haha) en nu ga ik 2 bloemen erbij laten zetten voor mijn 2 zoontjes :) en daarbij de eerste letters van hun namen maar die letters worden sierlijk in de bloemen verwerkt dus ben errrggg benieuwd :)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem9

Bericht 06 Sep 2013 17:44

Re: Het tattoo topic

Ik heb het nog steeds niet gedaan... Ik vind het zo lastig! Ook in combinatie met mijn werk etc. Zouden jullie je daardoor tegen laten houden?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Sep 2013 17:48

Re: Het tattoo topic

Ik heb deze week m'n tattoo laten bijwerken, er zaten nog wat witte stukjes in. Vond de vorige keer de pijn helemaal niet erg. Nu vind ik het wel vervelend.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Sep 2013 17:49

Re: Het tattoo topic

Forti schreef:Ik heb het nog steeds niet gedaan... Ik vind het zo lastig! Ook in combinatie met mijn werk etc. Zouden jullie je daardoor tegen laten houden?


Da ligt er helemaal aan wat voor werk en waar je je tattoo wilt. Meestal in de zorg wordt dit volgens mij wel geaccepteerd maar als je een kantoorbaan heb wordt dat niet erg gewaardeerd. Ik vind tattoo's super mooi maar ik zet ze voor mezelf en daarom heb ik ze op mijn voeten, als ik niet wil dat iemand ze ziet dan kan ik altijd nog verbergen met schoenen. En als ik slippers draag zie je ze ook bijna niet.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Sep 2013 17:50

Re: Het tattoo topic

Bisq schreef:Ik heb deze week m'n tattoo laten bijwerken, er zaten nog wat witte stukjes in. Vond de vorige keer de pijn helemaal niet erg. Nu vind ik het wel vervelend.


Wat heb je laten zetten? Heb je foto?
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Sep 2013 18:27

Re: Het tattoo topic

Weg
Laatst gewijzigd door Bisq op 20 Sep 2013 08:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Sep 2013 18:47

Re: Het tattoo topic

Gaaaff!!
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Sep 2013 20:15

Re: Het tattoo topic

Gaaf Bisq!

Ik heb net dat programma terug zitten kijken, wat zitten er toch onnozele mensen tussen. Vooral dat stelletje dat samen dezelfde tatoeage had laten zetten. Die vrouwen van 85 vond ik dan wel weer gaaf.

Ik wil trouwens mijn volgende tatoeage laten zetten in Amsterdam, bij Kevin, leuke jongen zeg :heart: :razz:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 06 Sep 2013 20:42

Re: Het tattoo topic

Weet je al wat je gaat laten zetten, Auxo? En waar?

Ik zie er voorlopig maar vanaf. Heb er geen knallende ruzie, of erger, met mijn vriend voor over. Genoeg discussies over gehad, ik weet zijn standpunt en hij gaat niet bijdraaien..zwaar klote.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem10

Bericht 06 Sep 2013 20:48

Re: Het tattoo topic

Ik heb in totaal 8 tattoo's, ik wil een sleeve, uiteindelijk. Ik wil ook echt heel graag weer een tattoo, heb sinds een paar weken echt weer de kriebels maar het grote probleem is dat ik niet weet wat ik wil.. Ik zou wel aan de binnenkant van mijn arm, bij mijn oksel, een tekst willen maar ik weet niet welke tekst.

Zo'n idee:
Afbeelding

En niet door Lady Gaga hoor :wink:
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Sep 2013 20:50

Re: Het tattoo topic

Meneer de Uil schreef:Weet je al wat je gaat laten zetten, Auxo? En waar?

Ik zie er voorlopig maar vanaf. Heb er geen knallende ruzie, of erger, met mijn vriend voor over. Genoeg discussies over gehad, ik weet zijn standpunt en hij gaat niet bijdraaien..zwaar klote.

Nee nog niet echt. Heb wel wat ideetjes gehad, maar dat was het steeds net niet. Maar komt goed, heeft geen haast. Denk dat het sowieso pas volgend jaar wordt.

Balen dat je vriend er zo over denkt, maar begrijpelijk dat je er geen ruzies voor over hebt. Wie weet ooit.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Sep 2013 22:30

Re: Het tattoo topic

Forti schreef:Ik heb het nog steeds niet gedaan... Ik vind het zo lastig! Ook in combinatie met mijn werk etc. Zouden jullie je daardoor tegen laten houden?


Ja en nee. Ik heb wel tattoeages genomen, maar op bepaalde plekken die ik kan verbergen zonder te veel moeite. In gedachte houdend dat in mijn toekomstige functie het not done is om tattoo's te nemen. Jammer, ja. Maar heb nog genoeg plekken over :) .
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:15

Bericht 07 Sep 2013 09:54

Re: Het tattoo topic

Op mijn 19e heb ik een yin yang op mijn rug laten zetten, tussen mijn schouderbladen op mijn ruggenwervel. Maar dan zonder het zwarte randje om het witte gedeelte.(om het zwarte gedeelte zit toch ook geen wit randje?) Snap je het nog?

Op mijn 22ste heb ik de tattoo uitgebreid met een soort tribal bloemen slinger met stipjes, sterretjes en vlindertjes.
Boven op mijn schouder een ster en dat is ook het middelpunt, het 'hangt' over mijn schouder heen zeg maar.
De grote ster is voor mijn opa, 3 vlindertjes voor m'n zusjes en broertje en het geheel was om een moeilijke periode af te sluiten. (depressie)

Ik zal binnenkort eens een foto proberen e maken en die plaatsen.
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 10:32

Re: Het tattoo topic

Ik heb dit jaar éindelijk een tattoo laten zetten! En heb nu al weer ideeën voor de volgende, haha. Maar daar wacht ik nog maar even mee. Wat werk betreft kan ik ook eigenlijk niets zichtbaars hebben, en eigenlijk hoeft dat voor mij ook niet. Maar er zijn prima plekken te vinden die altijd bedekt zijn of die je altijd kunt bedekken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Sep 2013 10:36

Re: Het tattoo topic

Kenya, ben benieuwd wat je hebt laten zetten!

Ik denk af en toe ook nog steeds na over een derde tattoo, ben er nog niet uit.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 15:48

Re: Het tattoo topic

Ik wil graag een tweede, met de naam van ons kindje, maar mijn man ziet dat niet zitten. Beetje jammer :thumbdown:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 07 Sep 2013 21:35

Re: Het tattoo topic

Exogenesis schreef:Ik wil graag een tweede, met de naam van ons kindje, maar mijn man ziet dat niet zitten. Beetje jammer :thumbdown:


Waarom niet?!
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 21:40

Re: Het tattoo topic

Hij wilde al niet dat ik de eerste zette, was daar echt boos om (hij heeft me zo'n 3 dagen genegeerd). Hij vind het heel lelijk en wil niet dat ik er onder kom te zitten. Maar ik blijf het proberen, want ik wil de tweede op een heel onopvallende plek (nek of enkel).
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Sep 2013 08:18

Re: Het tattoo topic

Ik wil er ook 1, maar weet niet precies wat..
Hoe wisten jullie dat degene die jullie hebben HET was?
Ik heb op mn enkel/voet altijd mooi gevonden, en dan een soort bloemenlijn (en dan nog de vraag welke bloem) met de naam van mn dochter of letter erin/erbij. Maar alleen de naam daar met evt een klein bloemetje erbij is ook wel mooi. Of evt op de pols. Ik vind het moeilijk hoor...
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 08:35

Re: Het tattoo topic

Omdat het heel erg goed bij mij past. Toen ik het ergens tegen kwam wist ik eigenlijk meteen dat het de perfecte tattoo voor mij was. De plaats heb ik wat langer over nagedacht, maar toen ik bij deze plek (mijn zij, op mijn ribben) uitkwam bleek dat in alle opzichten de perfecte plek te zijn; dicht bij mijn hart, mooi (vind dat echt de mooiste plek voor een tattoo) en bijna altijd onzichtbaar voor anderen, maar wel zichtbaar voor mezelf.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 08 Sep 2013 08:48

Re: Het tattoo topic

Lenthe schreef:Op het vorige forum hadden we een tattoo topic, hier gaat het verder!
Wie heeft er nog tattoo's te showen?

En kennen jullie het nieuwe programma Tattoo stories op RTL5 al? Ze laten allemaal speciale tattoo verhalen zien (een soort Nederlandse Miami Ink) Ik heb het vandaag voor het eerst gezien.. Jongen (21) en meisje (19) hebben samen een tattoo, ter grootte van een halve rug, laten zetten ter ere van hun liefde (na een relatie van 6 maanden). De tattoo van jongen was al schots en scheef, ontzettend slecht ingekleurd en de lijnen gingen alle kanten op. Meisje gaat daarna naar dezelfde shop om met dezelfde mislukte tattoo thuis te komen.
En dan zo lekker onnozel "ja, we zijn eccchht verminkt!" :laughcry:

Kennen jullie nog mensen met mislukte tattoo's?


En dan: Dit is echt errug... ja echt errug :laughcry:
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 08 Sep 2013 08:50

Re: Het tattoo topic

Ik heb zelf trouwens 3 tattoos: een roos met silhouet van een vlinder op mn rechterkuit/enkel, een vlinder in een tribal in mn linkerlies en 5 gekleurde sterretjes op mn linkervoet.
Ik ben toe aan een nieuwe! :)
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Dharma

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:29

Bericht 08 Sep 2013 08:57

Re: Het tattoo topic

Ik heb 6 tattoos, een vlinder op mijn dij, een grote boeddha op een lotusbloem op mijn rug.
Dan nog silhouetten van vogels op binnenkant arm. Op pols Sanskriet voor karma.
Rechterarm koi karper en binnenkant arm 5 woorden van boeddha op de traditionele manier gezet
In Thailand. De koi moet ik binnenkort bij laten werken.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers