Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Was buiten hangen in de winter

<<

Anoniem111

Bericht 11 Dec 2013 11:07

Was buiten hangen in de winter

Wie doet dat?

Ik heb nu een was buiten gehangen, maar heb eigenlijk geen idee of het zo wel kan drogen. Nu denk ik sowieso niet, want er is zojuist mist komen opzetten (dat was niet de afspraak!), maar als het goed is komt vanmiddag de zon door en morgen zou het ook zonnig worden.

Ik hang het liever niet binnen want het is beddengoed en dat past niet fatsoenlijk, maar het schiet ook niet op als het buiten eigenlijk niet droogt of als het slecht is voor de was om met temperaturen rond het vriespunt buiten te hangen.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Dec 2013 11:18

Re: Was buiten hangen in de winter

Ik heb wel eens gehoord dat was juist goed droogt als het vriest (als het tenminste helder weer is). Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd eigenlijk.
<<

Anoniem29

Bericht 11 Dec 2013 11:19

Re: Was buiten hangen in de winter

Als het zonnig is in de winter hang ik het wel eens buiten.

Als het vriest heeft het niet zo heel veel zin want dan bevriest je was. Moet je het alsnog binnen ophangen om te laten ontdooien haha. Het is dan wel al droog, dus dat vond ik altijd wel fijn. De was moet alleen nog even warm worden.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Dec 2013 13:10

Re: Was buiten hangen in de winter

Ik heb het binnen hangen maar dat is omdat ik vanmiddag naar het werk ga.
En ik geen zin heb om de was 2 keer op te hangen.
Anders had ik het wel buiten gehangen.
2014 2016
<<

Nyx

Bericht 11 Dec 2013 14:36

Re: Was buiten hangen in de winter

Elliot schreef:Ik heb wel eens gehoord dat was juist goed droogt als het vriest (als het tenminste helder weer is). Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd eigenlijk.


Dat heb ik ook weleens gehoord. Bevriezing zou goed zijn voor de droging van het artikel. Maar goed, ik hang mijn kleding sowieso niet op. Zou niet weten waar.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Dec 2013 14:36

Re: Was buiten hangen in de winter

Het kan best nog buiten alleen is mijn ervaring dat het vaak wel de hele dag nodig heeft om te drogen. Maar dat hoeft geen probleem te zijn. Met vrieskou schijn je inderdaad heel goed te kunnen drogen omdat de lucht dan vaak ook heel droog is. Ik hang het met dit weer meestal binnen op omdat het dan toch iets sneller droogt. Maar met beddengoed etc is buiten drogen altijd wel heel lekker fris.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Dec 2013 15:07

Re: Was buiten hangen in de winter

Klopt met de vrieskou gaat het echt goed. Het lastige vind ik alleen om te voelen of het droog is. Ik voel niet goed of het nou koud of nat is.
<<

Anoniem111

Bericht 14 Dec 2013 08:16

Re: Was buiten hangen in de winter

Hm das dus meer iets voor hartje winter dan. Mijn was kwam bijna natter van de lijn dan ik m had opgehangen, haha. Maar het beloofde zonnetje bleef ook weg helaas, dat helpt niet natuurlijk.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Dec 2013 08:39

Re: Was buiten hangen in de winter

Ik vind het vaak werk van het werk. Want echt goed droog lukt me nooit in een dagje buiten! Moet het alsnog binnen hangen ook.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Dec 2013 11:03

Re: Was buiten hangen in de winter

Wist helemaal niet dat dat kon in de winter! Ga dat deze winter dan zeker eens uitproberen met mijn beddengoed.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Dec 2013 13:34

Re: Was buiten hangen in de winter

Als het een mooie droge winterdag is dan doe ik dat ook, vind dat fijn zelfs. Vind de was buiten drogen sowieso het fijnst, lekker fris.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Dec 2013 14:29

Re: Was buiten hangen in de winter

Ik hang het echt nooit buiten in de winter, gewoon geen zin in haha

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers