Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Sep 2013 09:22

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week, iets wat ik me persoonlijk veel aantrek.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 47

Bericht 07 Sep 2013 09:24

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Een paar maanden geleden. Ik zag dat m'n lieve moeder hard achteruit was gegaan.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 07 Sep 2013 09:26

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Eergisteren, toen er een sprinkhaan op mijn buitenspiegel zat en ik op de snelweg zag dat hij het bijna niet volhield. Ik vond het zo zielig (uiteindelijk heeft hij trouwens plaats van bestemming wel gehaald). Oh en mijn frustraties bij mijn chef eruit gooide en ik mijn gevoel van falen besprak.

Gisteren bijna, toen ik me besefte dat ik misschien over een jaar met mijn zoon over de Wereld Havendagen zou lopen ipv alleen (of met man).

Ik ben hormonááááááál.
L2014 & H2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Sep 2013 09:32

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Eergisteren, ik was naar de avondwake van de oma van een vriendin geweest. Was in dezelfde kerk als waar de wake van mijn moeder was, dus moest daar veel aan denken. Kreeg ik 's avonds ook nog eens een erg lief berichtje van die vriendin, toen was het hek helemaal van de dam.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 07 Sep 2013 10:13

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week omdat ik me gewoon even klote voelde.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 07 Sep 2013 10:21

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Twee weken terug, omdat ik me onwijs bedrogen voelde op het werk.
Afbeelding
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:15

Bericht 07 Sep 2013 10:36

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Gisterochtend.
Ik had en afspraak bij een revalidatiearts, die mij en mijn klachten (fibromyalgie) niet helemaal serieus leek te nemen. Ik voelde me zo machteloos.
Gelukkig word ik op de wachtlijst gezet en dat was ook wat ik graag wilde, ook al kan het een jaar duren voordat ik kan gaan deelnemen aan het traject.
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Sep 2013 10:42

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik weet het niet meer precies maar het was toen D. een paar dagen oud was. Was trouwens samen met mijn man, puur van geluk en blijheid.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 07 Sep 2013 10:56

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Gisteravond omdat ik me eenzaam en alleen voelde. Had met een vriendin afgesproken ergens wat te gaan drinken maar zegde af met een, in mijn ogen, domme reden.
Ik voel me momenteel gewoon een beetje eenzaam en baal er van dat ik bijna geen vriendinnen heb terwijl ik nu juist zoveel behoefte heb om leuke dingen met vriendinnen te gaan doen... :(
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Sep 2013 10:58

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week, nadat ik in het ziekenhuis eindelijk erkenning had gekregen voor de pijn die ik in mijn lijf voel. 's Avonds kwam het besef en het verdriet van de pijn die ik heb, en veel zal blijven houden er allemaal tegelijk uit, nadat mijn vriend een lullig grapje maakte over een pan die ik niet kon optillen.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 11:28

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Afgelopen donderdag. Er was gedoe op het werk waar ik me helemaal niet goed bij voelde. Was het even helemaal zat en dat kwam er eenmaal thuis wel uit.
<<

Anoniem135

Bericht 07 Sep 2013 12:06

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Van de week nog,nadat ik s'nachts erg veel pijn had en de volgende dag echt gesloopt was. Dan word het mij even te veel en dan lucht een lekker potje huilen wel op :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Sep 2013 12:10

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week zaterdag, ik had een feestje van mijn koor, er waren optredens van verschillende koorleden en op een gegeven moment, heel onverwacht voor mij ging iemand aan het einde van de avond 'Dat ik je mis' van Maaike Ouboter zingen. Ik heb heel hard mijn best gedaan om niet te luisteren, maar op een bepaald punt brak ik gewoon. Ik heb echt heel hard zitten snikken daar midden in die feestzaal. Dat vond ik niet zo grappig.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Sep 2013 12:25

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Gister, ik was zo blij dat R eindelijk naar zijn buik rolde! Ik stroom echt vaak over van geluk/liefde. Verdrietig huilen kan ik me niet meer herinneren (maar dat ging vast over mijn bevalling).
R. 2013
D. 2016
<<

Reneé

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Sep 2013 17:05

Bericht 07 Sep 2013 12:32

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week vrijdag bij EMDR, het werd me allemaal even teveel en toen begonnen de tranen te lopen. Eigenlijk ging het niet eens om iets vervelends. Tijdens de piepjes moest ik denken waarom ik trots kon zijn op mijzelf, en dat was eigenlijk best wel veel na wat ik allemaal heb meegemaakt, dat had ik mij al die jaren nog nooit beseft.
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 07 Sep 2013 12:50

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik moet al bijna huilen als ik dit topic lees. Ik ben ook echt een emotionele doos :laughcry:
De lastste keer heftig was 1 juni onderweg naar Kroatië in de auto om mijn overleden zus
Afbeelding

Afbeelding
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:15

Bericht 07 Sep 2013 12:54

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Lejow schreef:Vorige week, nadat ik in het ziekenhuis eindelijk erkenning had gekregen voor de pijn die ik in mijn lijf voel. 's Avonds kwam het besef en het verdriet van de pijn die ik heb, en veel zal blijven houden er allemaal tegelijk uit, nadat mijn vriend een lullig grapje maakte over een pan die ik niet kon optillen.


Dat gevoel herken ik heel goed! (behalve dan van het lullige grapje)
Dat alles ineens op 'n plek valt, alle klachten tóch met elkaar te maken hebben en ik me níet aanstel!

Mag ik vragen waar je pijn vandaan komt?
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Sep 2013 13:09

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week zaterdag van trotsheid mijn vader had 80.km gelopen en ik dacht terug aan 3 jaar geleden toen hij niet kon lopen en nu liep die 80 km .
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Sep 2013 13:13

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Gisterenavond nog. Kwam denk ik door vermoeidheid en ik had even behoefte daardoor aan een knuffel van vriend maar die was even te druk. Normaal zou ik daar echt niet om janken maar mijn lichaam was doodop door een pittige week.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Sep 2013 13:17

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Woensdag, héél hard gehuild. Was ook echt even nodig!

En nu ik al deze huisbedienden lees prikken de tranen ook
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2013 13:25

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Net. Mijn man maakte een paar stomme opmerkingen.
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Sep 2013 13:27

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik weet het niet, is al een poosje geleden.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 07 Sep 2013 13:30

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week. Omdat 3 weken geleden 1 van mijn beste vrienden is overleden. Ik had wat alcohol op en daar kwamen de tranen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Sep 2013 13:44

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Afgelopen week. Omdat er 5 (!) dikke spinnen in de douche zaten. Ik was zo bang :nopompom:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 07 Sep 2013 13:50

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Afgelopen woensdag. Het was erg druk op m'n werk, ik werk er nog maar net en voel me een beetje onzeker en ben bang dat ik het niet goed doe en ik zat te piekeren over allerlei andere dingen. Dat kwam er woensdag even uit.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron