Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz baby's!

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2013 16:16

Re: Showbizz baby's!

Geloven we dat nu wel? Heb zo mijn twijfels gezien zijn vage gedoe.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 16:22

Re: Showbizz baby's!

caribbeanlover schreef:Geloven we dat nu wel? Heb zo mijn twijfels gezien zijn vage gedoe.

Nou ik weet het ook niet meer hoor. Met haar verleden van miskramen dat hij het nu weer met 6 weken al bekend maakt. :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2013 16:33

Re: Showbizz baby's!

Dat bedoelde ik idd. Begreep dat hij nogal warrig is vaak. Dat bekend maken met 6 wkn is idd ook al zo raar, da's toch prive?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 11 Dec 2013 09:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 11 Dec 2013 06:34

Re: Showbizz baby's!

Kate Winslet is afgelopen zaterdag bevallen van een zoon.
Zijn naam is nog niet bekend gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 10:27

Re: Showbizz baby's!

Jenelle Evans (Teen Mom2) is zwanger van haar tweede kindje.

Detail; Haar moeder heeft nog de voogdij over haar eerste zoontje Jace.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 12 Dec 2013 11:57

Re: Showbizz baby's!

Ohja Drew Barrymore krijgt een dochter!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Dec 2013 13:43

Re: Showbizz baby's!

Voormalig K3-lid Kathleen Aerts bevallen van zoon Jay.

Zwangere Drew Barrymore krijgt dochter.
2014 2016
<<

Anoniem113

Bericht 12 Dec 2013 20:12

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:Jenelle Evans (Teen Mom2) is zwanger van haar tweede kindje.

Detail; Haar moeder heeft nog de voogdij over haar eerste zoontje Jace.


Dat meen je?! Ik vond haar altijd zo onrespectvol en totaal maar dan ook echt totaal onverantwoord voor een kind. Zou ze dit kindje zelf mogen opvoeden of zal de voogdij automatisch naar haar moeder gaan?
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 21:00

Re: Showbizz baby's!

Clapperdie schreef:
Rush schreef:Jenelle Evans (Teen Mom2) is zwanger van haar tweede kindje.

Detail; Haar moeder heeft nog de voogdij over haar eerste zoontje Jace.


Dat meen je?! Ik vond haar altijd zo onrespectvol en totaal maar dan ook echt totaal onverantwoord voor een kind. Zou ze dit kindje zelf mogen opvoeden of zal de voogdij automatisch naar haar moeder gaan?

Omdat ze zelf nog niet de voogdij over Jace heeft is het idd mogelijk dat ze dat ook niet over de baby krijgt.
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 22:06

Re: Showbizz baby's!

Officieel is ze trouwens ook nog getrouwd met Courtland Rogers haha. Way to go!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Dec 2013 22:14

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:
Clapperdie schreef:
Rush schreef:Jenelle Evans (Teen Mom2) is zwanger van haar tweede kindje.

Detail; Haar moeder heeft nog de voogdij over haar eerste zoontje Jace.


Dat meen je?! Ik vond haar altijd zo onrespectvol en totaal maar dan ook echt totaal onverantwoord voor een kind. Zou ze dit kindje zelf mogen opvoeden of zal de voogdij automatisch naar haar moeder gaan?

Omdat ze zelf nog niet de voogdij over Jace heeft is het idd mogelijk dat ze dat ook niet over de baby krijgt.


Oh echt, ben benieuwd hoe dat gaat lopen allemaal dan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 11:53

Re: Showbizz baby's!

Ze heeft trouwens ook een miskraam gehad toen ze nog met Courtland was.
<<

Anoniem187

Bericht 13 Dec 2013 11:58

Re: Showbizz baby's!

Ik vind het maar een raar mens.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 13 Dec 2013 12:04

Re: Showbizz baby's!

Eigenlijk ook wel sneu voor de moeder. Dochter nu weer zwanger en waarschijnlijk kan ze ook dat kind opvoeden. Kan me voorstellen dat je je oudere dag anders voorstelt. (moet er wel bij vertellen dat ik het programma maar af en toe zie)
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 12:06

Re: Showbizz baby's!

Ik wacht op het nieuwe seizoen. Het seizoen wat nu op MTV NL is, is opgenomen eind 2011 of begin 2012 geloof ik. In de tussentijd is er alweer heel veel gebeurd. Jenelle heeft ook een paar keer vast gezeten enzo. Maar het zal er inderdaad wel op neer komen dat oma ook dit kind op kan voeden. Ik weet alleen niet hoe haar nieuwe vriend is.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 15:00

Re: Showbizz baby's!

Jenelle getrouwd? Dat wist ik niet, kijk het wel vaak btw. Ik snap niet waarom ze allemaal zo jong trouwen, tja die kids zijn er nou eenmaal wat ook niet zo slim in op zulke jonge leeftijden.

Waarom die haast? Kaylin is nu getrouwd en heeft een 2e kind van haar man. Die kids daar in Amerika raken veels te jong en te vaak zwanger. Die kids kunnen er niks aan doen dat ze op de wereld zijn, maar ik vind wel een grote stap om dan ook nog te trouwen.

Leah, wist niet zeker of ze wilde verder gaan met de vader van haar kids of met haar huidge vriend waar ze nu mee getrouwd is.

Snap niet waarom ze perse met hem is getrouwd, zo jong, zo snel na die ander en al haar 2e huwelijk terwijl ze volgens mij nog geen eens 21 is.
Ik vind haar vrij dom, veel van die meiden. De enige die nog redelijk kan functioneren is Chelsea.

Jenelle is echt dom!
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 15:02

Re: Showbizz baby's!

Chelsea vind ik juist het meest onnozel van allemaal. Seks hebben met Adam terwijl ze geen anticonceptie gebruikt. En steeds maar weer in zijn praatjes trappen. Nee, die heb ik ook niet zo hoog eigenlijk.

Leah en haar huidige man hebben afgelopen maart een kindje gekregen. Jenelle was idd kort getrouwd, haar huidige vriend heeft ze sinds april en nu zwanger dus.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 15:57

Re: Showbizz baby's!

Da's idd niet zo slim van Chelsea. Waarom moet Leah perse nog een kind, ze heeft er al 2 waarvan 1 die medische problemen heeft.
In Amerika is het heel ''normaal'' om veel kids te nemen zodat ze geld kunnen opstrijken, dat zei een vrouw op vakantie. De kids worden vaak niet naar omgekeken.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 16:04

Re: Showbizz baby's!

Ik denk dat Leah de beste moeder van allemaal is. Haar dochter Ali komt inderdaad in een rolstoel, of dat zit ze misschien al. Het schijnt daar allemaal idd vrij normaal te zijn, dat snel trouwen enzo. En ach, ik snap ook wel dat ze dan een kindje wilde met haar nieuwe man, als je nog een kinderwens hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 16:11

Re: Showbizz baby's!

Dat jong trouwen is daar idd vaak zo omdat ze vaak niet mogen of willen samenwonen. Dat Leah perse weer een kind wilde met haar 2e man, vind ik gewoon raar omdat ze zich beter kan focussen op haar zieke kind lijkt me.
Wat heeft dat kind dan?
<<

Anoniem19

Bericht 13 Dec 2013 16:12

Re: Showbizz baby's!

caribbeanlover schreef:In Amerika is het heel ''normaal'' om veel kids te nemen zodat ze geld kunnen opstrijken, dat zei een vrouw op vakantie. De kids worden vaak niet naar omgekeken.


:suspect:
<<

Anoniem12

Bericht 13 Dec 2013 16:19

Re: Showbizz baby's!

caribbeanlover schreef:Dat jong trouwen is daar idd vaak zo omdat ze vaak niet mogen of willen samenwonen. Dat Leah perse weer een kind wilde met haar 2e man, vind ik gewoon raar omdat ze zich beter kan focussen op haar zieke kind lijkt me.
Wat heeft dat kind dan?

Ali heeft een spierziekte, daardoor kan ze niet lang staan en lopen en ligt ze over het algemeen achter in de lichamelijke ontwikkeling.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2013 19:41

Re: Showbizz baby's!

Arghhh word helemaal gestoord hoe die teen moms praten, om de haverklap, ''like, like, like''..............praat eens normaal!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Dec 2013 21:51

Re: Showbizz baby's!

Rush schreef:
caribbeanlover schreef:Dat jong trouwen is daar idd vaak zo omdat ze vaak niet mogen of willen samenwonen. Dat Leah perse weer een kind wilde met haar 2e man, vind ik gewoon raar omdat ze zich beter kan focussen op haar zieke kind lijkt me.
Wat heeft dat kind dan?

Ali heeft een spierziekte, daardoor kan ze niet lang staan en lopen en ligt ze over het algemeen achter in de lichamelijke ontwikkeling.


Oh echt joh? Ik dacht dat ze 'alleen maar' een probleem met haar oogjes heeft. Wat sneu :s

En Jenelle weer zwanger?! Arme Jace en arme oma zeg. Poeh!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Dec 2013 09:13

Re: Showbizz baby's!

Jenelle, is duidelijk de weg kwijt. :bounce:
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers