Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 14:43

Re: Action topic

Ja, ik ga er op letten!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2013 14:43

Re: Action topic

vlinder-2011 schreef:En ja heb die dubbel meegenomen. Mocht iemand nog vaak die rechtse tegenkomen dan wil ik die ook nog wel.

Prosecco: stuur je een pb met je adres enz. Doe ik ze direct op de bus voor je!


Super fijn zeg, echt heel erg bedankt! Ik heb je gelijk een pm gestuurd.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Dec 2013 14:54

Re: Action topic

Ik ga nu ff naar de action, Ik zal kijken voor de rechtse!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Dec 2013 15:08

Re: Action topic

Ik heb hem voor je, dus als je je adres pm't dan stuur ik hem naar je op.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 15:10

Re: Action topic

Wauw, dat is vlot!
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Dec 2013 15:13

Re: Action topic

Haha en toch moet ik een stukje rijden naar de action. Maar schoonmoeders komt zo dus moest opschieten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2013 15:18

Re: Action topic

Oh fantastisch! Heel erg bedankt! Ik stuur je gelijk een pm.

Bedankt voor je aanbod Rush maar ik ben voorzien. Hopelijk kun jij ze ook nog scoren.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Dec 2013 15:20

Re: Action topic

Ik heb de afgelopen 3 weken voor ruim 150,- aan dingen gekocht bij de action :redface:
Kleren voor de kinderen, sinterklaas cadeautjes, verjaardags cadeautjes, kerstkaartjes, opbergbakken, kaarsen, wasmelts, inpakpapier, etc. etc.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Dec 2013 15:22

Re: Action topic

Alibi schreef:Ik heb de afgelopen 3 weken voor ruim 150,- aan dingen gekocht bij de action :redface:
Kleren voor de kinderen, sinterklaas cadeautjes, verjaardags cadeautjes, kerstkaartjes, opbergbakken, kaarsen, wasmelts, inpakpapier, etc. etc.


Kun je na gaan hoeveel je bij een andere winkel kwijt geweest zou zijn! :nerd:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Dec 2013 15:29

Re: Action topic

Rush schreef:Wauw, dat is vlot!


Enne wat wil je Goeree overflakke haha. Je hebt wel een auto nodig om overal te komen, maar ze hebben de meesten dingen bij de action altijd nog wel :P.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2013 16:53

Re: Action topic

Linnie schreef:Ik heb hem voor je, dus als je je adres pm't dan stuur ik hem naar je op.


Wat attent van je zeg. Stel als zij ze toch al had eventueel van iemand anders, zou je ermee zitten. Wat had je dan gedaan?
<<

Anoniem12

Bericht 12 Dec 2013 16:54

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Linnie schreef:Ik heb hem voor je, dus als je je adres pm't dan stuur ik hem naar je op.


Wat attent van je zeg. Stel als zij ze toch al had eventueel van iemand anders, zou je ermee zitten. Wat had je dan gedaan?

Terugbrengen?

Of aanbieden in vraag& aanbod.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 11:27

Re: Action topic

Kan idd alleen krijg je iig geen geld terug voor zulke dingen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 13 Dec 2013 13:19

Re: Action topic

Rush schreef:Jippie, fijn Prosecco! Ik ga morgen sowieso even kijken voor mezelf en voor Lookie, ze zijn leuk.


Thanx! Ik hoor het wel.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 13 Dec 2013 14:37

Re: Action topic

Mocht iemand nog een borduurpakketje nodig hebben, ze lagen hier nog in overvloed! Je krijgt tegenwoordig trouwens wel geld terug bij de Action ipv een tegoedbon.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Dec 2013 14:48

Re: Action topic

Da's wel fijn, dat wist ik niet, maar een tegoed is ook oke vind ik, komt toch wel op!

Zag op Facebook dat die vrouw die die FB erover runt een minuut gratis mocht winkelen.

Wat zouden jullie pakken en als eerste heen gaan? Vind dat wel moeilijk, zoveel leuke dingen daar!
<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 18:41

Re: Action topic

Zijn er nog wensen qua borduursels? Want ik moet morgen naar de Action, vriendin wil er kijken, dus dan kan ik wel wat meenemen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 13 Dec 2013 19:19

Re: Action topic

Angela schreef:
KOL schreef:
Angela schreef:Heel soms heb ik dat ook met de waszakjes, dat ze (half) open gaan in de machine.

Weet iemand of ze deur-/kastknopjes bij de Action hebben? Ik dacht dat ik ze laatst heb gezien maar weet het niet meer zeker. Anders moet ik naar de Xenos en die zit weer niet bij de Action in de buurt...


Volgens mij heb ik er laatst gezien, maar dan wel met letters erop.


Dat is misschien ook wel leuk! Ik ga binnenkort eens kijken. Hopelijk ligt er dan nog wat en anders wordt het de Xenos :wink:


Ik heb ze vandaag nog zien liggen. Het zijn er vier per doosje met A, B, C en D erop. Dus per knopje een letter.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem12

Bericht 14 Dec 2013 17:52

Re: Action topic

Jammer de borduursetjes uiltjes waren hier niet meer :(
<<

Anoniem106

Bericht 15 Dec 2013 10:34

Re: Action topic

Ik ben gisteren ook geweest en kon ze ook niet vinden :(
Helemaal geen borduursetjes...
<<

Nyx

Bericht 18 Dec 2013 18:17

Re: Action topic

Ik heb afgelopen zondag een 60 denier panty gekocht voor een beste prijs, 2 euro. De panty is absoluut geen 60 denier en zo slap dat ik al de hele dag mijn onderbroek en panty omhoog moet trekken. Geen goede koop dus.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Dec 2013 22:46

Re: Action topic

Ben blij dat de Action ooit de wereld is ingeholpen.
Heb laatst van die speciale borden gekocht voor het gourmetten......duhhh. :P Ze waren maar € 1,89 p.s en zie ze daarnet in de Kruidvat folder voor € 2,49 staan, ze lijken echt exact hetzelfde. Volgens mij zijn het ook dezelfde.

Bij Blokker hebben ze ook van die borden, ook rechthoekig, zien er iets anders uit, maar wel € 6,39 p.s. dat vind ik echt duur voor 1 bord. Ze hebben daar ook ronde € 2,99 p.s vind ik ook te duur, bovendien zijn die rond wat wij niet handig vinden.

In de Aldi folder zag ik 8 oplaadbare led theelichten met adapter voor € 14,99, bij de Action € 9,95 en daar heb ik die ook gekocht (ook met 8 lichtjes). Het verschil is dat je er 4 per keer kan opladen ipv 8 van die van de Aldi, maar dat maakt me niks uit.

SUPER!!! :cheering:
<<

Anoniem123

Bericht 19 Dec 2013 09:12

Re: Action topic

Ik wil hier ook wel even kijken naar de uiltjes? Als er nog interesse voor is...

Gourmetborden had ik ook gezien, maar voor die ene keer per 5 jaar dat wij gourmetten laat ik ze toch liggen :angel:

Ik vind action vooral zo fijn omdat ik er nu heel goedkoop slaag voor leuke kado's.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Dec 2013 09:34

Re: Action topic

Rush schreef:
caribbeanlover schreef:
Linnie schreef:Ik heb hem voor je, dus als je je adres pm't dan stuur ik hem naar je op.


Wat attent van je zeg. Stel als zij ze toch al had eventueel van iemand anders, zou je ermee zitten. Wat had je dan gedaan?

Terugbrengen?

Of aanbieden in vraag& aanbod.


Kon ik bijvoorbeeld ook doen. Ik ben al een eindje, ben al met de 2e vleugel bezig, het is best wel verslavend!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2013 09:50

Re: Action topic

SarahKey schreef:Ik wil hier ook wel even kijken naar de uiltjes? Als er nog interesse voor is...

Gourmetborden had ik ook gezien, maar voor die ene keer per 5 jaar dat wij gourmetten laat ik ze toch liggen :angel:

Ik vind action vooral zo fijn omdat ik er nu heel goedkoop slaag voor leuke kado's.


Ik vind ze wel handig aangezien wij zowat ieder weekend dat eten. :yes:
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers