Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem4

Bericht 13 Dec 2013 16:04

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Ja, ik ben aan de ene kant wel blij dat hij dat zegt en dat dat ook de reden is om nu niet te willen vastleggen. En daar heb ik alleen maar begrip voor. Verder is hij super lief, heeft al afspraken verzet zodat ik gisteren kon komen omdat hij nu de komende weken geen tijd heeft. Dus qua gevoel zit het goed, alleen de timing is ronduit *** :)


Volgens mij zit het qua gevoel niet goed als hij zegt geen relatie te willen.
Als dat gevoel wel goed zat dan hadden al doe andere zaken niet uitgemaakt en had hij wel een relatie met je gewild.
Ik zou ook niet op 'm gaan wachten, maargoed ik sta daar wat anders in geloof ik.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Dec 2013 16:09

Re: Datetopic

Nou, als je plannen/kansen hebt om naar het buitenland te gaan snap ik wel dat je die niet allemaal opgeeft voor iemand die je nog maar net kent. Maar ik geloof dat ik er langzaam klaar mee ben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 16:31

Re: Datetopic

Hoezo ben je er langzaam klaar mee bolletje?

En tot die tijd kan je toch altijd gewoon naar je zin hebben met iemand. Maar dat zegt degene die een buitenlandse gast niet uit haar hoofd krijg.

Edit: ik snap je gedachtegang wel Rogue, maar aan de andere kant, als ik naar het buitenland zou gaan. Zou ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Niet omdat ik die persoon niet leuk vind, maar omdat ik het lastig zou vinden om dan weg te gaan.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Dec 2013 16:47

Re: Datetopic

Tabbie, precies dat is voor hem de reden. En ik snap dus dat dat allemaal wel mee telt. Hij heeft die kans al jaren maar had een relatie, nu is die relatie uit en liggen voor hem de kansen open. Niet gek om daar dan over na te willen denken. Maar ik ben klaar met wachten tot hij eindelijk weer eens gaat appen, hij zit te werken en raakt dan ook echt z'n telefoon niet aan, dat vind ik stom!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 16:48

Re: Datetopic

Haha, ik ga eens even wat copy pasten wat ik gisteren van een oude niet-date-maar-wat-dan-ook heb gehad.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 16:51

Re: Datetopic

Mannenregels

Wij horen altijd "de vrouwen-regels"
Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel
nummer 1.

Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat
niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan
of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij
omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen
hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden
staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: -
Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!-
Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat
we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer
bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of
kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet
allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof
er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga
dan achteraf niet lopen
zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht
dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar:
alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent
om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de
bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net
als kamperen.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Dec 2013 17:06

Re: Datetopic

Flauw. Alsof alle mannen en vrouwen hetzelfde zijn. En simpel.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 17:08

Re: Datetopic

Ik zeg ook niet dat het niet flauw is, maar ik kon er gisteren wel om lachen.
<<

anoniem213

Bericht 13 Dec 2013 17:08

Re: Datetopic

Carrie schreef:Flauw. Alsof alle mannen en vrouwen hetzelfde zijn. En simpel.

Helemaal mee eens.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Dec 2013 17:15

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Ik zeg ook niet dat het niet flauw is, maar ik kon er gisteren wel om lachen.

Ik vind er echt niks grappigs aan. Beetje denigrerend ook. Maar goed, niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden.
<<

anoniem213

Bericht 13 Dec 2013 17:19

Re: Datetopic

Ik houd gewoon niet van dat soort teksten waarin het lijkt of alle mannen (of vrouwen) hetzelfde zijn, ik krijg er niet eens een glimlach van. Totaal niet mijn humor, ik houd niet van dat stigmatiserende gedoe.

Maar ieder zijn meug natuurlijk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 17:20

Re: Datetopic

Perdon, nam het sowieso niet serieus.
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 17:33

Re: Datetopic

Dan hebben jullie waarschijnlijk ook iets tegen op het nummer 'Mannenharten'? Want daarin wordt gesteld dat alle mannen niet luisteren als je wat zegt, dat mannen niets tegelijk kunnen etc.

Ik vind zoiets wel leuk om te lezen, wetende dat het niet de waarheid is.
<<

Anoniem285

Bericht 13 Dec 2013 22:49

Re: Datetopic

Wat leuk dat jullie zo met me meeleven :D Dat maakt het ook leuk om meer gedetailleerd te schrijven. Ik heb nog altijd geen bevestiging van of het nu gaat lukken of niet, hij is ermee bezig, maar kan pas over een paar dagen echt iets regelen. Ik kreeg gisteren mail van hem; “Ik heb eindelijk wifi gevonden, super langzaam en super duur, maar ik zei toch dat ik je nog ging schrijven?” :D

Carra, totaal herkenbaar, soms dan merk je pas dat er meer in zit dan vriendschap als je gewoon begint met zoenen :D Geen geflirt zou ik me niet zo druk om maken, hij vindt je echt wel leuk, anders ging hij toch niet met je uit? Ik ben trouwens heel benieuwd hoe je date vanavond was! Het is hier nog middag, maar daar is het vrijdagavond, dus waarschijnlijk ben je gewoon NU op date, as we speak. Ik wacht op een verslag!

Tabbie, haha, lief! :D Woorden doen er niet toe, mijn ex zal vol met woorden, maar als die niet gevolgd worden door daden dan heb je er gewoon geen fuck aan.
Heb je je CV al vertaald? :D
Je vakantieliefde klinkt heel romantisch, lief dat hij je echt mee op date heeft genomen, dat gebeurt niet zo vaak op reis! Gelukkig geen tranen, zo’n dramatisch afscheid daar schiet je toch niets mee op... Zou leuk zijn als je hem weer zou zien in Nederland, misschien is het dan wel helemaal anders en is de herinnering beter, maar ja, eerst maar eens zien of hij daadwerkelijk komt.
En wat betreft dat geen interesse krijgen als ze jou niet zien zitten, ook totaal herkenbaar. Met mijn ex is het enkel wat geworden omdat hij me gewoon NIET ALLEEN LIET. Maandenlang proberen en maar niet opgeven, pfffff, ik werd er moe van... Had ook echt geen interesse! We waren voor de zoveelste keer alleen zonder dat er iets gebeurde, en toen dacht ik op een gegeven moment, ach, misschien moeten we een keer zoenen, dan zien we het vanzelf wel (he, Carra!) en toen POEF – was alles opeens anders. Heel raar! Toen kregen we nog ruzie want hij dacht dat de buit binnen was (eindelijk, na al die maanden) en voor mij was het pas net begonnen, dus ik kreeg het er benauwd van en ik zei dat hij even moest dimmen... Na die ruzie hebben we nooit meer ruzie gehad (totdat het uit was, haha).

Bliss, ik zal trouw hier rapporteren, haha! Ben ook altijd benieuwd naar de updates van jullie allemaal, dus dan is het wel zo leuk als ik zelf ook gewoon schrijf. Leuk, dat speeddaten! Lijkt me best lachen! Als ik in de buurt was zou ik wel mee willen, gewoon voor de ervaring. Veel plezier alvast!

Nyx, ik vind het een beetje sneu voor je buurman, maar je beschrijft het wel grappig :D

Bolletje, wat verwarrend allemaal, ik kan me helemaal voorstellen dat hij niet staat te springen om een nieuwe relatie, maar ja wat dat voor jou betekent...? Jammer!! Ik zou hem met rust laten, als hij niets van je hoort dan beseft hij zich vanzelf wel wat het belangrijkst voor hem is; de buitenlandplannen of jou leren kennen. Ben het wel eens met de anderen, praktische bezwaren doen er opeens niet meer toe als je elkaar ECHT leuk vindt, al ben ik de eerste die zijn praktische bezwaren begrijpt!! Maar je zegt dat je er langzaam klaar mee bent, is dat omdat je opeens minder van hem hoort? Echt, ik zou gewoon even geen contact zoeken, dan merk je het vanzelf wel.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Dec 2013 23:32

Re: Datetopic

Polly dot, bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat je goed omschrijft hoe het zit, want zoals hij het zegt zo voel ik het ook. Ik heb natuurlijk niet alles zo neergezet zoals het precies is, altijd kans dat iemand hem herkend die hier uit de regio komt. Maar de strekking is dat hij die opties heeft en mij daarvan op de hoogte heeft gesteld. En ik geloof(de) ook wel dat als het gevoel en allee goed zit dat hij dan niet vertrekt? Maar dat kun je na een week niet bepalen. En nu heb ik sowieso niks van hem gehoord de hele dag, dus hoe en of t verder gaat moeten we nog maar zien. Misschien heb ik mij toch weer heel erg vergist in iemand en is hij helemaal niet zo leuk :)
Ik reageer morgen weer op de rest!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Dec 2013 01:47

Re: Datetopic

Hoi, mijn 'date' was weer leuk! Ook meteen de langste tot nu toe (hij was er om 22:00 en ging 20 minuten geleden weg ofzo), maar t is dan ook weekend, dan kan dat. Dit is eigenlijk wel de beste seks die ik heb gehad geloof ik, met hem :P En we hebben weer heel lang en leuk gekletst en gelachen. Hij gaat over een maand 2,5 week op vakantie, maar eerst maar eens afwachten of dit dan nog steeds gaande is.
❤ 7 juni 2018
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 14 Dec 2013 03:18

Re: Datetopic

@tabbie, ik moest er ook wel om lachen eigenlijk.
<<

Nyx

Bericht 14 Dec 2013 06:16

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Nyx, ik vind het een beetje sneu voor je buurman, maar je beschrijft het wel grappig :D

Sneu voor de buurman, why? Ik kreeg het anders erg koud van zijn getreuzel. :P
<<

Anoniem59

Bericht 14 Dec 2013 08:06

Re: Datetopic

Bolletje: wat balen dat er nou weer praktische bezwaren zijn! Ik zou ook geen praktische bezwaren (mijn zoons uitgezonderd natuurlijk) in deceeg laten staan als het écht écht goed voelde, zelf, maar hij maakt zijn eigen keuzes natuurlijk, en die kans zal wel belangrijker zijn dan iemand die hij net ontmoet heeft dan... Wel zuur, hoor, het klonk zo fijn!

Polly Dot: wat schrijf jij toch altijd lief, over iedereen! Fijn dat jullie de feestdagen wel samen door kunnen brengen, ik vind het wel een schattig verhaal, dat plannen wanneer je waar op de wereld samen kan zijn :)

Carra: ja, de zoen wordt cruciaal! Keep us posted!

Tabbie: pffff ben ik even blij dat jouw lijstje niet echt is! Een man die echt zo denkt/doet zou bij geen van ons allen een tweede date krijgen denk ik!

Bliss: fijn dat de seks goed zit! Misschien goed om daar voor nu gewoon lekker genoegen mee te nemen en de liefde even wat rust te geven, of vooral jezelf. Dat speeddaten lijkt me echt hilarisch maar zó niet serieus, maar misschien is dat mijn vooroordeel..

Nyx: wat een onaardig gedoe met je buurman... Leuk is anders lijkt me!

Ik ga vanmiddag/vanavond weer daten! Eerst met kindjes naar voetbal en diplomazwemmen, daarna mogen ze mee met hun vader, en hun vader (mijn ex) brengt me nota bene naar het station voor mijn date, haha! Fraai, maar niet heus :) we gaan uit eten, naar de film, de stad in en bij hem slapen. Met behulp van Bazinga (en Bazinga's date, haha) een outfit uitgezocht.. Ik heb er zoveel zin in! Hij ook, hij belde me gisteravond om nog even welterusten te zeggen (duurde gelijk alweer drie kwartier) en het is echt fijn zo. Hij deelt veel, veel persoonlijke dingen ook zoals zijn zorgen over de gezondheid van zijn vader en zijn eigen angsten en toekomstplannen en zo. En ik kijk er gewoon naar uit omdat het de eerste keer is na mijn freakmoment dat ik hem zie, ben benieuwd hoe dat aanvoelt!
<<

Nyx

Bericht 14 Dec 2013 08:48

Re: Datetopic

RYW, veel plezier op je date! Geniet ervan!

Het was allemaal wel met een lach, maar het is niet zoals ik zou willen dat het was. Hij is hier vertrokken, ooit een dag in de zomer, en is niet meer teruggekomen. Mijn berichten worden genegeerd. Ik heb het er met mijn moeder over gehad en zij heeft wel een idee waardoor het komt. Maar goed, we kunnen gaan gissen... Zeker weten doen we het natuurlijk niet. Het is gewoon prut zo. En ik geloof niet dat het nog goed komt.
<<

Anoniem58

Bericht 14 Dec 2013 09:43

Re: Datetopic

RYW, wat klinkt het toch allemaal leuk!! Volgens mij zit bij hem het gevoel ook ect wel goed hoor! Maar dat freaken herken ik wel.
Ik heb nu al sinds donderdag niks meer gehoord, en ik snap er dus echt niks van. Toen ik bij hem was, was er niks waar ik kon uitleiden dat hij het niet leuk vond, ik zat te appen met een vriendin even en toen vroeg hij of ik met m'n andere vriendje aan het appen was zelfs. Ik heb hem gisteren nog gestuurd dat ik het echt niet leuk vind, ondanks dat er misschien eenheden voor is, en hij las het maar niks terug, en toen heb ik er achteraan gestuurd dat het dan wel duidelijk is :(
Ik ga nu ook echt helemaal geen contact meer zoeken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Dec 2013 09:53

Re: Datetopic

Vervelend Bolletje! Vooral dat hij dan nu zo'n kwal is om niets meer te laten weten.

RYW, veel plezier vanavond met je date (oelala)

En Carra, waar blijft die update! Is er gezoeeeeeeeend?
<<

Anoniem58

Bericht 14 Dec 2013 09:58

Re: Datetopic

Jaa carra! Ik wil ook een update.

Vind het ook moeilijk, en voel me ook echt serieus rot erom, terwijl ik hem pas net kon eigenlijk. Maar goed, zal wel weet over gaan.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Dec 2013 11:50

Re: Datetopic

Wat raar van hem Bolletje! Heel jammer.

RYW veel plezier vandaag! Maar volgens mij komt dat wel goed.
Polly, awww, ik vind je Chileen echt superleuk!

Mijn date is net weg. Het was gisteravond ontzettend gezellig maar na een fles wijn was er nog steeds niet gezoend. De tweede fles maar open gemaakt en uiteindelijk dan toch. Dat voelde heel goed en fijn. Hij is ook blijven slapen. En nu heb ik mixed feelings. Ik vond het heel leuk, maar deze man is wel behoorlijk verlegen. Ik vind het aantrekkelijk als een man een beetje initiatief neemt. En dat deed hij niet echt. Aan de andere kant is het wel onwijs gezellig en voel ik me ontzettend op mijn gemak bij hem.
Ik geef het nog wel een tweede kans. En dan zien we wel weer hoe het gaat.
Een beetje teleurgesteld, maar ook wel blij. Raar!
<<

Anoniem58

Bericht 14 Dec 2013 15:03

Re: Datetopic

Ik ben uitgedate, ga er ook niet meer aan beginnen voorlopig. Ik heb eindelijk reactie, dat het hem te snel ging, dat hij tijd nodig had om na te denken maar dat z'n conclusie is dat hij niets verder wil afspreken of appen. Voor mij komt het echt helemaal uit het niks, en hij deed ook nog heel verontwaardigd over dat ik het raar vond dat hij zo lang niks liet horen. Heb kaartjes besteld bij z'n bedrijf voor een concert de 30ste dus ik ben benieuwd of hij die nog opstuurt als ie m'n naam ziet tussen de reserveringen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers