Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Probleem AEG wasdroger?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 13:15

Probleem AEG wasdroger?

Wij hebben vorige week onze nieuwe warmtepompdroger van AEG gekregen. Op het programma doet het er echter ruim 3 tot 4 over, terwijl er 2.03 op stond bij het begin. Het lijkt erop dat het op 2 (minuten) blijft hangen. Ik heb natuurlijk nog garantie, maar ik vraag me af of dit toch normaal is?

Heeft het iets te maken met hoe vol de trommel is bijvoorbeeld, of de/een sensor? Zo niet, dan ga ik gewoon bellen. Het punt is namelijk dat ik niet tergelijkertijd kan wassen vanwege de grootte van de groep en dus houdt het wel op.
L2014 & H2017
<<

Anoniem79

Bericht 13 Dec 2013 13:28

Re: Probleem AEG wasdroger?

Het zou ook nog aan de wasmachine kunnen liggen, dat hij niet goed centrifugeert, maar dan zou je moeten merken dat de was er best nat uit komt. 3 of 4 uur lijkt me niet normaal.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 13:34

Re: Probleem AEG wasdroger?

Het is een droger Herfstblaadjes :P
<<

Anoniem79

Bericht 13 Dec 2013 13:38

Re: Probleem AEG wasdroger?

Rush schreef:Het is een droger Herfstblaadjes :P


Ja ik snap het verschil, maar als de wasmachine niet goed centrifugeert en je stopt die was in de droger, dan doet hij er langer over.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 13:49

Re: Probleem AEG wasdroger?

Haha, ik denk dat ik je eerste zin niet helemaal goed opgevat heb. Ja dat zou ook kunnen, maar dat zou je dan wel merken aan de was ook denk ik.

Ik zou bellen met de winkel waar je droger vandaan komt.
<<

ChiQ

Bericht 13 Dec 2013 13:57

Re: Probleem AEG wasdroger?

Mijn nieuwe Miele doet er 1u over en als ik extra droog wil 1.29 min dus ik vind het wel erg lang!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 13:58

Re: Probleem AEG wasdroger?

Mijn wasmachine doet het inderdaad prima. Ik ga zo wel even de winkel bellen.
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 14:50

Re: Probleem AEG wasdroger?

Een verbaasde dame aan de telefoon, het hoort inderdaad niet op die manier. Er wordt een storingsbon aangemaakt en ik word zo gebeld voor een afspraak.
L2014 & H2017
<<

Anoniem5

Bericht 13 Dec 2013 19:13

Re: Probleem AEG wasdroger?

Is het een energiezuinige droger?
Wij hebben een energiezuinige wasmachine en droger in 1, heel leuk hoor, maar die droger doet er dus ook minimaal 3 uur over (en die tijd en het geduld heb ik er niet voor meestal) en vervolgens ruikt de kleding muf. Ik heb er dus een gewone droger naast gekocht. Deze doet er maximaal 1.15u over.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Dec 2013 19:38

Re: Probleem AEG wasdroger?

Het is inderdaad een energiezuinige wasdroger. De storingslijn heeft aangegeven dat deze machine tussentijds evalueert of de was droog genoeg is. De sensor is ingesteld op de waterhardheid en hebben we de instelling veranderd. Dit zou het euvel moeten oplossen, mocht dat niet zo zijn, komen ze alsnog. Wist ik veel :)
L2014 & H2017

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers