Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik een oncy (pyama)?

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Nov 2013 22:46

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Die van Hunkemöller is leuk, maar met capuchon vind ik niet handig. Waarom zitten die er meestal aan? Binnen doe je die toch niet op lijkt me. Ze staan onder nachtmode, maar erin slapen lijkt me niet fijn en erg warm.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2013 13:46

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik ben zo klaar met de huispakken van Action dat ik ook een Onesie wil. Ga binnenkort naar de Primark, ben benieuwd of ze ze daar hebben en ook leuke.
<<

Anoniem273

Bericht 01 Dec 2013 17:52

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ik vond de onesies van de Primark niet zo, wel veel leuke (kerst)pyjamas!
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2013 20:26

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Ach ik zie het wel.Slaag ik niet jammer dan!
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 16:49

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Zag een filmpje van Beautygloss en ze was bij de Primark geweest. Ze had oa een hele leuke pyama gekocht van een soort dikke badstof stof, nog zachter dan een badjas lijkt het wel.
Die kan ik mooi als huispak gebruiken, kan er gewoon mee naar de wc, geen gedoe dus. Hopelijk gaat die niet gauw stuk zoals die van Action. Vind het te warm om erin te slapen, wordt vaak wakker en dan heb ik het best warm, zelfs nu.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 13 Dec 2013 19:17

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Heb je er nu nog geen gekocht?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Dec 2013 19:58

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

KOL schreef:Heb je er nu nog geen gekocht?


Haha dat vroeg ik me ook al af. Hoe lang kan een mens práten over een onesie?
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 22:26

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Heeeeeeeeeeeel lang.
KOL, dat is toch duidelijk. Ben benieuwd of ik morgen slaag........................wordt vervolgd :yes:
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:48

Bericht 13 Dec 2013 23:53

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

O mijn God mijn man zou wegrennen als ik zoiets aan zou trekken :thumbdown: zal wel lekker warm zitten :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2013 16:36

Re: Waar koop ik een oncy (pyama)?

Heb 4 pyama's bij de Primark gekocht, 3 hele superzachte en 1 wat minder, een soort fleece, maar dan net wat anders. Ben er heel blij mee, maar ga er niet in slapen omdat ik dat veels te warm vind dus gebruik ik ze als een huispak.

Onesies waren er vn met capuchon en dat vind ik niet handig vooral als ik achterover op de bank zit/lig/hang, dan zit die zo in mijn nek. Vond ze er wel leuk uitzien, maar zou ze niet allemaal dragen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers