Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem19

Bericht 16 Dec 2013 13:44

Re: Boer zoekt vrouw

Marin schreef:Haha Majira, ik zat bij de brieven ook op te letten of ik jouw brief voorbij zag komen, maar helaas.

Ik vind die Saskia met die bril die goed Frans spreekt echt het allerleukst bij hem. Dat zie ik wel zitten.

Ik vond die Johan het ook wel leuk doen. Ik had hem echt veeeel meer awkward rondom vrouwen verwachten, maar hij was eigenlijk best een smooth talker. Ok, niet mijn type vent, maar voor die vrouwen... volgens mij voelden ze zich echt gevleid door hem. Of ie het echt meent is nog de vraag, maar nee, geloof dat hij wel een oprechte kerel is.

Ik vind die Wim dan eerder beetje een gluiperd. Maar ach, die zit er ook elk seizoen in. Dat hoort!


Wow hallo, die Johan/Johen! Ging ie ineens een beetje smooth lopen doen :P Ik vond hem leuker verlegen geloof ik haha. Ik zei gister nog tegen mijn vriend, soms vind ik die mensen bij boer zoekt vrouw echt zo sexloos en dan komt daar zo'n vrouw en die is helemaal hoteldebotel (hij is zooooo leuk hihihi). Ik vind dat echt hartverwarmend aan dit programma.

Saskia vond ik ook het leukst. Ook hoe ze reageerde toen ze gebeld werd (en hij weer hetzelfde grapje ging herhalen :P).
<<

Anoniem315

Bericht 16 Dec 2013 13:47

Re: Boer zoekt vrouw

Majira, ik heb ook goed zitten loeren of ik jouw brief zag, maar helaas.. :nopompom:

Ik vind Johan zo schattig, lief en bescheiden.

En die mannen van Aletta... Jeetje, wat een geitenbreiers zaten daar bij zeg. Ik denk dat ze wel een goede keuze heeft gemaakt. Al heb ik niet het idee dat ze met iemand echt een relatie zal gaan krijgen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Dec 2013 14:34

Re: Boer zoekt vrouw

vind die Judith van Jos echt een leuke meid, denk wel 'wat moet zij met Jan..' vind hem echt 10x niks(tot nu toe)

haha ook ik heb gekeken of ik majira voorbij zag komen met een foto /brief had wel goed gegokt wat betreft zijn meiden

die vent met dat vieze sikje haha wat moet ze daar nou mee, hoe oud is die man?
had zeker wel gedacht dat die 2 kale mee gingen en beter die langharige dude en die andere freakshow thuis laten
betwijfel ook of er bij haar wel iets uitgroeit tot een relatie

die blonde van Wim twijfelt ook nog eens .. die opmerking van die andere vrouw van Wim(ook met krullen) "Oh de rokers!"

Johenneke :P vind wel een leuk vrouwke
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 14:35

Re: Boer zoekt vrouw

expressob schreef:vind die Judith van Jos echt een leuke meid, denk wel 'wat moet zij met Jan..' vind hem echt 10x niks(tot nu toe)

:bounce:
<<

Anoniem19

Bericht 16 Dec 2013 14:41

Re: Boer zoekt vrouw

Mijn vriend en ik hadden een hele theorie over Judith :P We denken dat zij zo'n meisje is die altijd van die snelle advocaten jongens aantrekt, een corps meisje (helemaal niet slecht bedoeld maar dat was het idee), en dat ze zelf eigenlijk helemaal niet zo is, dat heeft ze nu wel gezien. Ze wil een gezinnetje en een nuchtere vent en niet zo'n kakker die geen aandacht voor haar heeft en langer voor de spiegel staat als zij. Zij wil gewoon stamppot andijvie en met haar laarzen aan de stal in. En toen zag ze Jan :dance: Et voila.

Ik moet dan altijd denken aan Wietse en Neeltje, dat was ook zo'n "soort" meisje en die zijn super gelukkig! Hippe nette meisjes kunnen best gelukkig worden met boeren :P
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 14:50

Re: Boer zoekt vrouw

Darcy schreef:Ik moet dan altijd denken aan Wietse en Neeltje, dat was ook zo'n "soort" meisje en die zijn super gelukkig! Hippe nette meisjes kunnen best gelukkig worden met boeren :P

:yes: :yes: :yes:
<<

Anoniem106

Bericht 16 Dec 2013 15:05

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:
Darcy schreef:Ik moet dan altijd denken aan Wietse en Neeltje, dat was ook zo'n "soort" meisje en die zijn super gelukkig! Hippe nette meisjes kunnen best gelukkig worden met boeren :P

:yes: :yes: :yes:

:D
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Dec 2013 15:15

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:
expressob schreef:vind die Judith van JAN echt een leuke meid, denk wel 'wat moet zij met [b]JAN..[/b]' vind hem echt 10x niks(tot nu toe)

:bounce:


:laughcry:
edit nogmaals godsamme moet natuurlijk JAN zijn had weer Jos ingevuld haha
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 15:16

Re: Boer zoekt vrouw

expressob schreef:
Rush schreef:
expressob schreef:vind die Judith van Jos echt een leuke meid, denk wel 'wat moet zij met [b]JOS..[/b]' vind hem echt 10x niks(tot nu toe)

:bounce:


:laughcry:

Judith hoort toch bij Jan? :laughcry:
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 15:16

Re: Boer zoekt vrouw

Hahahah. Ik zag het nog net, lekker puh!

Goedemiddag!!!
<<

Anoniem19

Bericht 16 Dec 2013 15:17

Re: Boer zoekt vrouw

:khaha:
<<

Anoniem57

Bericht 16 Dec 2013 15:49

Re: Boer zoekt vrouw

Mijn vriend zei gisteren 'hoe oud is die Jos?', toen ik 24 zei, rolde hij bijna van het bed af. Hij had hem minstens 34 verwacht. En die blonde Barbie zag hij zelf wel zitten :laughcry:. Ik vind die Willemijn het leukst bij Jos!

Wim vind ik idd een beetje een gluiperd. Kan er niet meer over zeggen haha

Die Johan vind ik echt fantastisch leuk en lief haha, met zijn 'Waarom ben je alleen? Als jij je hand opsteekt komen ze toch van alle kanten aanrennen?', zo grappig!
<<

Anoniem193

Bericht 16 Dec 2013 15:55

Re: Boer zoekt vrouw

Jan is tof, Johan is lief, Jos krijg ik geen hoogte van, Aletta is ongeïnteresseerd en Wim vind zichzelf te leuk.
<<

Anoniem12

Bericht 16 Dec 2013 15:56

Re: Boer zoekt vrouw

Wim vindt Wim leuk. Wat hij verwachte van de liefde??

Iemand die administratie kon doen...
<<

Anoniem198

Bericht 16 Dec 2013 19:25

Re: Boer zoekt vrouw

Vond het wel opvallend dat die Jos zei toen hij de brieven kreeg zei dat hij niet perse voor het uiterlijk ging.
(Van een mooi bord kan je niet eten) En uiteindelijk wel voor alle mooie/leuke meiden koos.

Lijkt mij dat als je zoveel brieven krijg je eerst kijkt of de foto je aanspreekt en dan pas de brief gaat lezen.
Zonde als er een leuke brief tussen zit en het uiterlijk je niet aanspreekt :laughcry:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Dec 2013 20:56

Re: Boer zoekt vrouw

Victoria schreef:Vond het wel opvallend dat die Jos zei toen hij de brieven kreeg zei dat hij niet perse voor het uiterlijk ging.
(Van een mooi bord kan je niet eten) En uiteindelijk wel voor alle mooie/leuke meiden koos.

Lijkt mij dat als je zoveel brieven krijg je eerst kijkt of de foto je aanspreekt en dan pas de brief gaat lezen.
Zonde als er een leuke brief tussen zit en het uiterlijk je niet aanspreekt :laughcry:


zo zou ik het ook doen... eerst kijken en dan pas lezen ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Dec 2013 21:18

Re: Boer zoekt vrouw

Is ie weer: http://giel.vara.nl/rubrieken/bzv-in-60-sec/

:lol: Ik lach me altijd dood hierom, heerlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Dec 2013 22:16

Re: Boer zoekt vrouw

hahahaha ja goed he
<<

Anoniem20

Bericht 22 Dec 2013 22:08

Re: Boer zoekt vrouw

Hoe die franse meid 3 kussen geeft....bizar
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 22 Dec 2013 22:22

Re: Boer zoekt vrouw

juani schreef:Hoe die franse meid 3 kussen geeft....bizar

Hahaha ja viel mij ook op, het irriteerde mij gelijk :wink:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Dec 2013 22:39

Re: Boer zoekt vrouw

Ja mij ook, vind haar deze aflevering ook niet meer zo leuk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem171

Bericht 22 Dec 2013 23:34

Re: Boer zoekt vrouw

Jan (wat is hij stilletjes) en Judith vind ik een leuk stelletje.
Wim woont echt prachtig en vind ik denk het beste bij Janne passen (goed dat ze door had dat zij te aanwezig was).
Aletta is volgens mij alleen geïnteresseerd in geiten en niet in mannen.
Johan en die vrouw met langere haar vond ik wel bij elkaar passen.
En Jos en het meisje uit Frankrijk zie ik wel een setje worden.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Dec 2013 09:08

Re: Boer zoekt vrouw

Nana schreef:Jan (wat is hij stilletjes) en Judith vind ik een leuk stelletje.
Wim woont echt prachtig en vind ik denk het beste bij Janne passen (goed dat ze door had dat zij te aanwezig was).
Aletta is volgens mij alleen geïnteresseerd in geiten en niet in mannen.Johan en die vrouw met langere haar vond ik wel bij elkaar passen.
En Jos en het meisje uit Frankrijk zie ik wel een setje worden.


:lol: Haha hier moest ik hardop om lachen!
Ik vergeet steeds BZV te kijken op zondag, zo dom!
<<

Anoniem12

Bericht 23 Dec 2013 09:09

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond Aletta wel leuk in het eerste stuk, maar toen ze 'haar' mannen ging vergelijken met de vrijwilligers van een aantal jaar geleden vond ik het wel stom.

Het was toen gezellig en nu is het ook gezellig. Ja hallo, deze mannen komen niet voor de geiten, ze komen voor jou!
<<

Anoniem19

Bericht 23 Dec 2013 09:25

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind Jan echt niet meer leuk (sorry Rush :P). Hij heeft echt het inlevingsvermogen van een koe.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers