Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem119

Bericht 10 Dec 2013 14:38

Re: Trouwen in 2014

Geen idee maar vast wel! Zoek gewoon op The Perfect Wedding!
<<

Anoniem 41

Bericht 10 Dec 2013 15:41

Re: Trouwen in 2014

Ik heb altijd gezegd dat ik geen trouwjurk wil maar begin nu een beetje te twijfelen door mijn schoonzus. Maar mijn vriend wil niet in pak. Ziet dat er niet raar uit als ik wel in een trouwjurk ga en hij niet in pak?
En als ik een jurk wil, dan mag die niet teveel kosten. Weet iemand een goede outlet in Brabant/Limburg?
<<

Anoniem119

Bericht 10 Dec 2013 15:55

Re: Trouwen in 2014

Niet in Brabant maar ik kwam net met de tram langs deze bruids outlet in Amsterdam dus moest aan dit topic denken
:
Www.dreamgirlsbruidsmode.nl
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 10 Dec 2013 16:03

Re: Trouwen in 2014

Ann & John in Eindhoven hebben ook een outlet zag ik net op internet.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem173

Bericht 10 Dec 2013 16:07

Re: Trouwen in 2014

Mierzoet schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik geen trouwjurk wil maar begin nu een beetje te twijfelen door mijn schoonzus. Maar mijn vriend wil niet in pak. Ziet dat er niet raar uit als ik wel in een trouwjurk ga en hij niet in pak?
En als ik een jurk wil, dan mag die niet teveel kosten. Weet iemand een goede outlet in Brabant/Limburg?

Misschien een beetje een kortere zwierigere jurk uitkiezen ipv een traditionele jurk? Het ligt er ook aan wat je vriend daarnaast draagt, een pantalon met blouse of een spijkerbroek met shirt vind ik nog een groot verschil!
<<

Anoniem 41

Bericht 10 Dec 2013 16:23

Re: Trouwen in 2014

Waarschijnlijk gewoon een nette spijkerbroek met blouse.
Ik ben wel steviger dus dan staan heel veel jurken ook weer niet.
Maar wat moet ik dan aan? Spijkerbroek vind ik minder mooi, witte broek tekent af en legging of blote benen vind ik ook niet mooi bij mij want mijn benen zijn echt uit verhouding met de rest. Vind zelf ook dat ik lelijke benen heb en mijn knieën al helemaal! Dilemma's!!!
<<

Anoniem173

Bericht 10 Dec 2013 16:28

Re: Trouwen in 2014

wat definieer jij als 'wat steviger'? ik vind nogal een verschil zitten wat je aan kunt met maat 44 of met maat 56. Ik had zelf ook heel lang het idee om een normaal jurkje te kiezen, en vond deze heel mooi: http://www.steps.nl/kyria-dress-ltd
maar uiteindelijk toch een trouwjurk gevonden :D.
Bij de winkel waar ik de mijne heb gekocht hebben ze ook voor maat 44 of hoger jurken http://www.dreamdresses.nl/catalogus.ph ... egorie=xxl
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 10 Dec 2013 17:52

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:
Ysa schreef:
Marin schreef:Wat noem jij betaalbaar, Ysa? En in welke regio woon je? Je hebt een aantal outlets, wie weet kan je daar eens op zoeken of daar iets van zit bij je in de buurt.


Ik wil eigenlijk niet meer dan 1000 euro uitgeven, inclusief schoenen en eventueel een sluier voor in mijn haar. Het budget laat laat meer wel toe, maar ik vind het gewoonweg zonde om meer uit te geven aan iets wat ik maar één dag draag. Ik woon in de provincie Overijssel, maar adressen in de provincie Utrecht en Zuid-Holland zijn ook welkom!


In Leiden zit een outlet:
http://www.bruidsoutlet.nl/

Den Haag, Harlingen en Almere:
http://www.weddingwonderland.nl/bruidsw ... de-outlet/

Badhoevedorp:
http://debruidssuite.nl/outlet

Apeldoorn (misschien ook nog wel te bereizen voor je):
http://www.nathaliesbruidsmode.nl/

Arnhem idem dito:
http://www.bruidsoutletarnhem.nl/

En tot slot nog een keer Almere:
http://www.bruidsshop.nl/

Hopelijk heb je er wat aan! Dit zijn veelal outlets, dus jurken van vorige seizoenen die daardoor goedkoper zijn, maar ja, wat boeit dat nou? :)


Super Marin, thanks!
<<

Roos

Bericht 11 Dec 2013 09:37

Re: Trouwen in 2014

Ik heb een jurk!! :cheering:
Ik ben naar Utrecht geweest en wat een super winkel! Die verkoopster was zo aardig, zo geduldig en zo meedenkend. Echt een aanrader!
Ik veranderde ook steeds van gedachte wat ik wilde, ik vond het zo moeilijk! Dan vond ik de rok weer te groot, dan weer te klein. Dan vond ik de jurk te saai, dan weer te druk.
En soms had ik een jurk aan en die vond ik zo ontzettend mooi en die stond me ook echt prachtig, maar ik voelde me niet mezelf en niet als bruid.. Vond dat zo gek!
Maar na 3 uur passen heb ik dan eindelijk een jurk gevonden die ik mooi vond en waar ik me echt als mezelf in voelde en als bruid :D Ben ook echt benieuwd hoe ie is als ie op maat gemaakt is. Ik laat nog wat aanpassingen doen, dus ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Dec 2013 09:48

Re: Trouwen in 2014

Mierzoet, de zwager en schoonzus van een vriendin van mij zijn vorig jaar getrouwd. Hij had een nette spijkerbroek met een overhemd aan en zij een prinsessentrouwjurk, echt zo'n megapoefjurk. Zag er hartstikke leuk uit samen!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 11 Dec 2013 10:54

Re: Trouwen in 2014

Voor mij zou een spijkerbroek echt vloeken in de kerk zijn. :redface:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem17

Bericht 11 Dec 2013 11:09

Re: Trouwen in 2014

Voor mij ook hoor, maar ik kan me voorstellen dat iemand die altijd een spijkerbroek aan heeft geen pak wil dragen, omdat dat gewoon niet bij hem past. Net als dat sommige vrouwen geen (trouw) jurk aanwillen op hun trouwdag.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 13 Dec 2013 10:02

Re: Trouwen in 2014

Wie nemen jullie mee met het uitzoeken van de jurk? Tot nu toe heb ik alleen mijn moeder en vriendin van mijn broertje gevraagd.Volgens mij 'hoort' het ook zo dat je je aanstaande schoonmoeder meeneemt maar zij houdt niet van winkelen en mode interesseert haar ook totaal niet. Als het maar comfortabel zit zeg maar....
Tja, en mijn andere schoonzus... Ik kan de laatste tijd prima met haar opschieten maar onze smaken verschillen enorm.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Dec 2013 10:25

Re: Trouwen in 2014

Ik had mijn moeder, zusje en schoonmoeder mee.
Meer zussen/schoonzussen heb ik ook niet :).
Zij zijn mee geweest met de eerste passessie.
Aangezien mijn schoonmoeder ver weg woont, is zij de 2e keer niet mee geweest.

Als ik definitief ga afpassen, hoop ik wel dat ze er weer bij kan zijn!
Voor de doorpas vlak voor de bruiloft neem ik, denk ik, alleen weer mijn moeder en zusje mee :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Dec 2013 11:07

Re: Trouwen in 2014

Ligt ook aan de band die je ermee heb denk ik. Als mijn toekomstige schoonmoeder geen dochters zou hebben, zou ik haar sowieso meevragen. Als ze er 3 heeft en ik vind haar een viswijf, dan zou ik haar lekker thuislaten. Trouwens mijn zus heeft ook een totaal andere smaak dan mij, maar die zou ik er wel bij willen hebben.
<<

Anoniem17

Bericht 13 Dec 2013 11:16

Re: Trouwen in 2014

Tabbie schreef:Ligt ook aan de band die je ermee heb denk ik. Als mijn toekomstige schoonmoeder geen dochters zou hebben, zou ik haar sowieso meevragen. Als ze er 3 heeft en ik vind haar een viswijf, dan zou ik haar lekker thuislaten. Trouwens mijn zus heeft ook een totaal andere smaak dan mij, maar die zou ik er wel bij willen hebben.


:khaha:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 13 Dec 2013 11:46

Re: Trouwen in 2014

Balloon schreef:Wie nemen jullie mee met het uitzoeken van de jurk? Tot nu toe heb ik alleen mijn moeder en vriendin van mijn broertje gevraagd.Volgens mij 'hoort' het ook zo dat je je aanstaande schoonmoeder meeneemt maar zij houdt niet van winkelen en mode interesseert haar ook totaal niet. Als het maar comfortabel zit zeg maar....
Tja, en mijn andere schoonzus... Ik kan de laatste tijd prima met haar opschieten maar onze smaken verschillen enorm.



Ik had mijn moeder, schoonmoeder en zwager mee :D weer eens wat anders ;-)
<<

No. 3

Bericht 13 Dec 2013 12:24

Re: Trouwen in 2014

Roos, nog gefeliciteerd met je jurk! Gek hè, hoe dat allemaal in z'n werk gaat? 't Is zoiets waar je nog nooit voor hebt kunnen oefenen en je mag het ook nooit meer overdoen.

Ik had mijn moeder, schoonmoeder, zus en vriendin mee. Maar ik zou mijn schoonmoeder nooit meegenomen hebben als ik niet zo'n goede band met haar had. Ik vond het een heel fijn idee om vrouwen mee te hebben die bij me passen en positief meedenken.

Wij hebben gisteren onze eerste 'vergadering' met de ceremoniemeesters gehad. Echt leuk, want nu hebben we een planning van de dagen, en het wordt er zó leuk allemaal. Tegelijk realiseer ik me dat we nog veeeeeeeel moeten regelen. Maar we zijn op tijd, en we zijn met z'n vieren. Komt helemaal goed.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 13 Dec 2013 17:19

Re: Trouwen in 2014

Daar heb je een punt Tabbie. Mijn schoonmoeder heeft alleen maar zoons. Ik ga er nog eens over nadenken. Ik kan wel redelijk goed met haar overweg....
<<

Anoniem129

Bericht 13 Dec 2013 22:49

Re: Trouwen in 2014

Balloon zie dat je een week na ons gaat trouwen!

Ik zit ook een beetje met mn schoonmoeder. Neem haar wel mee omdat ze geen dochters heeft en mijn zwager nooit wil trouwen. Kan het goed met haar vinden maar onze stijlen lopen zo uiteen!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Dec 2013 09:35

Re: Trouwen in 2014

Ik heb mijn schoonmoeder niet meegevraagd bij het uitzoeken. Bij het doorpassen zal ik haar wel meevragen. Wat no.3 zegt over de mensen die meegaan passen had ik ook, ik wou ook graag mijn beste vriendin mee.
Ik had schoenen besteld via een buitenlandse website, gok maar genomen maar ze zijn echt heel mooi! Ben er heel blij mee.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Dec 2013 09:54

Re: Trouwen in 2014

Dat is echt stom dat mensen mee gaan passen!


Oh wacht, volgens mij lees ik dat verkeerd. Je bedoelt die bij je passen?


Verder denk ik dat het niet uitmaakt of iemand anders een totaal andere smaak heeft. Ik denk dat iedereen echt wel kijkt naar hoe jij straalt in de jurk (of niet). Dat hoop ik tenminste.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 14 Dec 2013 23:06

Re: Trouwen in 2014

Lien, volgens mij gaan wij op dezelfde dag trouwen, leuk!

Balloon: ik twijfel ook nog of ik mijn schoonmoeder mee zal vragen met passen. Mijn schoonmoeder heeft zelf geen dochters en haar andere twee zoons hebben beiden een GP, dus dit is voor haar ook een soort van enige kans. Ik heb op zich wel een goede band met haar, maar ze kan nogal bepalend en sturend zijn en dat houdt mij tegen. Ik denk dat ik in eerste instantie mijn moeder en zus meevraag en haar vraag voor een 2e pasdag. Ik denk dan ook dat je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Morgen hebben wij een vrijblijvende afspraak bij een locatie. Volgende week gaan we nog twee locaties bekijken en hebben we een oriënterend gesprek. Ik ben benieuwd!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 15 Dec 2013 10:14

Re: Trouwen in 2014

Tabbie schreef:Dat is echt stom dat mensen mee gaan passen!


Oh wacht, volgens mij lees ik dat verkeerd. Je bedoelt die bij je passen?
.


Bedoelde je mij met dit stukje? Zie dat mijn zin een beetje krom geformuleerd was. Ik bedoelde dat ik alleen mensen heb uitgenodigd die mijn smaak goed kennen en dat ik daardoor mijn schoonmoeder niet heb meegevraagd.
Ysa, wat jij omschrijft met je schoonmoeder had ik ook, ik twijfelde heel erg en toen toch voor iemand anders gekozen, wel lastig hè

Wij hebben gisterenavond (eindelijk!) een keuze gemaakt betreft locatie. Vandaag even een mailtje sturen naar de betreffende locatie. Lekker buiten eten, landelijke sfeer. Hiermee hebben we ook de datum definitief geprikt, 27 juni!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 15 Dec 2013 11:40

Re: Trouwen in 2014

Wie heeft er ervaring met een goede fotograaf uit de buurt van Twente? Wij hebben echt geen idee waar we moeten beginnen met zoeken.
10-08-2017 ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers