Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Dec 2013 18:56

Re: Vind ik leuk!

.. dat ik een kerstpakket heb gekregen van mijn vrijwilligerswerk (had er vorig jaar ook 1 maar had er helemaal niet aangedacht!)
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 19:09

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik een date heb. :P

Zondag heb ik een klacht ingediend op de site van Jumbo supermarkten m.b.t. hun voorraden in één van hun vestigingen en vandaag werd ik daarover teruggebeld door een manager van de vestiging. Ik heb het verhaal nogmaals uitgelegd, hij heeft uitgelegd wat het probleem was en vervolgens hebben we nog ruim tien minuten over niets lopen praten. Mijn stem kwam hem bekend voor :confused: en als ik weer eens in de supermarkt was dan moest ik maar even vragen naar 'Naam'. Nou, dat gaan we zeker even doen. Kijken wat voor meneer ik aan de lijn heb gehad. :P It's a date! :albino:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Dec 2013 19:12

Re: Vind ik leuk!

hahaha oehhh spannend :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Dec 2013 19:17

Re: Vind ik leuk!

Whaha spannend Nyx!


Ik vond dit heel leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=HCH7ucXLYqw
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 19:19

Re: Vind ik leuk!

De vorige keer dat ik een klacht indiende mocht ik op de koffie komen en kreeg ik een bos bloemen mee. Nu wil ik natuurlijk hetzelfde. :P Nee, het was gewoon een goed gesprek en ben alleen maar benieuwd naar de manager achter de stem.

Vertelde hem namelijk ook dat we hier bij de Appie een manager hebben die sprekend lijkt op degene uit de reclame en ik vermoed dat hij eruit ziet als de klagende man uit hun eigen reclame. Ben gewoon benieuwd.

Ow, geef me wat zout... Ik ben flauw!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 13 Dec 2013 19:33

Re: Vind ik leuk!

Vriendje en ik ga volgende week naar de kerstmarkt in Bremen :dance:

@ Nyx, hopelijk is het wat :D
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 19:35

Re: Vind ik leuk!

Ik wil alleen maar een bos bloemen en als hij er leuk uitziet en ongebonden is dan neem ik hem als extraatje mee. :P

Tabbie, heerlijk gelachen om jouw video!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 13 Dec 2013 20:16

Re: Vind ik leuk!

Tabbie schreef:Ik vond dit heel leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=HCH7ucXLYqw
:lol: Deze is hilarisch!

Nou ja, of je hem meeneem of niet, is toch leuke als het een leuke man is :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Dec 2013 20:18

Re: Vind ik leuk!

Dat is dus mijn vermaak op de vrijdagavond haha

Misschien moet ik ook eens een klacht indienen bij de Jumbo :D
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 20:20

Re: Vind ik leuk!

Ik weet nog niet hoe hij eruit ziet, maar hij klonk jong. Dus wie niet waagt... ;)
<<

Anoniem273

Bericht 14 Dec 2013 13:56

Re: Vind ik leuk!

Dat man en ik na Kerst een nachtje naar Hannover gaan :) Net het hotel geboekt! We hebben het de laatste tijd ontzettend druk en weinig tijd voor elkaar dus dit is echt even heel fijn.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Dec 2013 14:01

Re: Vind ik leuk!

Aziraphale schreef:Dat man en ik na Kerst een nachtje naar Hannover gaan :) Net het hotel geboekt! We hebben het de laatste tijd ontzettend druk en weinig tijd voor elkaar dus dit is echt even heel fijn.


Leuk! Waarom speciaal naar Hannover? Iets speciaals dat jullie willen zien of doen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Dec 2013 14:04

Re: Vind ik leuk!

En ik vind het leuk dat ik gisteren op werk mijn een goed beoordelingsgesprek heb gehad. Heb ik altijd wel maar dit keer was het door mijn nieuwe hoofd dus dan is het toch even afwachten en extra prettig om behoorlijk wat complimenten te krijgen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem273

Bericht 14 Dec 2013 14:38

Re: Vind ik leuk!

We wilden graag een keer naar een Duitse stad omdat we dicht bij de grens wonen (30 km) en bijna nooit naar Duitsland gaan. Hannover ligt gunstig en lijkt ons erg mooi qua bezienswaardigheden en historie :)
<<

Anoniem187

Bericht 14 Dec 2013 16:20

Re: Vind ik leuk!

Ik ben blij omdat ik gisteren een VIPavond bij een leuke kledingwinkel heb gewonnen.. Met 10 vriendinnen, winkel alleen voor ons open, styling advies, 20% korting, haar en make-up advies.. I like!
<<

Anoniem166

Bericht 14 Dec 2013 16:25

Re: Vind ik leuk!

Wow, Serendipity, dat is zeker leuk! Waarmee heb je dat gewonnen?
<<

Anoniem124

Bericht 14 Dec 2013 16:26

Re: Vind ik leuk!

Mijn man is met een vriend ende kleintjes naar een indoor speeltuin en ik heb het rijk voor me alleen....heeeerlijk.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 14 Dec 2013 17:44

Re: Vind ik leuk!

Dat ik net een fotoshoot heb gehad, en hij zei dat als ikj op mijn streefgewicht zit, hij een fotoshoot met mij wil doen. Ook al is het over een jaar of over 3 jaar...maakt niet uit..en dat hij zei dat ik goed te fotograferen ben haha ...we waren zo klaar en we hadden een hoop foto's ;) (de man in kwestie ken ik persoonlijk al een tijdje).
<<

Anoniem187

Bericht 14 Dec 2013 18:07

Re: Vind ik leuk!

Sanne schreef:Wow, Serendipity, dat is zeker leuk! Waarmee heb je dat gewonnen?


Lang leven de win en like acties op facebook (waarvan ik het altijd heéél vervelend vind als anderen dit doen :laughcry: )
Ik dacht, doe eens mee. En nog gewonnen ook :D
<<

Anoniem187

Bericht 14 Dec 2013 18:08

Re: Vind ik leuk!

Dat is vast heel leuk om te horen Ibbel! En voor jou een doel om je streefgewicht te halen :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 14 Dec 2013 18:28

Re: Vind ik leuk!

Serendipity schreef:Dat is vast heel leuk om te horen Ibbel! En voor jou een doel om je streefgewicht te halen :D



Ja idd :D Heej maar wat leuk dat je hebt gewonnen! Wanneer is het? Veel plezier!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Dec 2013 19:09

Re: Vind ik leuk!

Dat we net bij de Jumbo bij 10 verschillende kraampjes wat mochten proeven, leuk boodschappen doen zo!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem17

Bericht 15 Dec 2013 01:36

Re: Vind ik leuk!

Dat het me gelukt is om voor het eerst een 5 km run uit te lopen! :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Dec 2013 11:16

Re: Vind ik leuk!

Elliot wat super van je!! Goed gedaan!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Dec 2013 21:33

Re: Vind ik leuk!

Wat leuk Ibbel
En wat goed Elliot!

Ik vind het leuk dat ik een luchtje krijg van mijn vriend, als ik op mijn eerste streefgewicht zit (of nou ja, er onder dus). Ik mag dus as donderdag maximaal 76.9 wegen!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers