Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf wanneer eventueel een speentje?

<<

Anoniem186

Bericht 13 Dec 2013 22:38

Re: Vanaf wanneer eventueel een speentje?

Twellie, wanneer is jouw oudste gestopt?
Hier hetzelfde probleem... Ben zo blij dat we er met zoon niet aan begonnen zijn. Hoewel hij fervent duimt...
<<

Anoniem 42

Bericht 13 Dec 2013 23:11

Re: Vanaf wanneer eventueel een speentje?

Met vier jaar pas helemaal... Echt van alles geprobeerd, maar in de we-geven-hem-aan-je-nieuwe-zusje en sinterklaas-neemt-hem-mee-naar-spanje trucs trapte ze niet in. Ze zei dat we beter een nieuwe speen konden kopen voor haar nieuwe zus, dat was hygienischer :laughcry: . Ze gaf eerst zelf aan ermee te stoppen, maar ze wilde de speen nog wel in haar hand houden. En na een paar weken kon ze hem helemaal weg leggen en toch slapen.
<<

Anoniem18

Bericht 13 Dec 2013 23:14

Re: Vanaf wanneer eventueel een speentje?

Even snel een vraagje tussendoor over speentjes: E heeft ook een speentje vanaf toen ze een maand oud was ongeveer. Ze heeft hem alleen in bed bij het inslapen in, nu nog steeds. Ik vroeg aan de wip vorige week of ik nog een grotere maat speen moest kopen (12-18 mnd) maar ze heeft me geen antwoord gegeven. Het enige wat ze kon zeggen is: Nou, wij raden het speengebruik vanaf een jaar af, hoor.

Nou, daar had ik dus niks aan, maar ik vraag me serieus af of ik nog een grotere maat speen moet kopen? (L en P hadden geen speen)
<<

Anoniem 42

Bericht 13 Dec 2013 23:27

Re: Vanaf wanneer eventueel een speentje?

Heb ik wel gedaan bij mijn dochter want op een gegeven moment paste het speentje ook bijna in zijn geheel in haar mond en dat vond ik toch te eng.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers