Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loopstoel

<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 21:54

Re: Loopstoel

Serieus? denk dat het eerder bij jouw collega's ligt dan hoor. Vind het nog stoer van je dat je het blijft vertellen, ik had ze allang een heel dom antwoord gegeven ofzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 06 Sep 2013 21:56

Re: Loopstoel

Printje schreef:Serieus? denk dat het eerder bij jouw collega's ligt dan hoor. Vind het nog stoer van je dat je het blijft vertellen, ik had ze allang een heel dom antwoord gegeven ofzo.


Wie weet blijft het hangen en hebben ze er ooit nog wat aan.

Ach het toppunt was een collega die een heel betoog hield over hoe slecht het is als je een baby bij je in bed legt en dat je dan veeeeel te veel verwend en dat dat hartstikke ongezond is.
Collega heeft zelf geen kinderen :laughcry:
R. 2013
D. 2016
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 06 Sep 2013 21:58

Re: Loopstoel

Jans schreef:
Summerlovin schreef:Ik heb daar vroeger ook wat aantal uren in doorgebracht en met mijn heupen is niets aan de hand.
Ik wilde gewoon lopen en raakte gefrustreerd omdat ik dat niet kon. Mijn moeder had een stuk meer rust toen ze zo'n ding voor me had gekocht. Als je je zoontje er gewoon niet te lang inzet is er vast niet zoveel slechts aan.


Toch vind ik dat wel een beetje hetzelfde als: m'n opa is 95 geworden terwijl hij een pakje shag per dag rookte.

Waarom zou je je kind in zo'n ding zetten als bekend is dat het gewoon niet goed voor de heupen is? Er zijn echt zat andere dingen wat wel geschikt is voor een baby.


Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ken genoeg mensen die overleden zijn doordat zij veel gerookt hebben
Maar ik ken geen een persoon die wat aan zijn heupen heeft door een loopkar.
Daarnaast zeg ik ook niet dat een kindje er uren per dag in moet zitten. Maar wat printje zegt, 10 minuten per dag zie ik geen problemen in als een kindje het helemaal fantastisch vind.
Maar dat moet iedereen voor zijn eigen kind weten.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 21:58

Re: Loopstoel

hahaha ach ja. Ik denk dan altijd maar de beste stuurlui staan aan wal.
<<

Anoniem103

Bericht 06 Sep 2013 21:59

Re: Loopstoel

Caroow schreef:
Printje schreef:Serieus? denk dat het eerder bij jouw collega's ligt dan hoor. Vind het nog stoer van je dat je het blijft vertellen, ik had ze allang een heel dom antwoord gegeven ofzo.


Wie weet blijft het hangen en hebben ze er ooit nog wat aan.

Ach het toppunt was een collega die een heel betoog hield over hoe slecht het is als je een baby bij je in bed legt en dat je dan veeeeel te veel verwend en dat dat hartstikke ongezond is.
Collega heeft zelf geen kinderen :laughcry:


Ik had ook een collega, met kinderen, die dat ook maar belachelijk vond. Dat zou ze zelf echt nooit gedaan hebben. Tussen neus en lippen door vertelde ze nog even dat haar kinderen dan ook wel al met zes weken doorsliepen en ze daarna nooit meer haar bed uit hoefde. Toen ik vroeg wat ze dan zou doen als haar kind gewoon echt niet zou gaan slapen zei ze dat ze er dan bij zou gaan liggen in de ledikant. Ze is 1.90, succes...
<<

Anoniem124

Bericht 06 Sep 2013 22:03

Re: Loopstoel

Caroow schreef:
Jans schreef:
Willemien schreef:Geitenwollen sokken rulen. Ik ben er ook een!


:thumbup:


Is dat in ja? Mijn collega's vinden mij echt heul suf.


Hoe kom je erbij dat dat in zou zijn?

En die collega's, schoonouders en de rest van jouw wereldje die vinden nogal veel, niet?
<<

Anoniem186

Bericht 06 Sep 2013 22:43

Re: Loopstoel

Printje schreef:hahaha ach ja. Ik denk dan altijd maar de beste stuurlui staan aan wal.


Hahaha, wat een onzin!

Ach weet je... Mensen moeten het lekker zelf weten of ze hun kind in zo'n ding zetten.
Maar er is niks mis met ze laten horen wat de gevolgen kunnen zijn van zo iets.

Naast heupproblemen kan zo'n loopstoeltje namelijk ook andere klachten veroorzaken, bijv het op de tenen lopen.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 06 Sep 2013 23:11

Re: Loopstoel

Het kan ook de o twikkeling remmen, doordat ze in zo'n ding al dingen kunnen zie die ze normaal niet zouden kunnen kan t zijn dat bijv. kruipen niet meer interessant genoeg is.

Ik zou t nooit doen, zeker niet vanwege mijn eigen imago...al vind ik mezelf heel hip met mn dragers, bv en rapley :D
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 06:51

Re: Loopstoel

Jans schreef:
Printje schreef:hahaha ach ja. Ik denk dan altijd maar de beste stuurlui staan aan wal.


Hahaha, wat een onzin!

Ach weet je... Mensen moeten het lekker zelf weten of ze hun kind in zo'n ding zetten.
Maar er is niks mis met ze laten horen wat de gevolgen kunnen zijn van zo iets.

Naast heupproblemen kan zo'n loopstoeltje namelijk ook andere klachten veroorzaken, bijv het op de tenen lopen.


Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb het over die collega zonder kinderen die advies geeft.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 07 Sep 2013 12:38

Re: Loopstoel

Willemien schreef:
Hoe kom je erbij dat dat in zou zijn?

En die collega's, schoonouders en de rest van jouw wereldje die vinden nogal veel, niet?


Ik vind ook dat de mensen in jouw omgeving wel heel veel vinden en dat je je er veel van aantrekt. Ik zou dat samen slapen enz. gewoon voor jezelf houden en mezelf niet steeds zo verdedigen, misschien blijven mensen daardoor juist wel vragen/opmerkingen maken.
BV is niets bijzonders hoor, ze doen het al jaaaaaaaaaaaren ;).

Even ontopic:
Ik zou het niet kopen, het is gewoon écht niet goed voor de heupen. En als je je kind er maar 10 minuten in laat zitten, is het ook zonde toch?
Verder wel eens met Robin, een kind is heel snel tevreden. Hier speelden ze eigenlijk heel weinig. Ook meer dingen vastpakken en rondkijken enz. Dat houten speelgoed voor in de box vind ik wel heel leuk.
Afbeelding
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 07 Sep 2013 13:10

Re: Loopstoel

mijn neefje heeft ook zo'n loopstoel gehad. Hij vond het helemaal geweldig!!! Sjeeste door de kamer als een gek hahaha. Hij mocht er idd alleen max een half uur in per dag, omdat het minder goed voor de heupjes is. Maar als ze erin kunnen lopen gaan ze volgens mij een beetje staan zitten anders komen ze niet vooruit. Dus het is niet zo dat je de hele tijd verkeerde druk op de heupjes hebt. Ik zou hem denk ik wel kopen, maar dan echt met mate aanbieden. Ik bedoel chips is ook niet goed voor ons, want het is veel te vet enz. Maar we eten het wel, omdat het zo lekker is alleen met mate zodat we niet teveel nemen. Zo denk ik er nu over, maar straks als het zover is misschien weer anders :angel:
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx