Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primark Almere + parkeren.

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 10:03

Primark Almere + parkeren.

Is deze vestiging makkelijk te bereiken? Is er een parkeergarage in de buurt of ergens anders parkeergelegenheid? Loop je vanaf daar makkelijk naar de winkel?

Het zit toch in een winkelcentrum?
<<

Anoniem12

Bericht 10 Dec 2013 10:07

Re: Primark Almere + parkeren.

Ja, er zit een parkeergarage naast de Primark.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 10:15

Re: Primark Almere + parkeren.

Da's fijn. Hoop dat er voldoende plek is. Weet je toevallig hoe duur het is?

Thanks
<<

Anoniem12

Bericht 10 Dec 2013 10:17

Re: Primark Almere + parkeren.

Ik heb er tot nu toe altijd kunnen parkeren, ook midden op de dag op zaterdag. Ik weet eigenlijk niet wat het per uur kost, maar omdat ik het zo handig vind dattie naast de Primark zit, maakt me dat ook niet heel veel uit.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Dec 2013 10:20

Re: Primark Almere + parkeren.

Je kan het beste parkeren in de Metropolegarage, die zich echt naast/achter de Primark. Parkeren kost 2 euro per uur (Gaat per kwartier, 50 cent per kwartier)
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 10:44

Re: Primark Almere + parkeren.

Dank je Tuk tuk, Dat is dezelfde die Rush bedoeld neem ik aan.

Rush, Ik ga op een zaterdag, dus ben benieuwd, zal wel erg druk zijn. Vind het fijn dat zij goed omgaan met de mensen in het buitenland die kleding voor de maakt. Bij H&M doen ze dat niet bepaald, dus voel ik me wel schuldig als ik daar wat koop. Nog niet zolang geleden was C&A in opspraak toen een gebouw met werknemers van hun in het buitenland was ingestort.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 10 Dec 2013 10:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 10 Dec 2013 10:45

Re: Primark Almere + parkeren.

Ja dat is dezelfde. Ik kon niet meer op de naam komen haha!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 10:52

Re: Primark Almere + parkeren.

Dacht ik al, nam niet aan dat er 2 pal naast elkaar zouden zitten. Ben erg benieuwd.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Dec 2013 11:02

Re: Primark Almere + parkeren.

caribbeanlover schreef:Dacht ik al, nam niet aan dat er 2 pal naast elkaar zouden zitten. Ben erg benieuwd.


Eigenlijk wel :yes: Dat is de Regisseurgarage, die zit er echt precies naast.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 12:34

Re: Primark Almere + parkeren.

Oh haha wat geinig zeg en toevallig ook nog.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 10 Dec 2013 14:36

Re: Primark Almere + parkeren.

Zitten idd twee parkeergarages achter de primark. Tarieven kun je googlen.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 15:11

Re: Primark Almere + parkeren.

Haha ja idd, dank je wel.
<<

Anoniem173

Bericht 10 Dec 2013 16:04

Re: Primark Almere + parkeren.

Je kunt ook op ongeveer een kwartierje lopen in een wijk parkeren. Dat is gratis! Ik heb toen de bus gepakt, maar je kunt bijv ook gaan wandelen. Is prima te doen. Scheelt toch weer een paar euro die leuk te besteden zijn bij de primark :D
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 18:57

Re: Primark Almere + parkeren.

Goede tip, maar dan weet ik nog niet waar het is. Heb je misschien wat straatnamen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Dec 2013 19:07

Re: Primark Almere + parkeren.

caribbeanlover schreef:Nog niet zolang geleden was C&A in opspraak toen een gebouw met werknemers van hun in het buitenland was ingestort.

Gold ook voor gebouw met productie voor primark: http://www.textilia.nl/Nieuws/fabriek_m ... qdWlni9Kc0

Verder belooft primark wel zaken te verbeteren maar de werkomstandigheden zijn nog altijd niet best hoor. Niet om je een vervelend gevoel te geven, maar het klopt helaas niet wat je zegt.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 19:24

Re: Primark Almere + parkeren.

Oh da's niet best zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2013 10:42

Re: Primark Almere + parkeren.

CCC schreef:Zitten idd twee parkeergarages achter de primark. Tarieven kun je googlen.


Ze zijn even duur.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 14 Dec 2013 12:21

Re: Primark Almere + parkeren.

caribbeanlover schreef:
CCC schreef:Zitten idd twee parkeergarages achter de primark. Tarieven kun je googlen.


Ze zijn even duur.


Klopt, alle parkeergarages zijn hier hetzelfde tarief.

Je kan ook in Filmwijk, Stedenwijk parkeren dan is het ong 10 minuutjes lopen.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2013 16:34

Re: Primark Almere + parkeren.

Nou ben weer terug hoor. Heb 3 van die super zachte pyama's, maar die gebruik ik als huispak aangezien ze veels te warm zijn voor mij om in te slapen. Dan heb ik nog een pyama, maar van wat dunnere stof. Alle 4 vind ik ze echt heel leuk.
Ook leuk om PM nou eens te bezoeken, ga er nog wel eens heen.......................leuke winkel!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers