Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe naam?

<<

Nyx

Bericht 06 Sep 2013 19:23

Re: Nieuwe naam?

Zoals ik het heb begrepen heeft de nieuwe Aggi de naam van de oude Aggi 'gestolen'. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Zoiets.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Sep 2013 19:24

Re: Nieuwe naam?

Waar is de oude Aggi dan? Wil de echte Aggi opstaan?
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 06 Sep 2013 20:14

Re: Nieuwe naam?

Ik heb gewoon mijn naam gehouden, vind het maar lastig al die naamsveranderingen.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 20:46

Re: Nieuwe naam?

Nyx schreef:Zoals ik het heb begrepen heeft de nieuwe Aggi de naam van de oude Aggi 'gestolen'. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Zoiets.


Een nieuwe Aggi? Lijkt me niet, want ze heeft precies hetzelfde onderschrift, een zoon die op dezelfde dag is geboren en ze heeft op het oude forum ook gezegd dat ze zich hier heeft aangemeld.. Ze is gewoon dezelfde hoor! :cheering:
<<

Nyx

Bericht 06 Sep 2013 20:48

Re: Nieuwe naam?

Elliot schreef:
Nyx schreef:Zoals ik het heb begrepen heeft de nieuwe Aggi de naam van de oude Aggi 'gestolen'. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Zoiets.


Een nieuwe Aggi? Lijkt me niet, want ze heeft precies hetzelfde onderschrift, een zoon die op dezelfde dag is geboren en ze heeft op het oude forum ook gezegd dat ze zich hier heeft aangemeld.. Ze is gewoon dezelfde hoor! :cheering:


Dank je voor de opheldering. Moest me tijdens het aangeven dat ze hier was al inhouden. Want ik vind het eigenlijk not done om andermans naam in te pikken. Maar dat bleek dan niet het geval.

Het kwam echt over alsof de naam Aggi vrij was en ze hem daarom maar had ingepikt.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 20:49

Re: Nieuwe naam?

Famke schreef:
Bazinga schreef:
Elliot schreef:Haha nee, ik heb alles in de gaten! Elliot Holmes! En Rush is Dr. Watson.


Jullie hebben gewoon kantoorbanen! :p


zeg, dat heb ik ook en ik heb niet de hele dag de tijd om te forummen. ;)

Wees blij haha. Komkommertijd op het werk suckt echt bigtime.
<<

Anoniem1

Bericht 06 Sep 2013 20:55

Re: Nieuwe naam?

Rush; ik heb nu ook een beetje geluk dat we net verhuisd zijn. Ik kon vandaag de hele dag achterstallige reserveringen wegwerken, dan gaat de tijd wel snel. En zo komt er steeds wel iets bij wat in de verhuisperiode is blijven liggen. Er zijn vaak ook dagen dat ik helemaal niks te doen heb. En daar is inderdaad niks aan.
Voordeel is ook dat ik bij een zorginstelling werk, nooit echt heel erg vakantierust natuurlijk.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 20:59

Re: Nieuwe naam?

Nyx schreef:
Elliot schreef:
Nyx schreef:Zoals ik het heb begrepen heeft de nieuwe Aggi de naam van de oude Aggi 'gestolen'. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Zoiets.


Een nieuwe Aggi? Lijkt me niet, want ze heeft precies hetzelfde onderschrift, een zoon die op dezelfde dag is geboren en ze heeft op het oude forum ook gezegd dat ze zich hier heeft aangemeld.. Ze is gewoon dezelfde hoor! :cheering:


Dank je voor de opheldering. Moest me tijdens het aangeven dat ze hier was al inhouden. Want ik vind het eigenlijk not done om andermans naam in te pikken. Maar dat bleek dan niet het geval.

Het kwam echt over alsof de naam Aggi vrij was en ze hem daarom maar had ingepikt.



Maar sowieso is die Aggi kwestie beetje raar. Vond haar reactie op het oude forum ook al heel typisch:

Aggi: Jammer lees van een ander forum... nou dan kan ik dus nog maar heel kort meelezen schrijven, omdat deze uit de lucht gaat. Hoop dat die net zo leuk is voor jullie.

En daarop zeiden meerderen (waaronder ik) van huh je kan toch gewoon mee gaan? En toen zei ze dat ze zich had aangemeld. Zal wel gewoon Aggi zijn dan. Je kunt natuurlijk niet doen alsof je anoniem bent, als je ook die naam weer kiest ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2013 21:06

Re: Nieuwe naam?

Ja, de zaak-Aggi vond ik ook al hoogst merkwaardig.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 21:10

Re: Nieuwe naam?

Dat is raar, Marin.

Ik heb mijn oude naam weer, heb een paar dagen een andere naam gehad, maar ik kan daar niet aan wennen.
<<

Anoniem57

Bericht 06 Sep 2013 22:02

Re: Nieuwe naam?

Dank je Sanne, ik namelijk ook echt niet.
Ik moest steeds denken aan een wild, ordinair sexbeest (Carmen Elektra) terwijl jij een bloedmooie, spontane vrouw bent (kan je alsnog een sexbeest zijn hoor, daar niet van!)
<<

Anoniem173

Bericht 06 Sep 2013 22:09

Re: Nieuwe naam?

Is alibi stuiterbal? Die mis ik nog?
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 22:22

Re: Nieuwe naam?

Parel schreef:Dank je Sanne, ik namelijk ook echt niet.
Ik moest steeds denken aan een wild, ordinair sexbeest (Carmen Elektra) terwijl jij een bloedmooie, spontane vrouw bent (kan je alsnog een sexbeest zijn hoor, daar niet van!)


Haha, dat vind ik wel een heel lief compliment.
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 22:28

Re: Nieuwe naam?

Atelier Madame schreef:Is alibi stuiterbal? Die mis ik nog?


Nope
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 22:28

Re: Nieuwe naam?

Atelier Madame schreef:Is alibi stuiterbal? Die mis ik nog?



In haar nieuwe naam staat dat ze voorheen stuiter was, maar niet alibi
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 22:36

Re: Nieuwe naam?

Oh hahahaha Celine dat heb je zeker net in je onderschrift gezet! Ik kwam er maar niet achter wie je was.
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 22:39

Re: Nieuwe naam?

Marin schreef:Oh hahahaha Celine dat heb je zeker net in je onderschrift gezet! Ik kwam er maar niet achter wie je was.

Ja klopt. Dan was ik toch wel een beetje anoniem want dacht eigenlijk dat de meeste wel wisten wie ik was.
Vandaar dat ik het ook erin heb gezet omdat Luce dat wel zo makkelijk vond :yes:
<<

Nyx

Bericht 06 Sep 2013 22:43

Re: Nieuwe naam?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Alibi. Want het is volgens mij iemand vanuit de mamagrot.

Celine, dat heb ik nu pas door.

Aggi kwestie blijft vreemd.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Sep 2013 08:05

Re: Nieuwe naam?

Nog meer vreemde dingen over Aggi, ze typte in dit topic eerst: Ik ben nieuw hier, en een aantal pagina's later zegt ze: Ik ben gewoon weer Aggi, want die was nog niet in gebruik.. Ik ben het spoor helemaal bijster dames!
<<

Anoniem193

Bericht 07 Sep 2013 08:36

Re: Nieuwe naam?

Nyx, ik ben de laatste 2,5 jaar niet veel meer in de mamagrot geweest ;)
<<

Anoniem7

Bericht 07 Sep 2013 08:47

Re: Nieuwe naam?

Ik hou helemaal niet van dat geheimzinnige gedoe, dat oude forum is straks weg, niemand die jullie na kan trekken. Heeft dit meer te maken met het genieten van al die vragen wie je nou bent, ofzo?
<<

Anoniem193

Bericht 07 Sep 2013 10:15

Re: Nieuwe naam?

Nee hoor, ik ga alleen niet van de daken schreeuwen wie ik ben.
Mag toch wel antwoorden op een vraag die gesteld wordt?
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 07 Sep 2013 10:46

Re: Nieuwe naam?

Zelfde naam, wel andere avatar :)
<<

Anoniem7

Bericht 07 Sep 2013 14:38

Re: Nieuwe naam?

Niet alleen tegen jou hoor, maar gewoon in z'n algemeenheid. Zelfs forummers met wie ik zo nu en dan whatsapp die via whatsapp aangeven een nieuwe naam te hebben maar het liever stil te willen houden. Zó verschrikkelijk geheimzinnig, dat ik denk: waaróm? Onder de oude forumnamen staan op dit forum geen posts, straks is het oude forum weg, dus ik snap die geheimzinnigheid gewoon totaal niet. Het is al verwarrend genoeg dat iedereen een andere naam heeft, los van die geheimzinnigheid.

Maar nogmaals Alibi, niet alleen tegen jou.
<<

Anoniem4

Bericht 07 Sep 2013 15:01

Re: Nieuwe naam?

Maple schreef:Niet alleen tegen jou hoor, maar gewoon in z'n algemeenheid. Zelfs forummers met wie ik zo nu en dan whatsapp die via whatsapp aangeven een nieuwe naam te hebben maar het liever stil te willen houden. Zó verschrikkelijk geheimzinnig, dat ik denk: waaróm? Onder de oude forumnamen staan op dit forum geen posts, straks is het oude forum weg, dus ik snap die geheimzinnigheid gewoon totaal niet. Het is al verwarrend genoeg dat iedereen een andere naam heeft, los van die geheimzinnigheid.

Maar nogmaals Alibi, niet alleen tegen jou.


Maar wat maakt het uit dat je niet weet wie wie is? Ik vind het eigenlijk wel grappig, voelt net als vroeger. Gaandeweg kom je er wel weer achter wie wie is. En van degenen met wie ik buiten het forum omga weet ik wel wie ze zijn.
Meelezers kunnen trouwens ook naar dit forum mee verhuizen, dus dan snap ik de naamswijziging wel.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers