Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Sep 2013 14:56

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Mensen die open schoenen dragen en dan hun voeten en teennagels niet verzorgen. Van die vieze dikke eelt of kalknagels ..
Juk bah :no:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 15:38

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Elliot schreef:
Joan schreef:- Fries accent.


Lieverd, ik wil je niet uit je droom helpen, maar je hoort bij jou toch ook wel een beetje dat je uit Friesland komt ;) Maar ik vind het wel schattig klinken bij je! :heart:


Ja, dat weet ik. Ik knap ook af op mezelf. :nopompom:
<<

Anoniem12

Bericht 07 Sep 2013 15:41

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Joan schreef:
Elliot schreef:
Joan schreef:- Fries accent.


Lieverd, ik wil je niet uit je droom helpen, maar je hoort bij jou toch ook wel een beetje dat je uit Friesland komt ;) Maar ik vind het wel schattig klinken bij je! :heart:


Ja, dat weet ik. Ik knap ook af op mezelf. :nopompom:

Ik heb anders ook wel een binnenpretje gehad om Elliot haar accent haha.

Dat echte Friese accent is idd verschrikkelijk. Jammer dat je op tv ook altijd van die extreme gevallen ziet/hoort. :thumbdown:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 07 Sep 2013 15:46

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Joan schreef:
Elliot schreef:
Joan schreef:- Fries accent.


Lieverd, ik wil je niet uit je droom helpen, maar je hoort bij jou toch ook wel een beetje dat je uit Friesland komt ;) Maar ik vind het wel schattig klinken bij je! :heart:


Ja, dat weet ik. Ik knap ook af op mezelf. :nopompom:


Ik heb geen hekel aan het Friese accent. Maar ik erger me op de 1 of andere manier wel altijd aan Doutzen hoe ze praat :silent:
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem17

Bericht 07 Sep 2013 15:46

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

HAHA mijn accent? Amsterdams?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 15:48

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Elliot schreef:HAHA mijn accent? Amsterdams?


Hahah ja! :D
<<

Anoniem17

Bericht 07 Sep 2013 15:49

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Hahaha sorry ;) op mijn werk praat iedereen Haags, dat is echt vreselijk!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Sep 2013 15:55

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Mensen die altijd te laat komen en dan met van die, naar mijn mening, smoesjes komen.
Bumperklevers. Mensen die altijd alles erger hebben meegemaakt als een ander. Mensen die heel luid gaan zitten telefoneren in de treincoupé en vast nog wel wat andere dingen, maar dit is wat ik nu zo kan bedenken.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 16:03

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Heh Amsterdams? Ik vind je helemáál niet Amsterdams klinken! Meer.. Haarlems of zo haha. ABN met een 'r'.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 07 Sep 2013 17:17

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Als iemand een vervelende stem heeft. Brr het heeft niet alleen met accent te maken, maar ook met de klankkleur. Maar ik moet zeggen dat ik in de regel een overduidelijk Fries accent toch wel het meest storend vind. Soms is het wel lastig, want ik kan de persoon dan ook heel vervelend gaan vinden, terwijl diegene niks kan doen aan die stem.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem44

Bericht 07 Sep 2013 17:23

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik vind een accent uit het oosten veel vervelender klinken, van die tukkers. Brrr :(
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Sep 2013 17:33

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik knap heel erg af op een slecht gebit. Heel erg, maar ik vind iemand dan al gelijk niet aardig meer.
<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 17:36

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Wat ik trouwens ook heel naar vind, van die smerige tuffers. Constant een beetje op de grond te kwijlen.. we zijn hier toch niet in India?
<<

Anoniem124

Bericht 07 Sep 2013 17:45

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Aaargh! Wat stom dat zoveel mensen afknappen op een zachte g! Dat zegt toch niks over een persoon? Wat oppervlakkig eigenlijk! Ik stop acuut weer met meetings hoor... :nopompom: .
Laatst gewijzigd door Anoniem124 op 07 Sep 2013 17:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem1

Bericht 07 Sep 2013 17:48

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

een zachte g is schattig!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 07 Sep 2013 17:57

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Vieze nagels
<<

Anoniem62

Bericht 07 Sep 2013 18:42

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Slechte hygiëne staat toch wel met stip op 1
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 07 Sep 2013 18:43

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Vind het juist leuk dat accent van Ilse. Vind het niet snel irritant ofzo.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 22:51

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Willemien schreef:Aaargh! Wat stom dat zoveel mensen afknappen op een zachte g! Dat zegt toch niks over een persoon? Wat oppervlakkig eigenlijk! Ik stop acuut weer met meetings hoor... :nopompom: .



Haha, ik zal er geen vriendschappen of relaties op stuk laten lopen hoor. Maar in de eerste instantie vind ik het niet aantrekkelijk. Overigens is praktisch alles wat hier genoemd wordt natuurlijk oppervlakkig. Iemand met een aandoening aan zijn gebit kan daar ook niks aan doen en kan daarbij een hartstikke leuk mens zijn bijvoorbeeld.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Sep 2013 07:19

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Famke schreef:een zachte g is schattig!

:cheering: Ik hou van jou!

Ja maar... dingen zoals hygiëne, slechte verzorgen, vaak kan je daar zelf wel iets aan doen. Aan mijn zachte g kan ik vrij weinig doen. Nouja, ik kan misschien wel heel veel moeite doen om die weg te krijgen, maar dan word ik hier uitgelachen. En dan kan ik nergens meer terecht, arme ik!
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 08:26

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Dat is waar. Maar ik lees meer dingen waar je soms niets aan kunt doen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Sep 2013 09:31

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Klopt, het was ook niet direct een reactie op jou, ik moest het gewoon even kwijt :)
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 09:39

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Haha, ok!
<<

Anoniem124

Bericht 08 Sep 2013 09:51

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Kenya schreef:
Willemien schreef:Aaargh! Wat stom dat zoveel mensen afknappen op een zachte g! Dat zegt toch niks over een persoon? Wat oppervlakkig eigenlijk! Ik stop acuut weer met meetings hoor... :nopompom: .



Haha, ik zal er geen vriendschappen of relaties op stuk laten lopen hoor. Maar in de eerste instantie vind ik het niet aantrekkelijk. Overigens is praktisch alles wat hier genoemd wordt natuurlijk oppervlakkig. Iemand met een aandoening aan zijn gebit kan daar ook niks aan doen en kan daarbij een hartstikke leuk mens zijn bijvoorbeeld.


Nouja ik vind slechte hygiëne oftewel stinken of vieze tanden wat anders dan een accent! Mensen die vies zijn, ja dat zegt vaak wel iets over iemands karakter en opvattingen terwijl dat bij een accent totaal niet het geval is. Dus daarom vind ik dat oppervlakkig.
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 09:54

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

ik vind er wel verschil in zitten of je bewust dialect praat (wat Ilse de Lange vaak lijkt te doen) of dat je onbewust gewoon met een accent praat. Het eerste kun je iets aan doen, het tweede niet.

Of is dit heel slecht uitgelegd?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers