Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen vriendinnen..

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 04 Sep 2013 21:55

Geen vriendinnen..

Wie herkent dit?
Ik heb wel een paar vriendinnen hoor, maar die wonen allemaal ver weg en zie ik dus niet zo vaak. Omdat m'n vriend veel tekent, wil ik ook graag iets te doen hebben 's avonds. Maar ik weet gewoon niet wat en hoe..

Ik weet het, jullie kunnen geen 'vriendinnen toveren' maar soms voel ik me zo rot omdat ik vaak alleen ben en bij niemand m'n verhaal kwijt kan of een avond gekke dingen kan doen ofzo... Het voelt alsof ik het zo verprutst heb en de verkeerde keuzes heb gemaakt..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Artemis

Bericht 04 Sep 2013 22:06

Re: Geen vriendinnen..

Hm, ik herken het deels. Ik heb wel vriendinnenm, maar door de jaren heen zijn er een aantal verhuisd, zijn er dingen verwaterd, en heb ik nog maar twee vriendinnen in de buurt wonen, waarvan 1 een superuitgebreide vriendenkring heeft waar ik geen deel van uit maak, die mensen kennen elkaar allemaal al 20 jaar, en de ander alleenstaande moeder is en weinig vrijheid heeft. En ik, die ook een heel druk schema heeft.
Dus elkaar zien is ongeveer 1 a 2 keer per maand en dat vind ik wel jammer. Zomaar iemand bellen om last minute naar de bios te gaan zit er niet in, onverwacht bij iemand langswippen om thee te drinken ook niet, en dat mis ik wel.

Maar ik voel me daardoor niet mislukt, ik zou wel graag meer sociale contacten in de buurt hebben, en in mijn ogen heeft dat niets te maken met iets verprutst hebben of verkeerde keuzes maken. Ik ga wel mijn best doen om eens wat banden aan te trekken met leuke mensen. Maar ik ben als ik heel eerlijk ben ook vrij kieskeurig in wie ik vriendin noem en met wie ik om wil gaan, en ik verkeer nou eenmaal in kringen waarin iedereen druk is met zijn gezin/werk.

Het is lastig om nieuwe dingen op te bouwen, het voelt ook alsof iedereen zijn sociale kringetje al vol heeft zitten. Aan de middelbare school en studie heb ik geen vriendinnen overgehouden, ik kon met iedereen overweg, maar niets bleef hangen.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 04 Sep 2013 22:16

Re: Geen vriendinnen..

Ik herken het!
Vanaf de middelbare school heb ik altijd een vaste goede vriendinnengroep gehad. Door studies en vriendjes in andere delen van het land zijn we langzaam uit elkaar gegroeid. De andere meiden zitten allemaal op kamers in verschillende studentensteden en hebben dus een hoop nieuwe mensen, vrienden, leren kennen. Doordat ik 3 keer van opleiding ben gewisselt (en niet op kamers hoefde) heb ik daar helaas weinig tot geen nieuwe vrienden aan overgehouden. Tel daarbij op dat mijn vriend weer aan een andere kant van het land woont, die ik natuurlijk ook wil zien in het weekend..
Mijn vriend en ik hopen binnenkort in zijn regio te kunnen gaan samenwonen. Ik probeer nu dus wat vaker met vriendinnen van mijn vriend zijn vrienden af te spreken.. Aangezien dat ook leuke meiden zijn en ik hopelijk snel bij hun in de buurt zal wonen!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 04 Sep 2013 22:18

Re: Geen vriendinnen..

Ook ik ken het verhaal. Heb nooit echte vaste beste vriendinnen gehad. Heb nu wel wat vriendinnen, maar niet die ik regelmatig zie en alles aan vertel etc. Ik mis dit ook wel eens, maar weet ook dat ik het moeilijk vind om dit aan te pakken.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 05 Sep 2013 04:57

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb ook niet heel veel vriendinnen maar dat heb ik nooit gehad. Lastige is dat ik als ik niet lekker in mn vel zit, ik periodes ook helemaal geen zin heb om met vriendinnen af te spreken, waardoor je op een gegeven moment weinig mensen overhoudt.
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 05 Sep 2013 07:38

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb het een tijdje gehad dat ik zo goed als geen vriendinnen meer had. Druk met vriendje bezig, andere opleiding/werk etc. Dan gaat het hard. Ik voelde mij achteraf zo dom dat ik het zo had laten verwateren! Ik heb nu 2 vriendengroepen en een aantal losse vriendinnen. Meer dan genoeg.

Waar ik mijn vrienden heb ontmoet: opleidingen, werk, hobby's (verenigingen), sportvereniging, viavia en op hyves/fb weer oude vrienden opgerakeld. Klinkt dus heel cliché, maar meld je aan bij een sportclub of hobbyvereniging. Dan heb je in ieder geval al een gespreksonderwerp en gezamelijke passie. En is het geen mogelijkheid om je vriendinnen die wat verder weg wonen op te zoeken 's avonds? Dat je bijvoorbeeld 1x per week bij één van je vriendinnen langs gaat. Oh, en nog een tip! Als je mensen hebt gesproken ergens en het klikte wel, voeg ze dan toe op facebook. Daar kun je verder praten, liken en dat soort dingen. Dan is het ook een stuk makkelijker om contact op te bouwen.
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 05 Sep 2013 07:45

Re: Geen vriendinnen..

Voor mij is dit ook heel herkenbaar. Ik heb wel vriendinnen gehad, maar toen ik op kamers ging is dat allemaal verwaterd. Tijdens mijn studie heb ik ook wel veel mensen leren kennen, maar toen ik een wat mindere periode had en totaal geen behoefte had aan mensen om me heen zijn ook die mensen weggevallen. En nu heb ik dus eigenlijk vrijwel geen vrienden.

Ik heb ook geen idee hoe ik dit moet doorbreken. Ik onderneem genoeg sociale dingen. Ik zit bij een sportclubje, waar ik eigenlijk niet echt aansluiting heb met veel mensen, en ik volg zo nu en dan een hobby-gerelateerde cursus, maar ik hou er nooit vriendschappelijke contacten aan over.

Vaak genoeg heb ik gedacht dat het echt aan mij ligt. Ik ben inderdaad sociaal niet de meest sterke persoon, maar ik ben ook niet niet-sociaal (wat ik wel vaak heb gedacht). Mijn vriend zegt altijd zo mooi dat ik altijd de "verkeerde" mensen ben tegengekomen. Ik vind het wel jammer dat ik bij niemand, behalve mijn vriend dan, mijn ei kwijt kan.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 05 Sep 2013 18:39

Re: Geen vriendinnen..

Ja ook herkenbaar.
Ik heb vriendinnen maar die wonen verder weg. Verder heb ik ook wel wat vriendinnen in de buurt maar het contact houden vind ik heel moeilijk. Vooral vriendinnen combineren met gezin, werk, studie, huishouden enz enz enz vind ik lastig. En dan gaan vriendschappen verwateren en kom je tot de ontdekking dat je het best mist!
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Sep 2013 19:11

Re: Geen vriendinnen..

Het lijkt mij heel eenzaam om (bijna) geen vriendinnen te hebben. Waarom gebruik je dit forum niet alleen als klankbord maar ook als manier om aam vriendinnen te komen? Plaatst een oproep in het Meet&Greet tooic, er zijn vast meiden die weleens willen meeten. Er zijn hier al zoveel vriendschappen ontstaan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Sep 2013 19:11

Re: Geen vriendinnen..

Lady schreef:Het lijkt mij heel eenzaam om (bijna) geen vriendinnen te hebben. Waarom gebruik je dit forum niet alleen als klankbord maar ook als manier om aan vriendinnen te komen? Plaatst een oproep in het Meet&Greet topic, er zijn vast meiden die weleens willen meeten. Er zijn hier al zoveel vriendschappen ontstaan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 06 Sep 2013 06:47

Re: Geen vriendinnen..

Lady schreef:Het lijkt mij heel eenzaam om (bijna) geen vriendinnen te hebben. Waarom gebruik je dit forum niet alleen als klankbord maar ook als manier om aam vriendinnen te komen? Plaatst een oproep in het Meet&Greet tooic, er zijn vast meiden die weleens willen meeten. Er zijn hier al zoveel vriendschappen ontstaan!


Ik weet niet of het voor de TO ook geldt, maar echt heel eenzaam voel ik me niet. Het gevoel van eenzaamheid komt echt in periodes. Nu in de zomermaanden kan ik me goed alleen vermaken, en dat vind ik ook echt heerlijk. Ik ben ook wel graag op mezelf. In de winter voel ik me eerder wat eenzamer.

Het is mij ook opgevallen dat er wel vriendschappen ontstaan, en dat is ook wel mooi. Toch zou ik niet zo snel een oproepen plaatsen als "vriendin gezocht", ik voel me daar dan toch een beetje ongemakkelijk bij ofzo. Of ik denk dan weer heel negatief van "wie zou mij nou willen meeten?"
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 11:26

Re: Geen vriendinnen..

Ik herken het gedeeltelijk. Heb een handjevol vriendinnen, maar die zie ik geen van alleen wekelijks ofzo. Een vriendin woont ver weg, één vriendin is chronisch ziek, één vriendin zie ik denk ik 1 keer in de drie maanden en mijn beste vriendin zie ik wel wat regelmatiger, maar nu ook wat minder omdat ze net is gaan samenwonen enzo.

Op zich vind ik het prima zo, ik ben ook meer een einzelganger en vermaak me uitstekend. Maar inderdaad zoals gezegd werd in vakantieperiodes of dat er een aantal weekenden achter elkaar 'leeg' zijn, dan mis ik het soms wel om wat meer mensen om me heen te heen te hebben met wie ik wat leuks zou kunnen gaan doen.
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 12:48

Re: Geen vriendinnen..

Deels herkenbaar. Ik heb één hele goede vriendin in de buurt en mijn 2 andere beste vriendinnen ken ik van 't forum en die wonen in Friesland en in de buurt van Rotterdam; niet heel makkelijk dus..

Maar, staat wel tegenover, dat de meiden die ik van 't forum ken (ook een paar naast de 2 eerder genoemde, hoor) wel altijd voor me klaar staan. Oké, 't is dan via FB of via de telefoon, maar toch. Kan wel m'n verhaal kwijt en krijg wel tips en adviezen en ze betekenen heel veel voor me!

Je kan dus meer vinden, dan vermaak op dit forum ;)
<<

Artemis

Bericht 07 Sep 2013 13:05

Re: Geen vriendinnen..

Bazinga schreef:Deels herkenbaar. Ik heb één hele goede vriendin in de buurt en mijn 2 andere beste vriendinnen ken ik van 't forum en die wonen in Friesland en in de buurt van Rotterdam; niet heel makkelijk dus..

Maar, staat wel tegenover, dat de meiden die ik van 't forum ken (ook een paar naast de 2 eerder genoemde, hoor) wel altijd voor me klaar staan. Oké, 't is dan via FB of via de telefoon, maar toch. Kan wel m'n verhaal kwijt en krijg wel tips en adviezen en ze betekenen heel veel voor me!

Je kan dus meer vinden, dan vermaak op dit forum ;)

Ja, maar je hebt toch ook niet alleen vriendinnen om je verhaal kwijt te kunnen?

Ik vind het ook niet zo gek als mensen zeggen 'ik heb geen vriendinnen, ik kan bij niemand mijn verhaal kwijt, niemand steunt me' dat ze dan geen vriendinnen hebben. Dat is meteen zo'n beroep op mensen, dat ze voor je klaar moeten staan. In mijn beleving bouwt zoiets op, ga je eerst eens wat dingen doen, spreek je eens af, en dan na een tijd ben je vriendinnen en kun je bij elkaar terecht. Maar dan nog, ik heb in de eerste plaats vriendinnen om het gewoon leuk med te hebben, en natuurlijk steun je elkaar, maar als je alleen maar aan het steunen bent en klaagzangen hoort, dan ben ik ere gauw klaar mee.

Ik heb overigens een hele goede vriendin van het vivaforum, van een oproepje. Er was een oproepje voor mensen in mijn woonplaats, ik heb daarop geageerd, met een groepje wat afgesproken, met 4 van de 6 klikte het niet, met 2 ben ik een tijd vriendinnen geweest, 1 vriendschap is later alsnog doodgebloed.

Ik heb juist behoefte aan mensen die in de buurt wonen, die eens langskomen, waar je eens mee kunt borrelen, dat werk.

Nu is het gekke dat ik helemaal niet zo'n grote sociale kring heb, maar gisteren leerde ik iemand kennen die ik al wel een rijd op een afstand zag, alleen nooit mee gepraat. En die zei juist 'jij kent iedereen een staat nooit in je eentje, in mijn ogen zit jij er helemaal tussen' terwijl ik in mijn ogen een beetje apart sta en weinig sociale contacten heb. Kwestie van perspectief kennelijk.
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 13:13

Re: Geen vriendinnen..

Nee, snap ik, maar 't is wel iets dat TO mist, volgens mij.

En met vriendinnen op afstand, is 't wel 't meest prettige eraan. Hoewel ik ook hele onzinverhalen heb hoor, haha. Joanie van hier is echt één van m'n beste vriendinnen, omdat we hele avonden kunnen lullen over katten en onzin, maar ook hele serieuze gesprekken kunnen hebben. We kijken samen films of series en de afstand zit me niet dwars of zo.
<<

Anoniem7

Bericht 07 Sep 2013 15:41

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb ook niet echt vriendinnen. In mijn geval is het niet zo dat ik het mis om bij iemand m'n ei kwijt te kunnen, want dat kan ik bij een aantal anderen in m'n omgeving wel, en inzet bijzonder bij m'n vriend. Maar ik mis af en toe wel dat echte 'meiden-/vrouwengekeutel'. Meidengekeutel vind ik trouwens een leuker woord dan vrouwengekeutel, maar bij meidengekeutel ben ik weer bang dat mensen denken dat ik van giechelige pyamaparty's compleet met maskertjes hou waar alleen maar over Justin Bieber gepraat wordt :razz: Ik bedoel dus meer de humor en lol tussen vrouwen onder elkaar.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 15:57

Re: Geen vriendinnen..

Inderdaad, ik kan m'n verhaal wel kwijt bij mensen, maar mis af en toe mensen met wie je ff snel een bakkie kunt doen (dat klinkt heel erg huisvrouwerig, zo bedoel ik het niet) of even mee kan shoppen ofzo.
<<

Anoniem73

Bericht 07 Sep 2013 16:53

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb hier in de stad eigenlijk ook maar 1 vriendin. De rest woont ver weg. Ik voel me echt niet eenzaam. Heb leuke buren/straat, veel familie, eigen gezin en schoolvriendinnen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 07 Sep 2013 18:06

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb weinig/geen hele naaste vriendinnen. Op de middelbare school had ik een enorme vriendengroep. Dat is voor het grootste deel verwaterd. Wel heb ik contact gehouden met 2 jongens: Met de een zat ik op dansles en de ander kwam ik jaren erna weer tegen op de verjaardag van die danspartner en daar ben ik toen ook mee gaan sporten (eerst squashen, erna jarenlang wandklimmen). Deze gasten ken ik nu dus 18 jaar en dat zijn echt mijn beste maatjes. De een zie ik elke week nog steeds met dansen, de ander misschien eens per maand. Hij heeft ook een vriendin waar ik nu ook redelijk goede band mee heb.
Ik ben eigenlijk een allemansvriend, maar mijn "probleem" is, dat ik mensen niet dichtbij laat komen. Ik laat niet het achterste van mijn tong zien... Ik ben een einzelgänger geworden, die het allemaal "prima" alleen kan. Ik ben zo geworden na het overlijden van mijn zus (ik was 16 en niemand kon wat met me, vriendinnenn waren totaal met andere dingen bezig), ik weet en zie het allemaal, maar om er echt iets aan te veranderen is lastig...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bolletjewol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 06 Sep 2013 18:01

Bericht 07 Sep 2013 21:46

Re: Geen vriendinnen..

Ik herken het ook. Ik heb eigenlijk maar 2 vriendinnen, waarvan er maar 1 in de buurt woont. De ander woont op 30 minuten met de auto. Ik weet dat dat geen wereldreis is, maar toch ga je niet zomaar 's avonds even een kopje thee drinken. En daarnaast woon ik ook nog alleen, dus ik heb ook geen vriend om tegen aan te praten als ik uit mijn werk kom.

Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt de verkeerde keuzes gemaakt te hebben, dat denkt ik ook nog regelmatig. Maar aan de andere kant heeft iemand ooit tegen mij gezegd: "vrienden heb je voor een bepaalde periode in je leven" en dat vind ik wel een mooie gedachte. Het is natuurlijk niet voor niets dat een vriendschap verwaterd. Je komt in een andere fase in je leven en gaat beiden een andere kant op, daar kun je niets aan veranderen. Dat zou het moment moeten zijn dat er nieuwe vriendschappen ontstaan, maar dat gaat niet meer zo makkelijk als op school. Het kost mij in ieder geval een stuk meer moeite en energie.

Ik heb me nu voorgenomen om weer naar de sportschool te gaan en dan vooral groepslessen te gaan volgen. Hopelijk kom ik dan regelmatig dezelfde mensen tegen, dat maakt een praatje aanknopen toch wat makkelijker. Iemand nog andere tips om nieuwe mensen te leren kennen?
<<

anoniem196

Bericht 10 Sep 2013 07:16

Re: Geen vriendinnen..

Het is ook moeilijk om nieuwe vriendinnen te vinden.
Misschien kan je op een sportclub leuke meiden ontmoeten?
Of een oproepje op het forum?
<<

anoniem196

Bericht 10 Sep 2013 07:26

Re: Geen vriendinnen..

snoezel schreef:Ik heb weinig/geen hele naaste vriendinnen. Op de middelbare school had ik een enorme vriendengroep. Dat is voor het grootste deel verwaterd. Wel heb ik contact gehouden met 2 jongens: Met de een zat ik op dansles en de ander kwam ik jaren erna weer tegen op de verjaardag van die danspartner en daar ben ik toen ook mee gaan sporten (eerst squashen, erna jarenlang wandklimmen). Deze gasten ken ik nu dus 18 jaar en dat zijn echt mijn beste maatjes. De een zie ik elke week nog steeds met dansen, de ander misschien eens per maand. Hij heeft ook een vriendin waar ik nu ook redelijk goede band mee heb.
Ik ben eigenlijk een allemansvriend, maar mijn "probleem" is, dat ik mensen niet dichtbij laat komen. Ik laat niet het achterste van mijn tong zien... Ik ben een einzelgänger geworden, die het allemaal "prima" alleen kan. Ik ben zo geworden na het overlijden van mijn zus (ik was 16 en niemand kon wat met me, vriendinnenn waren totaal met andere dingen bezig), ik weet en zie het allemaal, maar om er echt iets aan te veranderen is lastig...


Snoezel, je bent een super lieve vriendin. We zien elkaar maar 1 of 2 keer per jaar.
Maar je staat altijd voor meklaar.
We Appen elke dag. Over het weer,onze meiden, als we een probleem hebben of ergens mee zitten. Ik.vind het fijn dat.je er voor me bent. Volgende maand lekker samen een dagje weg. :cheering:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Sep 2013 11:03

Re: Geen vriendinnen..

Ik had vroeger ook niet echt vriendinnen. Nu echter heb ik een hele close en (voor mij) grote vriendinnenclub. De meeste zie ik 1x per maand, andere iets vaker en sommige 2x per jaar. Ze staan stuk voor stuk voor me klaar en ze weten dat ze me ook altijd wakker kunnen bellen en al moet ik dan 2 uur reizen, ik kom. De groepsapp is daarbij ook altijd zeer vermakelijk en weet ik toch wat er allemaal gebeurt ookal woon ik het verste weg. Ik weet nu nog meer wat ik gemist heb en mijn vriendinnen zijn mij echt heel erg dierbaar.

en niet omdat het allemaal serieuze gesprekken zijn, maar juist omdat ik met ze kan dollen en ze me accepteren voor wie ik ben, wat ik doe, met me lachen en met me huilen. Eigenlijk zit ik gewoon in een hele goede polygame relatie met mijn vriendinnen haha.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 10 Sep 2013 17:55

Re: Geen vriendinnen..

Ik heb inmiddels een stap in de goede richting gezet; ik ga op tennisles!

En wat er al gezegd werd, ik mis het wel eens om gewoon bij iemand m'n ei kwijt te kunnen of om eens e en avondje ergns anders heen te gaan.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 10 Sep 2013 19:01

Re: Geen vriendinnen..

MissKnutsel schreef:
snoezel schreef:Ik heb weinig/geen hele naaste vriendinnen. Op de middelbare school had ik een enorme vriendengroep. Dat is voor het grootste deel verwaterd. Wel heb ik contact gehouden met 2 jongens: Met de een zat ik op dansles en de ander kwam ik jaren erna weer tegen op de verjaardag van die danspartner en daar ben ik toen ook mee gaan sporten (eerst squashen, erna jarenlang wandklimmen). Deze gasten ken ik nu dus 18 jaar en dat zijn echt mijn beste maatjes. De een zie ik elke week nog steeds met dansen, de ander misschien eens per maand. Hij heeft ook een vriendin waar ik nu ook redelijk goede band mee heb.
Ik ben eigenlijk een allemansvriend, maar mijn "probleem" is, dat ik mensen niet dichtbij laat komen. Ik laat niet het achterste van mijn tong zien... Ik ben een einzelgänger geworden, die het allemaal "prima" alleen kan. Ik ben zo geworden na het overlijden van mijn zus (ik was 16 en niemand kon wat met me, vriendinnenn waren totaal met andere dingen bezig), ik weet en zie het allemaal, maar om er echt iets aan te veranderen is lastig...


Snoezel, je bent een super lieve vriendin. We zien elkaar maar 1 of 2 keer per jaar.
Maar je staat altijd voor meklaar.
We Appen elke dag. Over het weer,onze meiden, als we een probleem hebben of ergens mee zitten. Ik.vind het fijn dat.je er voor me bent. Volgende maand lekker samen een dagje weg. :cheering:


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Goed voorbeeld van hoe fijn dit forum is en dat je hier echt lieve vriendinnetjes tegen kan komen... Helaas wonen wij vrij ver uit elkaar, zou graag vaker gewoon kopje thee komen doen..
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers