Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


noten eten

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 06 Sep 2013 21:52

noten eten

Eet jij veel noten? En wat voor noten eet je dan? En eet je voor een speciale reden of gewoon omdat je ze lekker vindt?

Meer info over noten is ook prima.
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Sep 2013 22:53

Re: noten eten

Nee ik eet heel weinig noten. Hou er helemaal niet van. Maar ze schijnen wel redelijk gezond te zijn, er zitten goede vetten in. Een walnootje hier en daar vind ik nog wel lekker, maar daar houdt het eigenlijk bij op.
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 23:30

Re: noten eten

Ik eet eigenlijk vooral noten op verjaardagen, zelf koop ik ze zelden. Cashewnoten en pistachenootjes vind ik het lekkerst. Walnoten dan weer minder, daar krijg ik zo'n droge mond van.
<<

Anoniem4

Bericht 07 Sep 2013 06:35

Re: noten eten

Ja, ik ben gek op amandelen. Ongezouten cashewnoten eet ik af en toe ook. Ik eet ze omdat er veel gezonde vetten inzitten.
<<

Anoniem186

Bericht 07 Sep 2013 06:37

Re: noten eten

Ik vind noten heerlijk! Helaas kan ik her nu niet eten ivm allergie van m'n zoon.
Je kan noten het beste ongebrand en ongezouten eten. Dat is het meest gezond. En niet dezelfde noten eten, maar lekker variëren.
<<

Anoniem5

Bericht 07 Sep 2013 07:10

Re: noten eten

Ik vind noten ook heerlijk, het liefst eet ik paranoten, walnoten en amandelen van de ongezouten versies. Nog liever pistache, maar die zijn helaas gezouten. Bij pistache kruip ik samen met dochter in t hoekje van de bank met een bakje, maak ik haar heel gelukkig mee. Noten eet ik voornamelijk in combinatie met rozijnen, dan neem je de voedingsstoffen nog beter op dan wanneer je alleen de noten eet.
Ik smelt ook regelmatig wat blokjes zo puur mogelijke chocolade waar ik de noten doorheen rol en strooi daar dan nog wat geraspte kokos overheen. Zalig!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 07 Sep 2013 10:47

Re: noten eten

Ik :heart: noten! Ik eet ze echt de hele dag door, zo lekker! Ik koop altijd op de markt een drooggeroosterde supermix (ongezouten), daar zitten hazelnoten, cashewnoten, pecannoten, bruine en witte amandelen in.
<<

Reneé

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:05

Bericht 07 Sep 2013 11:07

Re: noten eten

Ik vind noten heerlijk, maar eet ze eigenlijk nooit.

Waar halen jullie altijd je noten? Misschien moet ik het toch maar eens weer wat meer gaan eten.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 07 Sep 2013 13:00

Re: noten eten

Waar kun je ongebrande noten halen?
Ik vind echt alleen maar noten die gebrand zijn. Of kijk ik niet goed?
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Sep 2013 13:03

Re: noten eten

Ik eet ze alleen op een verjaardag, verder noit eigenlijk
<<

Anoniem4

Bericht 07 Sep 2013 13:48

Re: noten eten

Ik eet walnoten, macadamia's, cashews en amandelen. Allemaal ongebrand en ongezouten.
Ik haal ze bij de kaasboer.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Sep 2013 14:36

Re: noten eten

Nee, ik lust ze niet. Vriend wel en die eet alles wel.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem273

Bericht 07 Sep 2013 15:01

Re: noten eten

Ik eet af en toe een handje gemixte noten, ongezouten, van Lidl.
<<

Becky

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:10

Bericht 07 Sep 2013 16:58

Re: noten eten

Ik ben dol op noten! Ik eet ze soms iets teveel achter elkaar, dus dat probeer ik wat meer te doseren. Cashewnoten en pecannoten vind ik het lekkerst.
Give a girl the right shoes, and she can conquer the world - Marilyn Monroe
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:44

Bericht 07 Sep 2013 19:00

Re: noten eten

Ik vind noten heerlijk maar eet het te weinig. Heb gisteren muesli gekocht met verschillende soorten noten dus ik ga er aan werken!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 07 Sep 2013 20:35

Re: noten eten

Ja ik eet regelmatig noten. Amandelen, cashew-, hazel- en paranoten. Ik eet ze omdat ik ze lekker vind, ze gezond zijn en goed vullen. Soms als tussendoortje, maar ik doe ze ook vaak door m'n eten heen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Sep 2013 08:14

Re: noten eten

Ik haal ze bij de Turkse supermarkt. Meestal wat amandelen, pecannoten en hazelnoten en dan vul ik het aan met onze voorraad walnoten uit de tuin van mijn schoonouders. Allemaal ongebrand en ongezout.

Ik gooi een handje door salades of neem een klein handje als ik met honger uit mijn werk kom en nog moet koken. Meestal gewoon lekker tussendoor dus.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron