Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Because I'm happy

<<

Anoniem 48

Bericht 11 Dec 2013 23:43

Because I'm happy

http://m.youtube.com/watch?v=Q-GLuydiMe4

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ok dit is ongeveer hoe ik me voel.
Heb sinds een week een baan :bounce: :bounce: waar het er op lijkt dat ik precies kan gaan doen wat ik voor ogen heb.

Mijn vriend is echt super lief.

Ik zit heerlijk in mijn vel

Ik heb mega veel energie

Leuke vriendinnen.

En ik kan nog wel ff door gaan, ik voel me op het moment alsof ik in een soort van happyroes zit en vind het heerlijk. Waarom ben jij blij?
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 23:45

Re: Because I'm happy

Wat leuk om te horen! Geniet er van :D
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Dec 2013 23:46

Re: Because I'm happy

Clap along if you feel like a room without a roof!

Haha, wat goed! Kei fijn :cheering:
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 11 Dec 2013 23:47

Re: Because I'm happy

Ik ben blij omdat ik vandaag mijn AVB examen voor de motor gehaald heb! :dance:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem 48

Bericht 11 Dec 2013 23:52

Re: Because I'm happy

Beachgirl schreef:Ik ben blij omdat ik vandaag mijn AVB examen voor de motor gehaald heb! :dance:

:cheering: :cheering: :cheering: gefeliciteerd :)
<<

Nyx

Bericht 11 Dec 2013 23:52

Re: Because I'm happy

Heel fijn voor je! Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag niet zo happy, mijn opa ligt in het ziekenhuis met 40 graden en een longontsteking.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 11 Dec 2013 23:53

Re: Because I'm happy

Ik vind het trouwens echt een stom lied geworden. Ik vond hem helemaal geweldig en mijn crush ook, dus in die tijd (god, alsof we een getrouwd stel waren) was dat ons liedje. Dus nu iedere keer als ik hem hoor denk ik aan hem :thumbdown:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Dec 2013 23:58

Re: Because I'm happy

Dat klinkt inderdaad heerlijk Minx! Fijn van je baan :).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem285

Bericht 12 Dec 2013 01:23

Re: Because I'm happy

Gefeliciteerd met je baan!! :D
<<

Anoniem119

Bericht 12 Dec 2013 06:30

Re: Because I'm happy

Wat fijn om te lezen Minx!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Dec 2013 07:14

Re: Because I'm happy

Gefeliciteerd met je baan Minx, en fijn dat je je zo goed voelt :D
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Dec 2013 08:15

Re: Because I'm happy

Wat heerlijk om te lezen. Ik kan me nog goed herinneren dat je ten tijde van ons dieet helemaal niet lekker in je vel zat (toch? ).
Ik zit ondertussen gelukkig wel iets beter in mijn vel maar heb helaas af en toe nog steeds last van sombere en depressieve buien maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ben gelukkig ook nog steeds op gewicht dus dat ia wel echt heel fijn.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem 48

Bericht 12 Dec 2013 12:21

Re: Because I'm happy

Pandora schreef:Wat heerlijk om te lezen. Ik kan me nog goed herinneren dat je ten tijde van ons dieet helemaal niet lekker in je vel zat (toch? ).
Ik zit ondertussen gelukkig wel iets beter in mijn vel maar heb helaas af en toe nog steeds last van sombere en depressieve buien maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ben gelukkig ook nog steeds op gewicht dus dat ia wel echt heel fijn.

Toen begon het steeds beter te gaan. In juli 2011 begon het slecht te gaan, in oktober 2011 was ik overspannen. December toen bij de psych begonnen maar nooit meer helemaal terug gekomen. Had sinds ik overspannen was het idee dat ik uit stond. En dat heeft lang geduurd. Mijn vriend is de persoon geweest die me weer aan heeft gekregen. Voelde me al wel een heel stuk beter, maar was altijd een denker. Iemand die dingen heel makkelijk op pakt. Goede verbanden legt. Er gek op is om nieuwe dingen te leren maar het leek niet meer te werken. En sinds een paar maanden heb ik ook niet meer dat wattige gevoel in mijn hoofd, was er toen ook bijna van overtuigd dat ik mijn vwo diploma met geluk heb gehaald. Inmiddels weet ik weer dat dit natuurlijk niet zo is en heb ik laatst mijn hbo papiertje bekeken en heb ik daar ook echt goede cijfers gehaald. Ben inmiddels weer heel doelgericht aan het leven en dat voelt verrekte goed, echt zoals het hoort.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 13 Dec 2013 20:29

Re: Because I'm happy

Wat heerlijk Minx, geniet ervan!
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One